Purra on EU:n velkakuningatar

Anonyymi-ap

holtiton velanottaja ja rikkaitten antelias tukija. Hän on ottanut eniten velkaa
koko EU:ssa.

35

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanna Marinia arvostetaan - miksi ei persuja? Sanna Marin saa korkea-arvoisen kunniamerkin. Miksi persurintamalla ei tapahdu vastaavaa?
      Kertovatko persujen tyhjät rintapielet persujen poliittisesta mitättömyydestä?

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000010780510.html

    • Anonyymi

      Ehkä se johtuu siitä, että PS ei ole aikaansaanut mitään hyvää
      ja PS on EU:n johtavia rasistipuolueita.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Riikan velanottointoa ei hillitse mikään, meneväthän rahat miljonääreille.

    • Anonyymi

      Persuministerit saivat kultatarjottamella hyvän työllisyystilanteen, kohtuullisen valtionvelan ja kriisittömän Suomen.
      Mutta mitä tapahtui?
      Persut alkoivat pikavauhdilla muuttaa KAIKEN sekasorroksi, velkahulluudeksi, perikadoksi ja p*skaksi. Totaalisen järkyttävää.

    • Anonyymi

      Eräs paha haittapuoli persuissa on, että persuhallituksen luomassa
      taloudellisessa epävarmuudessa ei ole tulevaisuuteen luottamista,
      nuoret eivät uskalla perustaa perheitäkään.
      Yhtään hyvää asiaa ei löydy mitä PS olisi tehnyt.

    • Anonyymi

      Valheilla valtaan päässeet tekevät lamaa Suomeen.

    • Anonyymi

      Taas se on puhumassa lisää velkaa Suomelle, mutta rahat päätyvät
      tietysti porhoille.

      • Anonyymi

        Porhojahan Purra hyysää. Mikä hätä niillä on ? Emme me veroja maksa sitä varten,
        että persu saa siirrellä niitä rikkaille.


    • Anonyymi

      Velkaa otetaan vielä seuraavinakin vuosina. Kuuntelen ja luen kaikki uutiset, en vain kokoomusta haukkuvia.
      Velanotto taittuu huolellisella suunnittelulla. Kun on eletty yli varojen, niin korjausliike on tehtävä. Miksi potkitaan tutkainta vastaan, miksei puhalleta samaan hiileen?
      Työmahdollisuudet kaikille, tuet ja avustukset työtä tarjoaville yrityksille.

      Maksettiinhan sotakorvauksetkin.
      Mkr.

      • Anonyymi

        Nykyhallitus ei kykene huolelliseen suunnitteluun ja se suunnittelee ja tekee
        aivan muuta kuin velanoton taittumista.


      • Anonyymi

        On muitakin keinoja tasapainottaa valtiontaloutta kuin heikentää palkansaajien ja
        heikossa asemassa olevien ihmisen asemaan mutta kokoomuksella ei ole taloustaitoja,
        eikä se aiokaan muuta kuin toteuttaa EK:n toivomuslistaa.


    • Anonyymi

      Mihin ne rahat on hassattu. Velat on otettu jo paljon ennen Riikkaa.

    • Anonyymi

      Purra on EU:n eniten velkaa ottanut ministeri, joka jakaa velkarahat
      rikkaille. Rikkaat kiittävät PS:n äänestäjiä.

      • Anonyymi

        Riikka livahti rikkaan eliitin sekaan ajamaan rikkaan eliitin etuja.
        Kuuluuko täällä joku rikkaaseen eliittiin vai miksi Riikkaa kannatatte ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riikka livahti rikkaan eliitin sekaan ajamaan rikkaan eliitin etuja.
        Kuuluuko täällä joku rikkaaseen eliittiin vai miksi Riikkaa kannatatte ?

        Kyllähän se oli Sanna Mariini, oikein velkakuningatar, sanoi vain, että "Ja rahaa on"!
        Heitteli kymppitonnisia milloin mihinkin. Silloin oli vielä parempi aika, mutta silloin se velka alkoi kasvamaan huolettomalla rahan käytöllä.
        Katsokaa vain totuutta silmiin, vaikka se kuinka karvas onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se oli Sanna Mariini, oikein velkakuningatar, sanoi vain, että "Ja rahaa on"!
        Heitteli kymppitonnisia milloin mihinkin. Silloin oli vielä parempi aika, mutta silloin se velka alkoi kasvamaan huolettomalla rahan käytöllä.
        Katsokaa vain totuutta silmiin, vaikka se kuinka karvas onkin.

        Ai oli parempi aika. Lyhyt on sinun muistisi. Pandemia levisi koko maailmaan
        herättäen pelkoa ja tappaen miljoonia ihmisiä. Venäjä hyökkäsi Ukrainaan, jonka seurauksena tuli energiakriisi ja kaiken seurauksena kaikkiin maihin talouskriisejä,
        mutta sinusta oli parempi aika ?!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Ruotsi keventää hyvätuloisten ansiotuloverotusta roimasti ensi vuonna. Suomi sen sijaan kiristää sitä entisestään, vaikka verotus on jo nyt niin kireää, että tutkijoiden mukaan veronkiristykset eivät enää lisää verotuottoja."

      lepukkiva puhuu mitä sattuu nauristista tyydytystä saadakseen
      sitten naurisismi kehittyyvaino harhaiseksi ja lopulta paatiksi
      psyko

      nauris-paatti -ilmiö psykologiassa

    • Anonyymi
      • Anonyymi00027

        OSUVA, LYHYT JA NASEVA KUVA PURRASTA 👺


    • Anonyymi

      Eikö se olekaan työväen puolella ?

    • Anonyymi

      Makriina puhuu oikein, noin se on, jos edellinen hallitus oli holtiton ja otti aina lisää velkaa niin pakko tämä valtiovarain ministeri Riikka Purran on alettava tasapainottamaan tilannetta niin, ettei enää turhiin, huolimattomasti suunniteltuihin kohteisiin velkaa oteta.
      Oikein hävettää teidän puolesta, jotka vain haukutte Riikka Purraa ja uutta hallitusta.
      Pitäkää edes asiattomat puheet poissa täältä!!

    • Anonyymi

      Onko Suomessa rikkaita?

    • Anonyymi

      On ja yhä rikkaammaksi ne tulevat, kun Purra sysää niille meidän yhteisiä
      verorahoja lisää ja lisää.

    • Anonyymi00026

      Median mukaan isotuloisilla halkee lompsat nyt. Kiitos Purran. Purra lapioi
      niille rahaa.

    • Anonyymi00028
    • Anonyymi00029

      Ahne tollo, joka ottaa velkaa (rikkaita varten) jarruttaaksen velanottoa.

    • Anonyymi00030

      Siksi Suomi on nyt Kreikan tiellä.

    • Anonyymi00031

      Purra ja muu hallitus vei Suomen turmion tielle.

    • Anonyymi00032

      Rahat menee rikkaille, mutta velat jäävät kansan maksettavaksi.

    • Anonyymi00033

      Alottaja saa hävetä itseään vähä-älyisillä komenteillaan

      vaikka tietää varmasti että euroopassa on sota, ja sodan uhka vaanii myös lähi naapureitaan,

      tämä hallitus on suomen turvallisuuden tulevaisuuden ja parempien aikojen työlisyyden kannalta tuhat kertaa parempi kuin vasemmisto ja nykyisen opposition politiikka olisi ollu,

      joten HÄVETKÄÄ vähemmän älykkäät idiooti mollaus juttujanne !

      Persut ja kokoomus on MYÖS tulevaisuuden PARAS HALLITUS !

      Suomi on turvassa niin kauan kuin viisaammat fiksummat koko suomen parasta politiikkaa tekevät politikot ovat hallitusvastuussa,
      NYT tarvitaan JÄMÄKKYYTTÄ ihankaikessa polittikassa , sisä ja ulkopolitiikassa koko kansan parhaaksi,

      ja se velka kuninkaat ja kuningattaret LÖYTYY TAKUULLA VASEMMISTO POLITIKASTA ,

      TULIKO SELVÄKSI ?

      MIELIPIDE !

    • Anonyymi00034

      Hyvä aloitus ja ihan tosi. Purra on ottanut eniten velkaa EU:ssa
      ja halitus jakaa kansalle tyhjää ja rikkaille rahat.

      • Anonyymi00035

        Onko alzhaimer sun päässä jo pitkälle kehityyny
        kun ET MUISTA että nyt euroopassa on SOTA joa on tuonu SUURIA vaikeuksia suomen talouteen,

        joten OTAPPA ne lääkkeesi ettet enään horisi sekavia,

        persut ja kokomus on KOKO suomen paras hallitus pitkiin aikoihin,
        näillä eväillä JOSKUS kun maailam rauhottuu suomi saadaan TAAS tasapainoon taloudellisesti,

        joten horiskot pitää suunsa soukemalla ellei muisti palaa , ja tyytyy kohtaloonsa,,,


    • Anonyymi00036

      Purra on kasvattunut holtittomasti velkaa ja jakaa ne rahat rikkaille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe