Työteveys lääkärin käytös

Anonyymi-ap

Onko ihan asiallista että työ terveyslääkäri kysyy että onko krapula kun on kova flunssa ja kuumetta,kun hän mittasi verenpainetta, mietin että onkohan ihan oikeassa ammatissa,kyse oli työ kyky arviointi ison leikkauksen jälkeen ja sain hänen kommenteista sen käsityksen että olen nyt joku alkoholisti, onkohan tämä ihan asiallista,en kiellä sitä että olen kyllä ottanut alkoholia mutta en ole koskaan sen takia ollut töistä pois ym , onko muilla yhtä hyviä kokemuksia työ terveys lääkäreiden tekemistä

4

181

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä lääkärit joutuvat työkseen kysymään sellaisiakin asioita, joita ei muuten kysytä.

• Anonyymi

Mutta jos helvetin huono olo flunssa ja kuumetta niin tälläinen ylimielinen lääkäri kysyy vähän ylimielisesti onkohan krapula, ei ennen y vastaavaa tapahtunut , olen miettinyt pitäisikö tehdä valitus mut taitaa olla turhaa, lääkäri on aina oikeassa olen huomannut

• Anonyymi00004

Mulle kävi samoin terveystalo leppävaara ja mun työkaverille kassa kävi näin : väitti että olen kännissä ja mikä ei pitänyt paikkansa.

• Anonyymi00005
      UUSI

Aika tökeröähän se on lääkäriltä, jos se tuollaisia kyselee.
      Eipä niistä kannata välittää, voi sanoa, että ei ole krapulaa. Eikä asiaa kannata jäädä pyörittelemään mielessään, tai syyllistämään itseään mistään. Elämä jatkuu. Voi ajatella, että oli hölmö lääkäri käytökseltään. Onneksi ne on kai aika harvassa sellaiset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2798
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2641
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      36
      2163
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      1937
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1905
    6. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      35
      1602
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      935
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      112
      863
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      839
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      824
    Aihe