Onko tanssikansaa liikkeellä ja millaiset tanssit yleensä keskiviikkoisin?
Kokemuksia Ikaalisten Kylpylän tansseista
11
1475
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemusta ei ole, mutta mainostivat joskus, että täällä tehdään uusia ihmisiä. Mukavaa touhua.
- Anonyymi
Hyvät tanssit menossa 😋
Ke 23.10.2024 Ikaalinen Spa
Leif Lindeman & Rosette
Lavatanssit Ikaalinen | 20 – 24
Kaipa orkan pojat käy uimassa
elikkä 🩲 simmarit mukana 😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät tanssit menossa 😋
Ke 23.10.2024 Ikaalinen Spa
Leif Lindeman & Rosette
Lavatanssit Ikaalinen | 20 – 24
Kaipa orkan pojat käy uimassa
elikkä 🩲 simmarit mukana 😁Tanssiporukat /
Saunat kuumenee myös viikolla kylpylöissä
🤗
Pe 25.10.2024
Imatran kylpylä
Leif Lindeman & Rosette
Ravintolatanssit Imatra | 20 – 00.30
🚻
La 26.10.2024 Kylpylähotelli Rauhalahti
Leif Lindeman & Rosette
Ravintolatanssit Kuopio | 21 – 00.30
- Anonyymi
Ikaalisten Kylpylän remontti ei välttämättä ei ihan paras mahdollinen, ei istuinpaikkoja vanhemmat haluaisivat istua ja katsella esiintyjiä ja nähdä heidät.
Miehiä aina vähemmän ja he eivät ehdi/hae kuin näyttävän näköisiä ja seinaruusuille ei riitä istuinpaikkoja.- Anonyymi
No siitähän pitää avautua siellä paikanpäällä ja antaa palautetta , ei tänne kitisemällä mitään muutosta tule.
- Anonyymi
Ei seinäruusuna kannata olla. Naiset rohkeasti vaan miehiin kiinni ja hakemaan vaikka virallista naistenhakua ei olisikaan. Tuskin yksikään mies on mötteellään tuosta. Tansseihin mennään viihtymään ei mököttämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei seinäruusuna kannata olla. Naiset rohkeasti vaan miehiin kiinni ja hakemaan vaikka virallista naistenhakua ei olisikaan. Tuskin yksikään mies on mötteellään tuosta. Tansseihin mennään viihtymään ei mököttämään.
Tanssiravintoloissa on vuosikymmenet ollut sekahaku , vaikka monet ei tunnu sitä tietävän. Rohkeasti vaan hakemaan, myös miehet siellä naistentansseissa kun ensimmäinen hakuaalto mennyt,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Kaipa orkan pojat käy uimassa
elikkä simmarit mukana 😁"
🩲
Ikaalinen Spa🍷🍾
Tänään hulvaton meno tulossa 🌟
Jyrki Nurminen & Sävel
Ravintolatanssit Ikaalinen |
👠👠 - Anonyymi00012
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ei halua että heitä haetaan kun haluavat itse valita kumppaninsa, on kerrottu moneen kertaan ja näyttää naamaa ja kieltäytyvät
- Anonyymi
Aika vähän siellä miehet hakee ja juuri eräs tuttuni sanoi ( mies ) eihän ainakaan halua että naiset hakee vaan haluaa itse hakea niitä joista pitää hyvinä tanssijoina,
minä itse en myös kuuluu niihin, aina tulee moitetta jostain jos tanssimme silloin kun on hakenut .:), siksi yleensä olen vaan katsellut kun muut tanssii- Anonyymi
Kylpylässä näyttää olevan viihdettä moneen makuun ⬇️
https://ikaalinenspa.fi/tapahtumat-keikat
Vuorohaku on tätä päivää halusi ukot tai ei.
Rohkeasti vaan hakemaan 😛
Mä haen ainakin kun on mielenkiintoinen haettava
näköpiirissä 😋
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433