Hirvimiehille takaisin vanha pyynti tapa takaisin ennen koira metsästystä kuntokin nousisi kohisten

Anonyymi-ap

Miehet pitkin metsiä rämpimään kattiloita kilkuttamaan hirvet liikkeelle ajamaan tai vieläkin parempi turvaliivi koirilli susia vastaan .🤔.

12

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä huuda, älä pauhaa.
      Älä riko luonnon rauhaa.

      Mitkä hirvenpyyntimuodot jää jäljelle?
      Niissä toimitaan silleen, ettei hirvi tiedä vainoajaansa. Myös kuolo korjaa ennen kuin on hirven kroppa maassa.

    • Anonyymi

      Metsästyksen vastainen trolli se jaksaa trollata.

    • Anonyymi

      Ei tuo enää nykyään onnistu. Hirviukot on jo siinä kunnossa että kun istuvat passissa niin korpit jo kiertelee yläpuolella liha-ateria mielessään.

      • Anonyymi

        Koskas metsästyksen vastustaja on edes livenä "hirviukkoa" nähnyt? 😂


    • Anonyymi

      dx trollilla kova kiertäminen näillä palstoilla "ilmiantamassa" Liekö ollut joskus kremlin ilmiantaja🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Kenelläköhän se onkaan kova kiire ketjussa nostaa metsästäjiä mustamaalaavia keskusteluja peräjälkeen etusivulle herra metsästyksen vastustaja😂
        Teillä vihervasemmistollahan se suurin yhteys on yhden aatteen kremliin. 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelläköhän se onkaan kova kiire ketjussa nostaa metsästäjiä mustamaalaavia keskusteluja peräjälkeen etusivulle herra metsästyksen vastustaja😂
        Teillä vihervasemmistollahan se suurin yhteys on yhden aatteen kremliin. 🤭

        Kyllä minä olen vanha Vennamolainen, joka tohtii sanoa omankin harrastajien tekemät virheet ääneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä olen vanha Vennamolainen, joka tohtii sanoa omankin harrastajien tekemät virheet ääneen.

        😂 Ethän sinä tällä palstalla muuta ole tehnytkään kuin sanonut pelkkiä metsästäjien "virheitä" 20 vuotta ääneen. 😂 Mitäpä veikkaat kuinka monelle enää menee läpi tämä sinun muka metsästäjänä esiintyminen? 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 Ethän sinä tällä palstalla muuta ole tehnytkään kuin sanonut pelkkiä metsästäjien "virheitä" 20 vuotta ääneen. 😂 Mitäpä veikkaat kuinka monelle enää menee läpi tämä sinun muka metsästäjänä esiintyminen? 🤭

        Tämän päivän hirvenmetsästys on metsästyksen syöpä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän päivän hirvenmetsästys on metsästyksen syöpä

        Metsästyksen vastustajana sinulle on kaikki metsästys "syöpää". 😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 Ethän sinä tällä palstalla muuta ole tehnytkään kuin sanonut pelkkiä metsästäjien "virheitä" 20 vuotta ääneen. 😂 Mitäpä veikkaat kuinka monelle enää menee läpi tämä sinun muka metsästäjänä esiintyminen? 🤭

        Sinulle ainakin menee läpi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle ainakin menee läpi.

        Niinkö? 😂 Ei taida mennä, kun teidän metsästyksen vastustajien trollaukset on niin läpinäkyviä😂


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe