Voisiko Pouttu siirtyä kotimaiseen lihaan, maku paranisi. 70% nykyään ulkomailta tulee lihasta. Hygieniasta ei tiedä.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Eipä ole tullut syötyä puuttua 20vuoteen, juuri tästä syystä. Harmittaa kun ennen olin oikein fanaattinen poutun kannattaja, ihmettelin jos joku ostaa ja syö jotain muuta merkkiä😄 Nykyisin en millään ostaisi pouttua, ehkä kuuluun väärään kuluttajaryhmään. Arvostan makua ja laatua en halpaa hintaa silloin kun makkaraa ostan.
- Anonyymi
Minä myös kartan Pouttun tuotteita nykyään, Atrian ja Snelmannin tuotteet tehdään
suomalaisesta lihasta. Suomalainen liha on puhdasta ja lääkevapaata. Jopa Lidlistä löytyy nykyään suomalaista lihaa.
En syö mitään "muu-tuotteita". Liha lihana ja kasvikset tuoreena salaatissa tai ihan siltään.
- Anonyymi
Hyviä ja hyvänmakuisia ovat Poutun tuotteet aina. Eurooppa on kotimarkkina ja hienoa, että valmistetaan Suomessa ja Kannuksessa.
- Anonyymi00005
Kaupoista ei löydy tiaisille yms. sianläskiä.
Ennen vanhaan lyötiin jo syystalvesta naulalla siannahkaa pihalle puuhun tms. pikkulinnuille. Nyt myydään ulkomaisia "talipalloja", jotka kelpaa vain harakoille.
Voisko Pouttu laittaa pieninä pakastepakkauksina aitoa läskiä myyntiin?
Kaenuusta kyselen.- Anonyymi00006
Voepi olla vaekeeta, kun nykysin possuille ei sitä rasvaa ies nahanalle kasvateta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voepi olla vaekeeta, kun nykysin possuille ei sitä rasvaa ies nahanalle kasvateta.
ei tartteiskaan kuin nahkasuikaleita joissa n. 1cm ihraa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568