Kyllästyin tienaamaan hikisiä senttejä Haarikassa, sillä halusin päästä euroihin käsiksi, vaikka simasuu olen. Vastuulääkärini Kupittaalta ehdotti lammasbordellin perustamista.
Hän oli työssään törmännyt alati kasvavaan vuohiboomiin asiakkaiden parissa.
Kelan kustantamat bussit täynnä hymyileviä rivejä valkoisia hampaita saapuvat kelan tätien hellässä hoivassa saamaan kelan kustantamaa seksuaaliterapiaa. Lammasbordellit ovat tulevaisuuden ala Suomessa ja ensi kuussa sdpn kansanedustaja polkaisee käyttöön ensimmäisen itsepalvelu kamelibordellin, joka toimii mies ja jakkara periaatteella kuin kylmät bensa-asemat.
Nyt alkaa rahan tekeminen
9
413
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan älyvapaa aloitus.
- Anonyymi
Persuraukoilta voi muuta odottaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuraukoilta voi muuta odottaa…
Voi sua. Aikuistuminen tapahtuu hitaasti, älä hätäile.
- Anonyymi
Me perussuomalaiset seisomme ylpeinä tämän aloituksen takana.
- Anonyymi
Taas on joku saanut jauhopäissään kivan ajatuksen. Ja mollaa vielä persuja päälle, kun se on niin kivaa. Ei itkeä saa, persu voi tulla ikkunan taa.
- Anonyymi
Voimia persuille.
- Anonyymi
Yrittämistä ei saa kieltää eikä elää sossuna koko ikää jos kykenee töihin.
Erittäin hyvä aloitus joka on omiaan suomalaiseen yhteiskuntaan. Iltapäivälehtien ja median toive.
Siihen valtio antaa vieläpä yritystuen.
Näin alkaa rahan tekeminen ja kateelliset säestävät mielenisoituksin.- Anonyymi
Ei kannata paikkailla omaa typerää aloitustaan.
- Anonyymi
Neukkukuutioon sisätilat ovat pelkkää ruskeaa ulostesumua sen jäljiltä kun tekomuna on juntannut itseään aukkooni Max speedillä, palokunta tuli paikalle ilmaeristämään asuntoni. Myös geiger-mittarit tärisivät ulkona.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1772153Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3151825- 931587
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka31479Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821278Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986