Meneekö höyryveturipuisto nyt konkurssiin

Anonyymi-ap

Martti Vainion Lomakouhero meni aikoinaan konkurssiin jo 2008, tosin Vainio ehti näppärästi myydä paikan seuraavalle omistajalle ennen konkurssia.
Eikä hyvältä näytä tuon höyryveturipuistonkaan tilanne tällä hetkellä, Vainiolla tuntuukin olevan sellainen Midaksen kultainen kosketus, tosin hieman käänteisessä mielessä.

https://www.ykkoset.fi/uutisarkisto/uudet-yrittajat-kaynnistivat-kesan-haapamaen-hoyryveturipuistossa/

Muistatko Lomakouheron?
https://yle.fi/a/3-11579704

Yle löysi Haapamäen höyryveturipuistossa romutetun Risto-veturin
https://yle.fi/a/74-20119121

15

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rehellistä toimintaa hapiksen kirkolla,hyvä että media kertoo ja pitää suomalaiset ajan tasalla,lähes reaaliaikaan? Valokuvien kanssa?

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katastrofista toiseen näyttää tämä "yrittäjä" ajelehtivan, etenkin kun muistamme mitä tapahtui Los Angelesin olympialaisissa 40 vuotta sitten.


        https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000010627133.html

        Eihän Vainio ole enää tuon yrityksen omistaja, joten tuskin vastuu on hänen.
        Olen minäkin myynyt aikoinaan yrityksiä. Myyjän vastuu päättyy siihen kun uusi omistaja käy "puikkoihin".
        Minun myymistäni yrityksistä toinen päätyi konkkaan vajaassa vuodessa, kun uusi omistaja osti tarviketta, mutta jätti kaikki laskut maksamatta, ihan kaikki. Homma hyytyi alle puolessa vuodessa, kun kukaan ei antanut enää tarvikkeita. Sitten tuli yritystä luotottanut pankki ja se oli siinä.
        Toisen taival taas päättyi siihen, että uusi yrittäjä lopetti markkinoinnin. Hän väitti, että yrityksellä on niin hyvä maine, että se kantaa vaikka kuinka kauan. No, viitisen vuottahan se kantoikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Vainio ole enää tuon yrityksen omistaja, joten tuskin vastuu on hänen.
        Olen minäkin myynyt aikoinaan yrityksiä. Myyjän vastuu päättyy siihen kun uusi omistaja käy "puikkoihin".
        Minun myymistäni yrityksistä toinen päätyi konkkaan vajaassa vuodessa, kun uusi omistaja osti tarviketta, mutta jätti kaikki laskut maksamatta, ihan kaikki. Homma hyytyi alle puolessa vuodessa, kun kukaan ei antanut enää tarvikkeita. Sitten tuli yritystä luotottanut pankki ja se oli siinä.
        Toisen taival taas päättyi siihen, että uusi yrittäjä lopetti markkinoinnin. Hän väitti, että yrityksellä on niin hyvä maine, että se kantaa vaikka kuinka kauan. No, viitisen vuottahan se kantoikin.

        Sinä ja sinun yrityksesi, salli mun jo nauraa itseni mutkille.
        Höyryveturipuisto on hyvin todennäköisesti ensi kesänä kiinni,
        ja haaleaa limpparia ja ylihintaista jäätelöä saa lomalaiset haeskella jostain muualta.


        😅🤣😅🤣😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Vainio ole enää tuon yrityksen omistaja, joten tuskin vastuu on hänen.
        Olen minäkin myynyt aikoinaan yrityksiä. Myyjän vastuu päättyy siihen kun uusi omistaja käy "puikkoihin".
        Minun myymistäni yrityksistä toinen päätyi konkkaan vajaassa vuodessa, kun uusi omistaja osti tarviketta, mutta jätti kaikki laskut maksamatta, ihan kaikki. Homma hyytyi alle puolessa vuodessa, kun kukaan ei antanut enää tarvikkeita. Sitten tuli yritystä luotottanut pankki ja se oli siinä.
        Toisen taival taas päättyi siihen, että uusi yrittäjä lopetti markkinoinnin. Hän väitti, että yrityksellä on niin hyvä maine, että se kantaa vaikka kuinka kauan. No, viitisen vuottahan se kantoikin.

        Kyllä tuo markkinointi on heti kakkosena tärkeysjärjestyksessä. Ykkösenä on tietysti myynti että on sitten mitä markkinoida. Liian usein markkinointi unohtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katastrofista toiseen näyttää tämä "yrittäjä" ajelehtivan, etenkin kun muistamme mitä tapahtui Los Angelesin olympialaisissa 40 vuotta sitten.


        https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000010627133.html

        Risto veturit ovat historian havinaa.uskotaan että Coloradon susikin Risto Ulmala olis piikkeineen rauhoittunut?🏃🇫🇮?


    • Anonyymi

      Nyt kannattaa tarkistaa faktat. Täyttä tarkoituksenmukaista tuubaa.

    • Anonyymi

      Se on hyvä että puistoa siistitään, pinta-alaakin on nyt puolet liikaa.

      Majoituspalveluista sekä ravintolapalveluista se raha tulee, sinne kannattaa suuntautua.

      • Anonyymi

        osuit asian ytimeen. Kaikki pisteet yrittäjälle. Jos vuosikausiin ei omistajat ole olleet kiinnostuneita vanhoista veturinromuistaan niin ei muuta kuin sulatukseen vaan. Luonto kiittää ja paikat siistiintyy.

        Näille puiston yrittäjille pitäisi antaa palkinto tekemästään työstä ympäristönsuojelun hyväksi!

        Puistosta saa ihan siistin paikan kun tiivistää sitä ja laittaa sinne kunnon palveluita. Muutama juna saa olla kertomassa kävijöille menneestä ajasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        osuit asian ytimeen. Kaikki pisteet yrittäjälle. Jos vuosikausiin ei omistajat ole olleet kiinnostuneita vanhoista veturinromuistaan niin ei muuta kuin sulatukseen vaan. Luonto kiittää ja paikat siistiintyy.

        Näille puiston yrittäjille pitäisi antaa palkinto tekemästään työstä ympäristönsuojelun hyväksi!

        Puistosta saa ihan siistin paikan kun tiivistää sitä ja laittaa sinne kunnon palveluita. Muutama juna saa olla kertomassa kävijöille menneestä ajasta.

        "Näille puiston yrittäjille pitäisi antaa palkinto tekemästään työstä ympäristönsuojelun hyväksi!".

        Mistähän se sinäkin tyhjätaskuinen Kelan elätti mitään annat?


        HEH HEH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Näille puiston yrittäjille pitäisi antaa palkinto tekemästään työstä ympäristönsuojelun hyväksi!".

        Mistähän se sinäkin tyhjätaskuinen Kelan elätti mitään annat?


        HEH HEH

        19.02 voi antaa omistaan.


    • Anonyymi

      Vetureita Keuruun keskustaan. Kirjastorantaan, Ahtolan satamaan, Nyyssänniemeen, Tervan alueelle, kiertoliittymiin, rautatieasemalle, urheilukentälle.

      • Anonyymi

        Sivuraiteelle höyry hepot


    • Anonyymi

      Lomakouherossa Vainioiden jälkeinen omistaja sai sen melkein nurin (rahoitusyhtiö antoi juopolle rouvalle porttikiellon koko paikkaan) ja seuraavilta se sitten menikin nurin.

    • Anonyymi

      Vainio itse sen konkurssiin järjesti. Muut vain järjestettiin muka ottamaan vastuu. Sama doping pelle kymmeniä vuosia suojelun turvissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe