Jouduin eilen tappeluun yhden miehen kanssa ja voitin sen!!
Pikkasen tuntuu hyvältä. En ole ennen tapellut ja toi mies oli mua isompi. Tosin en itsekkään hirveän siro nainen ole, tykkään käydä puntilla.
Tuo mies käyttäytyä uhkaavasti, haukku mua ja alkoi tönimään ja sano että mää saan turpaani :D en saanut :D
Tappelu miehen kanssa
3
348
Vastaukset
- Anonyymi
Sillä tavalla, selätit sen ja istuit sen päälle ja painoit säärilläsi sen kädet kenttään ja pitelit sen päätä korvista tiukasti kiinni polviesi välissä vai oliko knock out, juji gatame, nelson, perinteinen nyrkkeily-paini kombinaatio vaiko piisasko korvapuusti vai miten se meni, liikuttuko se kyyneliin. Kiinnostas vaan tietää.
- Anonyymi
Se hermostu mulle ja alkoi tönimään mua ja uhkailemaan. Tönäsin sitä takaisin ja sitten otti mua tukasta kiinni ja alkoi painamaan mun päätä alaspäin. Mää päätin siinä kohtaa että nyt muuten äijä saat turpaan ja löin sitä niin kovaa kun pystyin nyrkillä jalkoväliin. Tää mies päästi irti musta ja putosi polvilleen maahan, jolloin potkaisin sitä kylkeen ja se kaatu selälleen maahan. Siitä sitten annoin vielä mojovan potkun sen munille ja kysyin siltä että haluaako vielä jatkaa tappelua. Ei halunnut :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se hermostu mulle ja alkoi tönimään mua ja uhkailemaan. Tönäsin sitä takaisin ja sitten otti mua tukasta kiinni ja alkoi painamaan mun päätä alaspäin. Mää päätin siinä kohtaa että nyt muuten äijä saat turpaan ja löin sitä niin kovaa kun pystyin nyrkillä jalkoväliin. Tää mies päästi irti musta ja putosi polvilleen maahan, jolloin potkaisin sitä kylkeen ja se kaatu selälleen maahan. Siitä sitten annoin vielä mojovan potkun sen munille ja kysyin siltä että haluaako vielä jatkaa tappelua. Ei halunnut :D
Joskus psykoosissa syntyy ihan aidontuntuisia harhoja. Käytätkö jotain huumeita?
Toki alkoholin runsas käyttökin voi aihuettaa vakaviakin sairauskohtauksia.
Suosittelen hakeutumaan terveydenhuollon asiakkaaksi, jos et jo ole. Pahimmillaan psykoottinen ihminen voi tappaa jonkun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634966
- 734022
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2633687- 1213167
- 482954
- 232628
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2962404Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192256- 381953
- 1081912