rapumerta-gallup

totuusilmi

elikkäs kun puhutaan koko ajan ravuista ja niiden herkkyydestä pettämiseen niin laitetaanpas kalluppi pystyyn...

eli hyvä rapu, oletko pettänyt puolisoasi tai uskoisitko pettäväsi?
ja missä menee pettämisen raja?
olis myös ihan kiva tietää oletko mies vai nainen...

9

2988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katriina

Olen nainen (kesäkuun rapu) ja en ole koskaan pettänyt seurustelukumppaniani. Voisin suutuspäissäni ehkä harkita sitä, mutta tositilanteessa omatunto alkaisi kolkuttaa jo alkumetreillä. Eli en varmaankaan syyllistyisi semmoiseen.

Pettämisen raja menee mielestäni suutelemisessa. Se ja kaikki siitä eteenpäin alkaa olla mielestäni pettämistä.

• RapuRva

En ole koskaan pettänyt kumppaniani. Oikeastaan olen aina ollut liiankin uskollinen, jopa exälle liiankin pitkään. Olen heinäkuun puolenvälin rapuneito. Äärettömän kärsivällisesti odottaa aina että kumppanin järki kasvaa jos töppäilee. Minä en.

Fyysinen kanssakäyminen on pettämistä. Huulenheitto on sallittua kaikkien ystävien kanssa, myös vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa. Toki jos ajankäyttö kokonaisuudessaan kummasti vaihtuu ja minä jään paitsioon, niin... pitää silloin miettiä missä mennään.

Väsyttämällä kärsivällisesti odottaen olen saanut parhaimmat makupalat =))

• rapuneito.=)

Ikinä en ole pettänyt, enkä usko että tulen pettämäänkään. Tällä hetkellä olen varsin ihastunut varattuun mieheen, mutta edes hänen kanssaan en ole suutelemista pidemmälle suostunut menemään (itse olen sinkku, mutta huono omatunto toisen puolesta..).

Mikä on pettämistä.. Jaa'a. Suuteleminenkin voi olla pettämistä jos siihen liittyy seksuaalisia vivahteita, vai? Toisaalta suuteleminen esim kaverin kanssa pelkästä suutelemisen ilosta, tietäen ettei se johda mihinkään, ei ole pettämistä. Vois varmaan sanoa että kaikki isompi eroottisesti latautunu toiminta voi olla pettämistä. silmäpeli ei ole vaikka olis kuinka eroottista. ;) tosin en harrasta edes sitä jos olen varattu. =)

• Ansko

En ole pettänyt ja en usko miehenikään niin tehneen, vaikka on reissuhommissa. Avioliiton ihanuutta tulee heinäkuussa täyteen 25 -vuotta eikä suotta, ehkä joskus jotain kränää, mutta suht koht onnellisia vuosia kaikkensa. Luottamus ja eriaikaan riitaantuminen on kaiken takana.

• Rapu-vaimo

Olen myös rapu-vaimo, ehkä hieman tuoreempana versiona. Härkä-mieheni kanssa olemme olleet yhdessä 9 vuotta ja 3,5 naimisissa. Mieheni on reissuhommassa myös. En usko myöskään mieheni kykenevän pettämiseen, koska hänellä on suunnattoman vahva moraliteetti. Ehkä joissain asioissa liiankin vahva. Minä en myöskään ole pettänyt miestäni. Saan mieheltäni kaiken minkä tarvitsen..Sängyssäkin hän on ainoa, joka on ikinä tyydyttänyt minut. Meidän välillämme on suuri luottamus toisiamme kohtaan. Riitely on välillä liiton suola. Tuttavamme sanovatkin aina, että riitelemme vain sen vuoksi, että saamme sopia. Olen edelleen todella rakastunut aviomieheeni, kahden lapsemme isään. Toivon todella, että meidänkin avioliiton ihanuutta kestäisi noinkin kauan. Onnea hääpäivän johdosta!!
        Ps. Tarkoitatko eriaikaan riitaantumisella sitä, ettette ole "pahalla tuulella" yhtäaikaa?? Tavallaan toinen tasoittaa toista. Toinen "riitelee" ja toinen sovittelee. Meillä nimittäin näin on. Jos satumme suuttumaan yhtäaikaa, on piru irti!

• Ansko
        Rapu-vaimo kirjoitti:

Olen myös rapu-vaimo, ehkä hieman tuoreempana versiona. Härkä-mieheni kanssa olemme olleet yhdessä 9 vuotta ja 3,5 naimisissa. Mieheni on reissuhommassa myös. En usko myöskään mieheni kykenevän pettämiseen, koska hänellä on suunnattoman vahva moraliteetti. Ehkä joissain asioissa liiankin vahva. Minä en myöskään ole pettänyt miestäni. Saan mieheltäni kaiken minkä tarvitsen..Sängyssäkin hän on ainoa, joka on ikinä tyydyttänyt minut. Meidän välillämme on suuri luottamus toisiamme kohtaan. Riitely on välillä liiton suola. Tuttavamme sanovatkin aina, että riitelemme vain sen vuoksi, että saamme sopia. Olen edelleen todella rakastunut aviomieheeni, kahden lapsemme isään. Toivon todella, että meidänkin avioliiton ihanuutta kestäisi noinkin kauan. Onnea hääpäivän johdosta!!
        Ps. Tarkoitatko eriaikaan riitaantumisella sitä, ettette ole "pahalla tuulella" yhtäaikaa?? Tavallaan toinen tasoittaa toista. Toinen "riitelee" ja toinen sovittelee. Meillä nimittäin näin on. Jos satumme suuttumaan yhtäaikaa, on piru irti!

Totta turiset, viisas vaikenee ja yrittää sovintoa eli rapu, ainakin meidän härkä on pitkävihainen eli minä teen aina sovintoesityksen.
        Onnea ja menestystä koko teidän perheelle myös.

• näin kävi

oli pakko vastata tähän vaikken itse ole rapu, ystävättäreni petti miestään aikoinaan ihan suvereenisti ilman pahaa omaatuntoa, hän oli rapu, samoin itseni kohdalle sattui kerran rapu joka petti vaimoaan:)

• Ei sovi mulle. Oon ennemmin tällanen pitkänsuhteen ihminen. Ja sitte mun filosofia on että älä tee toiselle sitä mitä et toivo itsellesi tehtävän. Eli en halua itseäni petettävän, loukkais liikaa niin en myöskään itse petä.

Ja mikä sitten on pettämistä. Joku tuolla sanoi jotenkin, että kaikki, suudlemakin, jos on eroottista latausta (vai mites se meni).

• rapu-nainen

Kerran olen pettänyt, kun selvisi, että silloinen mieheni nykyinen ex:ni oli pettänyt minua ainakin 20 naisen kanssa. Siihen asti ei ollut edes mielessänikään käynyt moinen asia. Elin usean vuoden sinkkuna ja estin kumppania itselleni ja täytyy myöntää, että joitakin kertoja vaihdoin miestä, mutten koskaan kyennyt aloittamaan uutta suhdetta, ennen kuin entinen oli selvitetty loppuun. Pettämisen raja minusta kulkee suutelemisessa. Nyt minulla on skorppari miehenä ja molemmat olemme jyrkästi sitä mieltä, että jos toinen jää kerrankin kiinni pettämisesti, niin saa samantien kerätä tavaransa ja siitä ei edes neuvotella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1816
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe