Suurella sydämellä tätä työtä tehdään.Viidenkunnan sanomissa hyvä kirjoitus tästä työstä E.J(kyllä omaisia kaivataan käymään vanhusten luona ei ole niin kiire että ei voisi vanhukselle kupin kahvia keittää,vaikka muisti sairas kahvi tuo muistot mieleen.(älä mene ohitse ,käy vielä kun vanhus omainen on täällä kanssamme .(itse käyn vanhusten luona keittelemässä kahvit ja rupateellaan mukavia ei haittaa vaikka samat asiat käydään montaa kertaa läpi.iloa elämään.
Omaishoutaja/vapaaehtois työntekijä.
9
983
Vastaukset
- Anonyymi
Selvä!
- Anonyymi
Kyllä hoitokoti on paras jos omainen ei jaksa olla kiinni 24/7 jokaisella on myös oma elämä ja myös vapaus omaishoitajalla on yksin päätäntävalta( miten toimia vanhusten hyväksi .näin on nähtävä.
- Anonyymi
Siinä on vaan kova paperhomma itse kokeneena,mutta hyvä aloittaa varhain hakemus.
- Anonyymi
Hommiin ja papereita vaan eteenpäin.
- Anonyymi
Nythän näkyy olevan palkkalistoilla ulkoiluttajia ,kotityöt,vanhustenauttaminen .ym.kotikunnanpalvelut käyttöön.
- Anonyymi
Vanhusten Omat rahat käyttöön palveluihin.Aina näitä kuulessani ensimmäisenä sanotaan rahat käytettäisiin ensisijaisesti vanhuksen hyväksi.
- Anonyymi
Aina pitäisi ajatella vanhusta ja hänen tarpeitaan,likä hyväkin palveluasuminen vai kotona asuminen.Koti on koti vanhuksen rahat omaisuus on hänen itsensä,ja hänen palveluihin köytettävä .(monet ehkä ajattelee että mulle meille ei sitten jää mitään,ei tarvikkaan,jokaisella asiakkaalla palvelut käyttöön niitä löytyy myös yksityispalveluista.
- Anonyymi
Omat lapset ei tiedä vanhuksen kuntoa luullaan että muisti pelaa kun käydään harvoin tuomitaan heti kun hoito ei pelaa,ja onko omaisuus tallessa.(tehkää hoitotahto ja testamentit ajoissa ,ei kukaan voi sitten taivastella .
- Anonyymi
Hatunnosto kaikille omaisille jotka hoitaa omaa vanhempaansa ym.läheistä arvokasta työtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 695407
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2845353Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964045- 522850
- 222457
- 1192050
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472010Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991737- 721271
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541118