Oli parempia. 40v sitten lääkäri huomasi skolioosin selkärangassani käsikopelolla ja katsomalla, nyt, muutama vuosi sitten ei, tarvittiin kuvannus. Ihmetteli vaan miten ei huomannut.
Ennen vanhaan lääkäritkin
7
3389
Vastaukset
- Anonyymi
Tais mennä kysymys nyt väärään ryhmään:)
- Anonyymi
Ei se mitään. Totta on, että siivoojatkin voisivat ja varmaan olisivatkin parempia lääkärin tehtäviä hoitamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään. Totta on, että siivoojatkin voisivat ja varmaan olisivatkin parempia lääkärin tehtäviä hoitamaan.
Onhan ainakin SLN:ssa sattunut sellaista usein, että siinä missä terveydenhoitaja pääsee katsomaan potilaan lääkelistaa tms, niin lääkäri ei väittämän mukaan pääse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan ainakin SLN:ssa sattunut sellaista usein, että siinä missä terveydenhoitaja pääsee katsomaan potilaan lääkelistaa tms, niin lääkäri ei väittämän mukaan pääse!
Rane tietää 🤣😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rane tietää 🤣😅
Kyllä Eloisa tietää, mistä säästetään yms.
Rane vaikuttanee Niuvanniemellä 🤔
- Anonyymi
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa
- Anonyymi
Sää mää ja bää on nyt paskaa buaahaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828