Pitääkö Markus Havulehto pilkkanaan suomalaisia ja Suomen valtiota?

Anonyymi-ap

Nauraa varmaan itsekseen, kun tyhmät suomalaiset sijoittavat rahansa hänen yrityksiin.
Ja toinen hölmö ja tyhmä on Suomen valtio kun ei pysty tekemään asioille mitään.
Suomen laki antaa mahdollisuuden tehdä ns. laillista rikollisuutta.
Ei Suomessa rehellisellä työllä rikastu vaan petollisuudella jne.

8

1156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Olen harrastanut sijoittamista ainakin 30 vuotta, ja päätin jo yli 10 vuotta sitten, että en sijoita enää yhtäkään euroa mihinkään, mikä liittyy suomalaisiin rakennus- ja kiinteistöyhtiöihin. Sama mätä ja epärehellinen huijauskulttuuri koskee myös isännöinti- ja kiinteistönvälitysalaa. Poikkeuksia tietysti löytyy, mutta ne ovat pienempiä toimijoita.

• Anonyymi

Niinpä niin, taisi jo 4 vuotta takaperin MOT julkistaa miten mies toiminut rikollisesti toisen perustajan kanssa - mutta poliisilla kestää 4 vuotta todeta sama asia ja syyttäjällä lienee sit vielä vuosi pari. Lopulta ehkä istumaan vuodeksi ja homma taas jatkuu. Tehokasta verorahojen käyttöä kieltämättä :)

• Anonyymi

Lopuksi asia ehtii vanheta. Sitähän tässä yritetään.

• Anonyymi

Hoh hoijaa, ensin tutkittu 5 vuotta ja sitten syyttäjä "tuumailee tehokkaasti" puolisen vuotta. Ja samaa touhua ketkut tekee jatkuvasti.. Ei ihme että suomessa rikokset kannattaa ja jopa ehtii vanheta.

• Anonyymi

Eiköhän tämä pian rupea etenemään. Laaja suku on saanut olla varpaillaan. Lahjat on laitettu eteenpäin.

• Anonyymi

Näitä kiemuroita on selvitelty viiden vuoden ajan tuloksena 15 000 sivun verran tietoa. Kun oikeudenkäynti alkaa, varmaan saadaan tietoa, mihin raha- ja omaisuusvirrat ovat suuntautuneet ja kenen haltuun.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1114
    2. 75
      1111
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1004
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      958
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      590
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe