Viime kesänä olin vaimoni kanssa jälleen kerran mökillä. Siinä naapurissa on maatila, jossa asuu eläkkeelle jäänyt leski-isäntä. Hän käy talvisin auraamassa tien ja kesäisin leikkaamassa nurmen jos ei itse päästä lähtemään.
Olen usein huomannut, että hän ei oikein tahdo saada katsettaan irti nelikymppisen vaimoni muodoista. On toki vatsaakin, mutta niin on myös isot tissit ja melkoisen leveä ja paksu takapuoli. On vielä hedelmällinen. Hän ei käytä ehkäisyä. Joudunkin aina vetämään ulos ja ruikkaamaan satsini hänen pyöreän vatsansa päälle. Naimme yleensä lähetyssaarnaajassa, joskus hän tulee päälle ratsastamaan itselleen orkut.
Jouduin tuona päivänä kuitenkin lähtemään kaupunkiin kesken kaiken ja vaimoni jäi yksin mökille. Olin matkannut puolisen tuntia kun ilmoitettiin palaverin peruuntumisesta ja käännyin takaisin.
Jätin auton katokseen ja kävelin kohti päärakennusta, ihmettelin miksi naapurin ukon polkupyörän rämä oli pihassa. Avasin kuistin oven varovasti, väliovi oli raollaan ja kurkistin sisään. Näky oli uskomaton.
Vaimoni oli tuvan pöydällä selällään jalat koukussa kohti kattoa ja jalkojen välissä selkä minua kohti naapurin ukko nuolemassa rehevää vakoa. Kesämekkon helma oli vatsan päällä, rintaliivien olkaimet käsivarsilla ja tissit oli kaivettu esiin, isot kovettuneet nännit kiittelivät ilmeisesti syljestä. Meinasin rynnätä sisään, mutta jähmetyin paikoilleni tuijottamaan.
Ukko lutkutti hedettä minkä kerkesi ja työnteli sormiaan sisään ja ulos. Kiima näytti olevan melkoinen. Vaimoni äänteli ja näytti saavan pian orkut. Ukko nousi ylös jakkaralta ja kaivoi haalareistaan esiin sellaisen sarven mitä en ole ennen luonnossa nähnyt valkoisella miehellä. Vaimoni levitti käsillään paksuja reisiään ja kuulin sanovan ethän laske sisään.
Olin itsekin kiimassa ja aloin runkkaamaan samalla kun ukko työntyi hitaasti sisään. Vaimoni otti kalun koko mitaltaan vastaan ja hidas nainti alkoi. Vaimoni sai nopeasti orkut. Kyntäminen jatkui kiihtyvään tahtiin. Tunsin tulevani ja ruikkasin lastini oven pieleen. Samalla huomasin että vaimoni oli siirtänyt kätensä vakosensa päälle ja hieroi itseään. Ukko kouri tissejä ja vatsaa, korisi jotain että olen siementäjä ja lasken sisään. Vaimoni oli saamassa toiset orkut ja tarttui haalareista kiinni vetäen ukon täysin sisäänsä. Vartalot jäykistyivät kaarelle ja siementä pumpattiin sisään varmaan kymmenen sekuntia. Ukko moiskautti sarvensa ulos ja istui jakkaralle. Rehevä vittu oli auki ja siementä valui ulos. Vaimoni sanoi siivoa jälkeesi ja ukko alkoi taas lutkuttamaan nyt siementä valuvaa levinnyttä vakoa...
Vanha sarvi
Anonyymi-ap
4
2993
Vastaukset
- Anonyymi
Kiihottava aihe, melko hyvää tekstiä, mutta varsin suoraa ja lyhyttä proosaa. Lainatut repliikit pitäisi erottaa muusta lauseesta: ...kuulin sanovan: "Ethän laske sisään."
- Anonyymi
Ai tähän tyyliinkö:
Kysyn sinulta "Minkä sortin pilkun nussija olet"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tähän tyyliinkö:
Kysyn sinulta "Minkä sortin pilkun nussija olet"?Ei kai se muiden vika ole että aloittaja ei osaa kirjoittaa.
- Anonyymi
Vanhoista miehistö ei ole mihinkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2406047SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784839Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.943697SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2533150Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1462859Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur1962384Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2621797Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat591435Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491305Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall281218