Veikko Lehti työnantajana? millainen työilmapiiri ja hoitaako asiansa? Kuulopuheita on kaikenmoisia ja ne on suodatettava kertojan mukaan.
Sanotaan että porilaisten kanssa työnteko on hiukkasen omalaatuista mutta toimivaa? pitää ilmeisesti kutinsa?
Veikko Lehti Oy
4
2001
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kierrä kaukaa kyseinen pulju, työntekijät orjia ja ei taukoja
- Anonyymi
Kierrä kaukaa. Ei taukoja.
- Anonyymi
Millä tavalla orjia? Eikö tuolla lakipykäliä noudateta, maksanevat AKT tessin mukaan?
- Anonyymi00006
Jos hoidat työt hyvin niin on äärettömän hyvä työpaikka. Palkat maksetaan sillon kun kuuluu, ja niin kun kuuluu, jos on tullut virhe ni se korjataan. Ja tauot saa pitää, 15 vuotta vanha harhaluulo ettei saisi, mutta pakkohan ne on, sen sanoo myös laki, ja noin isossa firmassa niistä ollaan myös tarkkoja. Lähes joka homma vaatii siellä hyvää kuntoa. Varmasti on kuskeja ketkä sanoo että kierrä kaukaa, mutta oma kokemus sanoo vain että suosittelen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568