lisäravinteet (vitamiinit ja muut)

Anonyymi-ap

mistä ostatte lisäravinteet (vitamiinit ja hivenaineet. muut tuottee)

kertokaa mistä ostatte niitä
tässä lista mistä ite oon hankkinu niitä
sinunapteekki.fi
tokmanni
prisma
kärkkäinen
halpahalli
puhdistamo.fi
tuossa joitain mistä oonm tilannu tai käyny ostaan niitä

ja olis kiva kuulla myös mitä ostit sieltä mistä ostit tuotteita ja voi kertoa myös tuotteesta kokemuksia

näitä käytän nyt
via naturale Vahva Tyrniöljy + Mustikka Omegat
via naturale kurkuma
sana-sol C vitamiinipore spirulina
gefilus basic
puhdistamo elektrolyytti jauhe
joskus otan Sinkki + C-vitamiini poretabletti

aamu puuron sekaan laitan Greenfinn's Tyrnirouhe ja pikkusen hunajaa

12

1030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki noi on turhia, kun syö terveellistä kunnon ruokaa ja ulkoilee raittiissa ilmassa.

      • Anonyymi

        kaikilla on omat mieli piteet
        mäkin käytän tuota via naturale Vahva Tyrniöljy + Mustikka Omegat se on hyvä tuote musta ja C vitamiini ei varastoudu kehoon eli sitä on hyvä saada joka päivä ja tuo puhdistamo elektrolyytti jauhe onhyvä kun on esim käyny kävelylenkillä käveleen 10000--20000 askelta niin sen päälle juoda 0,4--1 litraan vettä sekotettuna sitä puhdistamo elektrolyytti jauhetta

        myös joskus käytän valmaria kuurina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikilla on omat mieli piteet
        mäkin käytän tuota via naturale Vahva Tyrniöljy Mustikka Omegat se on hyvä tuote musta ja C vitamiini ei varastoudu kehoon eli sitä on hyvä saada joka päivä ja tuo puhdistamo elektrolyytti jauhe onhyvä kun on esim käyny kävelylenkillä käveleen 10000--20000 askelta niin sen päälle juoda 0,4--1 litraan vettä sekotettuna sitä puhdistamo elektrolyytti jauhetta

        myös joskus käytän valmaria kuurina

        c vitamiinia saa helposti. ei tartte paljoa syödä hedelmiä tai marjoja kun saa päivän c vitamiinitarpeen täyteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikilla on omat mieli piteet
        mäkin käytän tuota via naturale Vahva Tyrniöljy Mustikka Omegat se on hyvä tuote musta ja C vitamiini ei varastoudu kehoon eli sitä on hyvä saada joka päivä ja tuo puhdistamo elektrolyytti jauhe onhyvä kun on esim käyny kävelylenkillä käveleen 10000--20000 askelta niin sen päälle juoda 0,4--1 litraan vettä sekotettuna sitä puhdistamo elektrolyytti jauhetta

        myös joskus käytän valmaria kuurina

        hyviä rasvoja saa esim kalasta mutta te ette syö kalaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikilla on omat mieli piteet
        mäkin käytän tuota via naturale Vahva Tyrniöljy Mustikka Omegat se on hyvä tuote musta ja C vitamiini ei varastoudu kehoon eli sitä on hyvä saada joka päivä ja tuo puhdistamo elektrolyytti jauhe onhyvä kun on esim käyny kävelylenkillä käveleen 10000--20000 askelta niin sen päälle juoda 0,4--1 litraan vettä sekotettuna sitä puhdistamo elektrolyytti jauhetta

        myös joskus käytän valmaria kuurina

        Kyllä keho ilmoittaa jos on puutetta jostain ja silloin tavallisesti mennään lääkäriin. Ja todetaan mistä aineesta on puutetta.
        Hoitoalan ihmisenä en söisi koskaan mitään luonnon tuotteita. Koska niillä ei ole mitään merkittävää vaikutusta muuhun kun että maksavat
        Nykyajan ihmisellä ei ole puutos tauteja koska ravinto on monipuolista. Eräskin luonnon lääkkeiden ystävä sai kilpirauhaseen pahan vian , ja nyt joutuu käymään hoidossa viikko kausia kun kilpirauhanen teki lakon , häneltä kysyttiin heti sairaalassa onko syönyt luonnon lääkkeitä jonka hän myönsi , oli syönyt muka vaihdevuosiin .toiselta nousi maksa arvot hälyttävästi ja lääkäri sanoi ettei tippaakaan enää viinaa saa ottaa mutta kun tämä ihminen oli absolutisti eikä ollut koskaan maistanut tippakaan .sai kysymyksen josko käyttää luonnon lääkkeitä,jonka,myönsi , että muka hiukset tulisivat paksummiksi, siis millään lääkkeellä, ei hiusjuuria muuteta .
        Kolmas sai liian korkeat veriarvot ja joutuu nyt menemään hoitoon ja sairauskirjoilla. Ei pitäisi sotkea kehon metabolismia tieten tahtoen kaiken mailman aineilla joihin muka laittaa uskonsa . Vaan luottaa siihen kun kokeissa ei todeta puutosta , ja jos on niin lääkäri kirjoittaa oikeat aineet . Siksi meillä on lukeneet lääkärit jotka auttavat jos vikaa ilmestyy kroppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        c vitamiinia saa helposti. ei tartte paljoa syödä hedelmiä tai marjoja kun saa päivän c vitamiinitarpeen täyteen

        Luulet siis niin , no uskot mihin haluat omapa on asiasi


    • Anonyymi

      jos söisitte terveellistä monipuolista ruokaa niin teidän ei tarvis syödä purkista rasvaa ja vitamiinejä. te liikutte paljon mutta ette syö monipuolisesti

      • Anonyymi

        Ei niillä purkki vitamiineilla ole mitäön parantavaa vaikutusta. C vitamiinia vetävät naamaansa silmät ristissä ja sitten virtsaavat ulos sen . Kehomei ota vastaan vesiliukoia aineita silloin kun se ei niitä tarvitse .


      • Anonyymi

        Purkki vitamiinit ovat näille jotain erikoista. Eivät oikiein ole perillä ihmisen metaboliasta jota sotkevat kaiken mailman lisukkeilla


    • Anonyymi

      tuo tyrnirouhe on hyväksi ja pieni määrä hunajaa päivässä on hyvä
      https://www.etlehti.fi/artikkeli/terveys/ruokavalio/6-syyta-syoda-hunajaa-laihduttaa-ja-tappaa-bakteereja

      ogega rasvat on myös ihmiselle tärkeitä

      kananmuna on hyvä esim 3--5 kertaa viikossa sydä aamulla puuron kanssa

      mä syön aamulla kaurapuuroa laitan sen sekaan tyrnirouhetta ja pikkusen hunajaa
      ja 3-5 päivänä viikossa syön 1keitetyn kananmunan myös 2 viipaletta Fazerin Real leipää joka aamu

      joskus syön puurona eloveenan annospikapurtoa
      harmikun tänä vuonna ei tullu sitä eloveena puuro joulukalenteria viimejouluna ostin sen ja se oli hyvä harmikun ne teki jonku Välipalakeksit ja Pehmeät kaurapatukat joulukalenterin eikä sitä puuro kalenteria

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe