Hei
Miten kauan kestää kun valitus käsitellään?
kelan päätöksestä valitus
13
724
Vastaukset
- Anonyymi
Voi mennä jopa puoli vuotta...
- Anonyymi
Käsittely ja hylkäys kestää n. 3 sekuntia mutta sitä voi joutua odottamaan joskus kauankin. Odotusaika riippuu siitä asiasta mistä valitetaan.
- Anonyymi
Kelan horot ovat tunnetusti hidasta sakkia
- Anonyymi
Reilut 1,5kk meni asumistuen korjaamisessa. Syyskuun alussa valitus, lokakuun puolivälissä viesti Kelasta verkkoasioinnissa. Siihen vastaus heti, niin noin viikossa tuli korjattu päätös.
- Anonyymi
Riippuu asiasta, jos on monimutkaisempi, ja vaatii enemmän asiakirjoja palautettavaksi tms. niin tietysti kauemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu asiasta, jos on monimutkaisempi, ja vaatii enemmän asiakirjoja palautettavaksi tms. niin tietysti kauemmin.
Nopeuttaa, jos voi netissä hoitaa asiaa. Vastata jos jotain kysytään ja niin edelleen.
- Anonyymi
Oliko kyseessä liian korkeat asumismenot, joita ei huomioitu toimeentulotuessa? Minulla nyt valitus menossa siitä (Kelan päätöksestä) ylemmälle asteelle. Tästä voisi tehdä yhteiskantelun? Onko muita tulossa mukaan yhteiskanteluun Hallituksen asumiskulujen leukkaisista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko kyseessä liian korkeat asumismenot, joita ei huomioitu toimeentulotuessa? Minulla nyt valitus menossa siitä (Kelan päätöksestä) ylemmälle asteelle. Tästä voisi tehdä yhteiskantelun? Onko muita tulossa mukaan yhteiskanteluun Hallituksen asumiskulujen leukkaisista?
Olivat arvioineet tulot asumistuessa korkeammaksi kuin todelliset tulot oli. Asumistuki laskettiin uudelleen todellisten tulojen mukaan.
Kanne olisi hyvä ajatus. Tuo päätös liian korkeista asumismenoista toimeentulotuessa on aivan kohtuuton, kun ei halvempia asuntoja edes löydy.
- Anonyymi
Tänä syksynä (2024) sain lopullisen päätöksen vuoden 2021 tammikuun toimeentulotuesta.
- Anonyymi
Oliko nopeutettu käsittely kyseessä??
- Anonyymi
Minulla edelleen valitus käsiteltävänä (2 kuukautta kulunut lähettämisestä): Saapunut: 23.8.2024
Tila: Käsiteltävänä - Anonyymi
Itselläni meni kuukausi. Siinä välissä he olivat yrittäneet salaa muuttaa virheellistä päätöstään, jotta pystyivät kiistämään mokansa.
Eivät vain ymmärtäneet, että siitä jää dokumentti minulle.- Anonyymi
Miten oli yritetty salaa muuttaa virheellistä päätöstä? Avaisitko asiaa...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631241Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11890Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75815Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.86676- 53644
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt36564Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot118520Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43513