Maailma palelee.

Sotia Lähi-idässä ja Ukrainassa. Orpo jakaa medän rahoja miljardi tolkulla Ukrainaan.Miten on me Suomalaiset,työttömyyttä köyhyyttä.Hallituksen pitäisi keskittyä Suomen hyvinvointiin. Ministerit pitää kiinni omista suurista palkoista ja sen jälkeen eläkkeistä.Ei nee sentakia välitä muista.

19

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten tämä aihe liittyy Hämeenlinnaan?

• Anonyymi

Pitää muistaa että olemme sodassa, koskee kaikkia myös Hml asukkaita meidän pitää vaan kestää ja lahjoittaa miljardi toisensa perään sodankäyntiin ja Natolle. Vaihtoehtoja ei ole.

• Anonyymi

Vaihtoehtoja on, mutta ne ovat huonompia. Emme ole sodassa, vaan pidämme suomalaiset sotilaat kotimaassa joitakin kouluttajia lukuun ottamatta. Taistelujoukkoja emme lähetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihtoehtoja on, mutta ne ovat huonompia. Emme ole sodassa, vaan pidämme suomalaiset sotilaat kotimaassa joitakin kouluttajia lukuun ottamatta. Taistelujoukkoja emme lähetä.

Jos ostamme aseita jollekin toiselle valtiolle sodankäyntiä varten niin sodassa olemme mukana silloin vaikka emme itse painaisikaan liipasinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähetämmepäs jos esim Baltiassa tarvitaan. Olemme Naton jäsen ja meidän on lähetettävä myös joukkoja jos pyydetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ostamme aseita jollekin toiselle valtiolle sodankäyntiä varten niin sodassa olemme mukana silloin vaikka emme itse painaisikaan liipasinta.

Ei pidä paikkaansa. YK:n päätöksellä mikä tahansa maa saa toimittaa Ukrainalle aseita ja ammuksia puolustussotaan. Se ei tee näistä kymmenistä valtioista sotaa käyviä maita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähetämmepäs jos esim Baltiassa tarvitaan. Olemme Naton jäsen ja meidän on lähetettävä myös joukkoja jos pyydetään.

Baltia ei ole sodassa, joten emme lähetä sinne taistelujoukkoja.

• Anonyymi

Vieraat ensin, omista ei niin väliä on nykyhallituksen linja.

• Anonyymi

Aseet eivät ole koskaan turhia muista se.

• Anonyymi

Vieraat haluat Suomeen vieraita tukemaan. Häpeä !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieraat haluat Suomeen vieraita tukemaan. Häpeä !!

En takuulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En takuulla

Putin palkitsee aina omansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putin palkitsee aina omansa

Sota loppunee kohta. Suomea vastaan se jatkuu kun kaikki johtohenkilöt haastaa riitaa ja uhoaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sota loppunee kohta. Suomea vastaan se jatkuu kun kaikki johtohenkilöt haastaa riitaa ja uhoaa.

Älä haasta riittaa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä haasta riittaa,

Enhän minä. Stubidot haastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä haasta riittaa,

En vaan riitaa.

• Anonyymi

Ei palele

• Anonyymi

Ollaan menossa kolmanteen maailmansotaan...

• Anonyymi

Olkaa vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      5384
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      2841
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      20
      2027
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      1828
    5. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1687
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      339
      1646
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1586
    8. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1321
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      216
      1317
    10. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      23
      1286
    Aihe