Siskot ja veljet naikaa. Tehkää Lapsia. Hallitus on huolissaan väki vähenee. Mistä verotulo? Siitä ei ainakaan että palkkatuloista ja pääomatuloista tehtävistä vähennystä nauttii Kalle ja Pirkka toisen työstä tms. sosiaalietuuksia tekemättä itse mitään. Hallitus alkaa jo tähyillä ihmisiä ulkomailta. Töihin tänne tai nauttimaan sosiaalietuuksista.
Väki vähenee
22
746
Vastaukset
- Anonyymi
Persut ovat kai laskeneet, että 1600€ kk:si tuloilla elätetään perhe, tuolla summalla ei pärjää edes yksi.
Hänkin joutuu hakemaan yhteiskunnalta loput, mitä työnantaja ei maksanut.- Anonyymi
Miten paljo pitää saada että yksi elää. Minun mielestä 1600€ piisaa ja jääkin säästöön. Ei tupakkia ja viinaa ole tarvetta elääkseen vetää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten paljo pitää saada että yksi elää. Minun mielestä 1600€ piisaa ja jääkin säästöön. Ei tupakkia ja viinaa ole tarvetta elääkseen vetää.
Siitä vuokra, sähkö, vakuutukset, puhelin, auton polttoaineet, vaatteet, ruoka.
Huraaaaa,,,,jää säästöön tähän vielä lapsia hankkimaan,,älä usko itsekkään.
On tutkittua tietoa, että lapsiperheen tulot pitää olla yhteensä lähes 3000€/kk
- Anonyymi
Pride Suomessa pidetään kivaa. Perhe? 2 samaa sukupuolta lemmiskelee, eihän sen tuloksina vaaveleita synny. Pojallakin voi olla pi*ppi, tytöllä pi*peli, mitä vielä? Sukupuutto, vahvemmat, omaa syntymässä saatua sukupuoltaan arvostavat perustavat perheitä. Eivät ole suomalaisia.
- Anonyymi
Ei pysty, parhaat panovuodet jo takanapäin! Lompakko tyhjä, hyvä jos itselle on leivänkannikkaa!
- Anonyymi
Mee ainakin töihin.
- Anonyymi
Hallitus tekee juri sellaista politiikkaa joka tappaa lapsenteko halut.
Hyvä kun aikuinen hengissä selviää,,vielä tähän lapsia??????????????- Anonyymi
Jaa, en minä hallitusta syytä, mutta en minä lapsia tekisi tähän maailmaan, jossa soditaan ja tapellaan. Tarhaikäiset heiluu puukon kanssa, kouluissa heilutaan puukkojen ja pyssyjen kanssa, kakarat ryöstelee kaduilla.
Mietin tuota, kun kaikki huutaa rahaa. Hei, kysykää mummuiltanne ja papoiltanne (te nuoremmat), miten ne pärjäsi, kun kakaroita oli? Ei ollut kelaa, mistä rahaa sai. Kukaan muu, kun itse, ei maksanut opiskeluja.
Omillaan oli tultava toimeen ja silti lapsia tehtiin. Elivät niukasti. Mikä on muuttunut? Vapaan kasvatuksen "hedelmät". Nyt se näkyy. Kiitos sossutantat!
- Anonyymi
Kuhmossa eisaa pillua enää edes aseella uhkaamalla niin tarkaksi on menny hommat
- Anonyymi
Huonoksi on menny kyllä ajat!
- Anonyymi
Siksipä homojen määrä lisääntyy räjähdysmäisesti valtakunnassa.
- Anonyymi
Se on hyvä juttu, se on erikoisen hyvä juttu....no kerro, se että hameväki pitää kaksilahkeiset, kurissa ja HERRAN nuhteessa.
- Anonyymi
Onko sukurutsaa?
- Anonyymi
Vieksissä on kulemma metsästäjä lauennut!
Paikallinen peräkammarin poika oli kuullut iltayöstä kovan pamahduksen naapurinsa suunnalta.
Riennettyään paikalle poika huomasi metsästäjän ja hänen uhrinsa kuhveikon reunassa. Molemmat olivat maassa housut nilkoissa ns. lusikka-asennossa. Uhri näytti kourineen kunttaa koruillaan, mutta kertoi muuten olevansa kunnossa.
Tarkemmin asiasta kysyttäessä metsästäjä kertoi lauenneensa vahingossa, mutta molempien voivan hyvin.
Loppu hyvin, kaikki hyvin? - Anonyymi
Seuraavat jeesusta joka oli homo.
- Anonyymi
Siskojen ja veljien välisestä naimisesta ei tuu el tuu elinkelposia yksilöitä
- Anonyymi
On naimasikäisiä ja sikiäviä naisia katukuvassa, osalla voi jo hedelmöittymisikä olla aikalailla takanapäin, pitänee lähteä kauemmas hakemaan tyttö joka itää
- Anonyymi
Kyllä kuhmossa naisia löytyy ja panemaan pääsee lapsen teko ikä vain mennyt jo ohi muuten kyyti tosi hyvää
- Anonyymi
Raukat vain menköön merten taa mää en enää lähde ampukoon vaikka tähän lahtarit
- Anonyymi
Kuhmossa ei kylläkään tehdä lapsia kuin sosiaali etuisuuksien tähden
- Anonyymi
1600 sadalla elää ko iso ryhmä missä saatanan laventeli lullassa sinä elät
- Anonyymi
N a i maan k uhmossa kyllä pääsee. Eivät oo turhan tarkkoja naiset värkistään,no toisaalta mihinpä se siitä kuluu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559