Niin kauan kun liikenneyhteydet Kuhmoon on olemattomat rahan syytäminen matkailuun on turhaa.
Eihän tänne pääse kuin omalla autolla.
Tiedostavat ihmiset käyttävät julkisia joita meillä ei ole eikä näytä tulevankaan.
Matkailu avartaa
24
828
Vastaukset
- Anonyymi
Hevosella pääsee tänne myös!
- Anonyymi
Tänäänkin lähtee Kajaanista seitsemän linja-autovuoroa eri aikoina Kuhmoon. No junalla ei pääse ehkä koskaan, mutta jos pätäkkää on taskussa niin lentämällä milloin vain. Herää kysymys, liekö nuo turistivirrat liikenneyhteyksistä kiinni?
- Anonyymi
joo itekkään en mihinkään savottaan lähe
lomailen täällä mallorkalla nyt kunnolla
asuntoautonki siirsin espanjan rekisteriin
ei tavii sen suomen enää rahastaa maailman matkaajia
hei vaan kylmä ja paska suomi
pitäkää tunkkinne
- Anonyymi
No se on tuo kun se tuo vitostie kulkee tuolla sadankilometrinpäässä pitäs sinne joku hankala eritasoliittymä tehdä että joku erehdys kuhmoonkin sieltä valtaväyliltä
- Anonyymi
Kävelemällä lentokentältä Kuhmoon, kun ei bussit kulje.
- Anonyymi
Kevyen liikenteen tie saarikoskelle. Olisi turvallisempi liikkua kävellen ja pyöräillen lentokentälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevyen liikenteen tie saarikoskelle. Olisi turvallisempi liikkua kävellen ja pyöräillen lentokentälle.
Sotatilassa on hyvä ettei pääsekään. Sehän on plussaa. Helpompi asuakin. Vähemmän rosvoja.
- Anonyymi
Pro gradu tutkielma Kuhmo-Nurmes GTK Satu Hietala. Myös Geologian tutkimuskeskusraportteja Tapio Halkoaho Kuhmo-Nurmes.
- Anonyymi
Menisitkö matkailu mielessä paikkaan jossa kaupunki on täynnä tyhjiä liiketiloja ja pääkadun varressa on vain kirpputori ja autoja säilössä siwassa
- Anonyymi
Tyhjät liiketilaa voi täyttää. Kerholla ja taidemyynti näyttelyllä. Kai kylästä nyt sentään värejä ja piirtäjä löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhjät liiketilaa voi täyttää. Kerholla ja taidemyynti näyttelyllä. Kai kylästä nyt sentään värejä ja piirtäjä löytyy.
Jos niitä tyhjiä tiloja on niin työttömien ruokailu tarvii sellaisen tilan. Puuroa köyhille.
- Anonyymi
Oon tullu aina pridejunalla kajjaanista. Hyvä oli kyyti.
- Anonyymi
Äskenhän siellä yhdessä mökkikyässä oli uuden paskahuussin ja roskakatoksen avajaiset.
Jos arvostaa alkeellisia asioita, kuten kantovettä, ulkovessaa ja sähköttömyyttä, niin kannattaa poiketa.- Anonyymi
Ulkovessat on pakkasella talvella arktinen kokemus ; pitää ottaa pääsylippu maksu.
- Anonyymi
Se onprojekti. Mitä väliä mitä se tuottaa ? Muutamalle takaa toimentulon ja rahaa palaa!
- Anonyymi
Hinnan ja laadun pitäisi olla tasapainossa. Matkailijat osaavat vertailla internetin ja atk:n aikakaudella asioita vaivattomasti ja 70-luvun ylihinnoitellut kopperot ovat heikoilla, kun parempaa löytyy edullisemmin laadukkaammalla palvelupaletilla.
- Anonyymi
Eikö niihin ränsistyviin mökkeihin voisi soveltaa alkoholisteja joille on onni elää luonnossa ja lämmitys mökki minkä ympäristöön voi kaatuilla ja oksennella mielin määrin. Sitten kun väsyvät raitistuvat. Mutta niin edullista asumista kun saunakin on että johan sen Sossu maksaa huvikseen. Juopoilla on asuntovaunuja jos edullinen paikka vuokra. Kyllä mäkkikylän yrittäjät ja kunta pääsee elpymåän näillä. Baarin pitäjät.
- Anonyymi
No luonnon puistoissa käy ihmisjoukko ja jotka nukkuu ulkona joten ainakin rinkka myynti ja vaellus kenkien sekä retkikeittimien ehkä on kannattavaa.
- Anonyymi
jusu voisi tehdä sipilät ja majoittaa matkailiat kotiinsa eikä sitten mitään au pair hoitsuja😀
- Anonyymi
Pitäisi olla riistaa, mitä metsästää. Tyhjän perässä ei montaa reissua jaksa tehdä, eikä katiskaan kuollut ahven mikään herkku ole muille kuin ketulle.
- Anonyymi
Mieluummin Lappiin
- Anonyymi
No ei kun joku liikuntapaikka kuten hiihto uinti nykyään pyöräily on muotia niillä paksu pyöräisillä. Mutta pääkaupungissa moni konkurssi motelli pyörii huumejengin tuomalla Sossu rahalla.
- Anonyymi
Tyhjän jahtaaminen ei kiinnosta hirvikärpäset seuralaisina. Lapissa on lintuja, ruska ja avarammat maisemat. Ei Kuhmokaan huono ole mutta muuallakin pystyy hiihtämään ja pyöräilemään yhtälailla
- Anonyymi
Kuhmoonhan pyrki matkailijoita suuremmalla porukalla Vartiuksen kautta vuosi sitten. Se ei oikein houkuttele lomailemaan, kun partsisaanien retketkin ovat tiedossa vuosikymmenten takaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559