Saako täysin tylppää trainer perhosveistä kantaa julkisilla paikoilla? Miten sen käyttäminen kuten sen pyörittely? Saako alaikäisellä olla sellaista?
Tylpän perhosveitsen kanto
3
390
Vastaukset
- Anonyymi
Vedä sitä narussa, tai työnnä kottikärreillä, niin ei tarvitse kantaa. Pennuilla on nykyään kaikilla joku mattopuukko tms. teräase mukana. Koittakaa katkaista vaikkapa limupullo jollain mattopuukkoa tylsemällä veitsellä , eipä onnistu. Kuitenkin kakaroiden jäljiltä katkottuja limupulloja löytyy aina. Miksi muuten pitää miettiä tuota perhosveitsen mukaan ottamista, jätä se kotiin.
- Anonyymi
Asia selviää helposti KVG kun itse vähän viitsii.
- Anonyymi
Kärsämäki Op Tilitoimistot Kärsämäki pyörittää kuitteja rikoksella itseään vastaan .
Kähärä pakko heille mieleinen alle 2 kk aika osattu käyttää hyväksi.
He eivät älyä että perusta ensin ja sitten vasta seinät
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481