https://www.seiska.fi/rikos/unelmahaat-osallistujan-rikostausta-paljastui/1497133
Tuskin yllätti ketään.
Unelmahäät Sara ja Tuomo
9
2167
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkkiä kalluja täynnä koko kateellisten kyttääjien kylä.
- Anonyymi
On se hienoa että ihmiset vaivautuvat sivistää itseään lukemalla roskalehtiä! Miksi kiinnostaa muiden tunarien toiminta, tuleeko siitä itselle hyvä olo ja ylemmyyden tunne?
- Anonyymi
Eiköhän tämä puhuta lähes koko Suomea kun annetaan tuollainen kuva itsestä telkkarissa ja jaksosta oli nähtävissä että useampi siellä oli nauttinut muuta kuin olutta... Itse ovat väkisin julkisuuteen halunnut päästä :D
- Anonyymi
Kuvista havaittu tatuointi, eli ongelma-ainesta, ei tarvetta perehtyä enempää aiheeseen ja siirrytään eteenpäin.
- Anonyymi
Ai kauheeta, mikä kriminaali. Ennen näkemätöntä Keuruulla.
- Anonyymi
Siinähän sähläävät, keskittykää omiin muroihinne.
- Anonyymi
Eniten tässä huolettaa pienet lapset jotka tota menoa joutuu katsomaan, lisäksi tammikuussa syntyy yks lisää...
- Anonyymi
Huolehtikaa omista asioistanne!
- Anonyymi
Ei pidä mennä telkkariin hankkimaan mainetta, jos ei kestä sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154118Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii652624Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932381- 472313
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321541Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5161323Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951306- 561287
- 751253
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176