Hei!
Olen ottanut kyyneluriini täyteainetta noin 10 vuotta sitten. Ongelmani on aina ollut tyhjät ja tummat silmänaluset. Nyt ongelmaksi on tullut lisäksi täyteaineesta johtuva pullotus, varjo silmien alla ja huomattavat rypyt. En halua täyteaineen liuotushoitoa, tämä olisi pitänyt jo tehdä kauan sitten että siiitä voisi olla apua tilanteeseen.Koko kasvojen keskialue on laskeutunut ja myös yläluomet roikkuu ja aiheuttaa tunnetta etten saa rentoutettua otsaa. Olen vakavasti harkinnut luomileikkausta, mahdollisesti molempiin luomiin. Ilmeisesti ryppyjen vähentäminen alaluomileikkauksessa on varsin maltillinen. Olen myös tutkinut että yksi vaihtoehto on siirtää rasvaa silmien ja posken alueelle. Asun pohjois-karjalassa ja kuulisin mielelläni jos täältä suunnalta löytyisi asiantuntevaa silmäkirurgia tai plastiikkakirurgia jolla vahva kokemus alaluomileikkauksista. Olen ollut asian johdosta äärimmäisen ahdistunut. Kaikki mielipiteet ja suositukset on tervetulleita!
Alaluomileikkaus
Anonyymi-ap
0
116
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse434063SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2784004Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1353517Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky903491Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit242358Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv341843Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575631739- 371650
- 331568
- 951516