Nyt värikkyyttä kehiin! Ei mitään sukan kutomista tai pullan paistamista! Vanhukset elämän syrjään täysillä kiinni. ei tässä enää nuorruta!!!!
Värikäs arkinen elämä
35
317
Vastaukset
- Anonyymi
Täysillä kiinni ? Millä lihaksilla ?
- Anonyymi
Heräävät myöhempään nuo värikkäät. Uuvuttaahan se kun päivät ovat sisältörikkaita.
- Anonyymi
Voimia vie tuo moneen paikkaan rabortointikin, kun se värikäs elämä pitää saada tallennettua nettiin joka ruokailua ja pyykin pesua myöten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimia vie tuo moneen paikkaan rabortointikin, kun se värikäs elämä pitää saada tallennettua nettiin joka ruokailua ja pyykin pesua myöten.
Ihan kateeksi käy nuo pyykkäämiset ja viikkaamiset.
Ajatella, pudonneiden puunlehtien säkittäminen se vasta värikästä on.
No, ainakin väriä niissä lehdissä.
Kyllä äänikrja virkkauksen kanssa on minulle täyttä elämää. Tänä aamuna oli vaihtelua kun kävin labrassa antamassa näytteen.
Tultua käytiin vielä kissan kanssa lenkillä, sitten vasta join aamukahvit.
Pitänee lähteä hurjastelemaan sähköpyörällä kun keli vielä suosii pyörällä ajoa.
Kaveri ei pääse tänä viikonloppuna minun ja kissan luo, viihdymme kahdestaankin, katti ja minä.
Millaista on elää täysillä?
Eikö se ole juuri sitä kun saa tehdä mitä haluaa.
Monen mielestä elämäni on tylsää mutta olen tyytyväinen, eikö se olekin tärkeintä että viihtyy elämässään sellaisena kun se on.- Anonyymi
"Monen mielestä elämäni on tylsää mutta olen tyytyväinen, eikö se olekin tärkeintä että viihtyy elämässään sellaisena kun se on."
Ehdottamasti noin. Ei kukaan toinen voi sanoa sinulle/minulle mikä on parasta.
Jokainen valitsemme sen, mikä meitä miellyttää.
Tietysti on näitä, jotka haluaisivat elää toisin, mutta joku sairaus voi estää sen. - Anonyymi
Sinun elämäsi Liekko on täyttä ja aitoa. Olet niin ihana ihminen, että varmasti sinua paljon rakastetaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sinun elämäsi Liekko on täyttä ja aitoa. Olet niin ihana ihminen, että varmasti sinua paljon rakastetaan.
Kiitos <3 Minä liikutuin kauniista sanoistasi.
- Anonyymi
Jos 80-vuotias jaksaa kutoa ja leipoa pullaa, hän todennäköisesti jaksaa / pystyy hoitamaan muutkin jokapäiväiset asiansa ja aiheensa itse. Ts. hänellä on silloin ns. hyvin 'pullat uunissa'. - Minkä ikäinen lienee aloittaja, jos homma noin huonosti tiedossa.
- Anonyymi
Niinkuin tyyliin Katri-Helena tai Pirkko Mannola, jotka ovat vuotta vaille 8-kymppisiä.
Ikä on tosiaankin usein vain numero ja siihen tietenkin vaikuttaa fyysinen kunto ja terveys mutta hyvin paljon myös henkinen puoli; kuinka vireäksi ja elämästä innostuneeksi itsensä tuntee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkuin tyyliin Katri-Helena tai Pirkko Mannola, jotka ovat vuotta vaille 8-kymppisiä.
Ikä on tosiaankin usein vain numero ja siihen tietenkin vaikuttaa fyysinen kunto ja terveys mutta hyvin paljon myös henkinen puoli; kuinka vireäksi ja elämästä innostuneeksi itsensä tunteeKerro mitä näiden henkilöiden värikäs elämä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä on tosiaankin usein vain numero ja siihen tietenkin vaikuttaa fyysinen kunto ja terveys mutta hyvin paljon myös henkinen puoli; kuinka vireäksi ja elämästä innostuneeksi itsensä tunteeMannola on pitkälti yli 80.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mitä näiden henkilöiden värikäs elämä on?
Katrihelenalla on itseään 40 v nuorempi mies. Se pitää nuorena Katrinkin,
Pirkko on presidentitn avoanoppi. Onhan nämä sentään jotain ainakin joittenkin mielestä. - Anonyymi
mä en ole alottaja mutta ikä 86v kudon virkkaan puuhasteln pakolliset hoomat itse hoidan kaupungilla myös kaikki pakolliset ruoa, apteekki ym soppailut
siltikää en pidä tästä vanhan ihmisen elämästä,
vanhuus on elämäni pahinta aikaa,
joka on onnellinen ja tyytyväinen vanhan ihmisen elämäänsä se on yksin hänen onnensa, ei minun,
olen kyllä saanu tai osannu elään hyvän täyteläisen elämän heti nuoruudesta lähtien, mutta tämä vanhuuus on kauheeta aikaa,
puolisoki nukku ikuista untaan, tahdon pois hänen luokseen.
kehukaa te toiset vaan kuinka ihanaa on olla vanhus,
mä en kehu, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä on tosiaankin usein vain numero ja siihen tietenkin vaikuttaa fyysinen kunto ja terveys mutta hyvin paljon myös henkinen puoli; kuinka vireäksi ja elämästä innostuneeksi itsensä tunteePirkko Mannola on 86 vuotias, haloooo,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mitä näiden henkilöiden värikäs elämä on?
Heillä on oma elämänsä ja julkisuuselämä, joista sulla ei ehkä ole edes toista, kun kyselet tyhmiä.
- Anonyymi
Kaupassa oli maistiaiset, siihen tuli hyvin ystävällisen näköinen nainen rollaattorin kanssa ja aloin jutella ihan hyvällä fiiliksellä et on hyvää ja kysyin häneltä mitäs se on kun hän otti eri tuotetta. Säilähdin kun hän sanoi, osaa itsekkin lukea hyvin töykeästi pyysin sitten anteeksi ja hän jatkoi eteenpäin eikä sanonut mitään. Eli moni kakku paaltä kaunis on totta ja pidän suuni kiinni jatkossa.
- Anonyymi
Usein sanotaan, että suomalainen vaikenee kahdella kielellä. Viisaasti tekee.
Useinkin vastaus olisi tympeä ja kysyjä ymmärtää kerrasta tyhmyytensä.
Meidän taloyhtiön pesutupaan tuli uusi pesukone, jota toimittaja tuli esittelemään. Luukun takana vaahtosi esimerkkipyykki. Opastettavat seurasivat silmä kovana.
Kysyin aikani kuluksi, mistä namikasta koneen saa pysäytetyksi, jos huomaa esim, että pyykin sekaan on joutunut värjäävä vaate ja vesi alkaa punertua.
Sen sijaan, että olisin saanut vastauksen, muut opastettavat alkoivat päivitellä, miksi ihmeessä panet värjäävän vaatteen valkopyykkiin Pitäähän se nyt ymmärtää, ettei niin tehdä. Pilaat pyykkisi! En viitsinyt kysyä, miten arv.rouvat menettelisivät.
Opastaja näytti stopin ilman moraalisaarnoja.
Mkr. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein sanotaan, että suomalainen vaikenee kahdella kielellä. Viisaasti tekee.
Useinkin vastaus olisi tympeä ja kysyjä ymmärtää kerrasta tyhmyytensä.
Meidän taloyhtiön pesutupaan tuli uusi pesukone, jota toimittaja tuli esittelemään. Luukun takana vaahtosi esimerkkipyykki. Opastettavat seurasivat silmä kovana.
Kysyin aikani kuluksi, mistä namikasta koneen saa pysäytetyksi, jos huomaa esim, että pyykin sekaan on joutunut värjäävä vaate ja vesi alkaa punertua.
Sen sijaan, että olisin saanut vastauksen, muut opastettavat alkoivat päivitellä, miksi ihmeessä panet värjäävän vaatteen valkopyykkiin Pitäähän se nyt ymmärtää, ettei niin tehdä. Pilaat pyykkisi! En viitsinyt kysyä, miten arv.rouvat menettelisivät.
Opastaja näytti stopin ilman moraalisaarnoja.
Mkr.Halusivat ainoastaan päteä kun opastivat sinua , kyllä se niin on että joskus joutuu väärän värinen vaate vahingossa koneeseen jokaisella. Saattaa olla että edellisellä pesukerralla on joltain jäänyt värillinen sukka koneen rummun seinämiin , niin ei muuta tarvitse kun että tietää miten sen pysäyttää .
Joten ihme että heillä oli ensinnäkin niin asiattomia kysymyksiä , ei kukaan sotke tieten tahtoen värejä , se tapahtuu ihan vahingossa . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusivat ainoastaan päteä kun opastivat sinua , kyllä se niin on että joskus joutuu väärän värinen vaate vahingossa koneeseen jokaisella. Saattaa olla että edellisellä pesukerralla on joltain jäänyt värillinen sukka koneen rummun seinämiin , niin ei muuta tarvitse kun että tietää miten sen pysäyttää .
Joten ihme että heillä oli ensinnäkin niin asiattomia kysymyksiä , ei kukaan sotke tieten tahtoen värejä , se tapahtuu ihan vahingossa .Tietysti niin. Tuskin mitään mutinoita olisi kuulunut, jos meitä olisi ollut vain kaksi opastettavaa. Päin vastoin, olisi saattanut avautua ihan hyvä keskustelu. Mutta nyt moiteaalto levisi koko porukkaan, ja sanottiin selvät sävelet.
Tästä tapauksesta on jo vuosia, en edes asu siellä enää. Joskus vain huvitun kun muistan.
Se taloyhtiö muuten oli varustukseltaan wanha kunnon! Iso pesutupa ja kivimankelikin, jollaista en muuttoni jälkeen enää ole nähnyt.
Mkr. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusivat ainoastaan päteä kun opastivat sinua , kyllä se niin on että joskus joutuu väärän värinen vaate vahingossa koneeseen jokaisella. Saattaa olla että edellisellä pesukerralla on joltain jäänyt värillinen sukka koneen rummun seinämiin , niin ei muuta tarvitse kun että tietää miten sen pysäyttää .
Joten ihme että heillä oli ensinnäkin niin asiattomia kysymyksiä , ei kukaan sotke tieten tahtoen värejä , se tapahtuu ihan vahingossa .Tuosta sukan jäämisestä olen yhä ihmeissäni, vaikka siitä on monta vuotta aikaa.
Minulta jäi nimittäin musta nilkkasukka koneeseen ja sitten laitoin valkoisia lakanoita ja sitten lakanoista tulikin SINERTÄVÄNharmaita.
Ihmeissäni siitä, että mistä se sinertävä väri tuli, kun sukka oli musta. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta sukan jäämisestä olen yhä ihmeissäni, vaikka siitä on monta vuotta aikaa.
Minulta jäi nimittäin musta nilkkasukka koneeseen ja sitten laitoin valkoisia lakanoita ja sitten lakanoista tulikin SINERTÄVÄNharmaita.
Ihmeissäni siitä, että mistä se sinertävä väri tuli, kun sukka oli musta. :)Jos sukka olikin tumman sininen . Minäkin pidin kauan yhtä puseroa ylläni ja sanoin ystävälle että niin viihdyn tässä mustassa puserossa . Hän sanoi että sininen tuo on eikä musta, katsottiin oikein päivän valossa , Sinin se oli oikein tumman sininen
Joten joskus voi nähdä väärin . Muistan kun enoni puhui aina harmaista kirjekuorista ja minä sanoin että ne on vaalean ruskeita Ei antanut periksi, en minä liioin . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta sukan jäämisestä olen yhä ihmeissäni, vaikka siitä on monta vuotta aikaa.
Ihmeissäni siitä, että mistä se sinertävä väri tuli, kun sukka oli musta. :)Musta väri koostuu monesta eri väristä.
- Anonyymi
Nyt lähti aamuni tosi työteliäänä käyntiin. Pitkän harkinnan jälkeen päätin rasvata rollaattorini pyörät, ovat nimittäin vingahdelleet ikävästi kun kurvailen huushollissani huonekaluja ja oven pieliä ja kynnyksiä varoen. Öljyputelin etsimisessä vierähtikin mukavasti muutama tovi, ompelukoneen laatikostahan sellaisen löysikin. Oli vuosikymmenien aikana jonkin verran jähmettynyttä tavaraa, mutta hammastikulla kaivamalla sai muutaman pisaran esiin. Sivellintä käyttämällä sain tökittyä jonkin verran öljyä ja pahin kitinä vaimeni, vai liekö kuulossanikin jo jotain häikkää.
Tälle päivälle en sitten enempää äksöniä kaipaakaan, keskityn nyt seuraamaan teidän toisten tekemisiä, saan niistä sitten itsellenikin inspiraatioita seuraaville päiville.
tepa - Anonyymi
Hyvä tietää et on saattanut rollaattorin pyörät stressata ja kuulo olla huono, no pyysin anteeksi ystävällisen näköiseltä maistiais asiakkaalta 🤣
- Anonyymi
Hehheh, tuli ihan uusi näkökulma 😃😂
Joku sanoi ettei palstalla ole huumoria.
- Anonyymi
Minä taas olen alkanut pullan paistamisen kanssa touhuamaan. Pari kertaa viikossa katselen erilaisia reseptejä ja kokeilen , välillä menee mönkään toisinaan taas onnistuu.
Virkkaamista olen kovasti myös suunnitellut , vaikka siitä on vuosikymmeniä kun viimeksi olen käsitöitä tehnyt.
Lukeminen on kanssa kiva harrastus kun löytää sopivan kirjan mistä pitää .
Niin että ohjelmaa riittää joka päivälle jos minkäkinlaista Illankorvaa. Tämän jorinani laittaisin tavallisesti tuonne nojatuoliin, vaan enj hirviä sinne mennä, kun siellä on niin kitkerää.
Juu, kyllä vanhalla piisasi tänään väriä, kun kissakin hermostui, kun en ollenkaan kerennyt syliin ottaa.
Ensin kyttäilin, kun joku muutti sisään ja joku lähti ulos. No yksi iso auto lähti reunalta, silloin hyökkäsin. Sain autoni vähän lähemmäksi ulkoovea. Siis 4 suurta pyykkikassia kannoin autooni.
Sitten lähdin mökille niitä viemään. Kun vielä aika lämmin ilma, niin hyvä laitella kaappeihin.
Naapurikin oli paikalla. Kävin metsässä, noukin litran puolukoita. Tulin tarkoituksella naapurin pihan kautta metsästä. No hän huomasi ja tuli jutulle.
Hän käy mökillä myös talvella.
Peri sen isältään 2 vuotta sitten.
Ilma oli täysin tyyni, järven pinta, kuin peiliä. Hiljaisuus ympärillä. Tuuminne, että kunpa olisi tämä rauha myös maailmassa, mikä on meillä täällä.- Anonyymi
Nythän nojatuolissa on laajennetun totuuskomitean puhdistus käynnissä . Ei kai sinulla ole salattavaa tai pelättävää? Arkistot tongitaan pohjamutia myöten ja paha saa palkkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän nojatuolissa on laajennetun totuuskomitean puhdistus käynnissä . Ei kai sinulla ole salattavaa tai pelättävää? Arkistot tongitaan pohjamutia myöten ja paha saa palkkansa.
👎👎👎
Anonyymi kirjoitti:
SUSsiunatkoon minullako salattavaa, ei taivaan tähden.
Toinen asia on taas se, että olen huomannut, miten kommentit väännetään ja käännetään,
Mieleksekseen.
Vai onko niin, ettei suomenkieltä enää ym märretä, kun englanti tunkee kieleemme.
Noita totuuskomissioitahan on ollut aikain saatossa pitkin maailmaa, esim. meidä lapissa.'
Mitä se sitten täällä tarkoittanekaan, ei ole ainakaan minille selvinnyt- Anonyymi
Eliaana kirjoitti:
SUSsiunatkoon minullako salattavaa, ei taivaan tähden.
Toinen asia on taas se, että olen huomannut, miten kommentit väännetään ja käännetään,
Mieleksekseen.
Vai onko niin, ettei suomenkieltä enää ym märretä, kun englanti tunkee kieleemme.
Noita totuuskomissioitahan on ollut aikain saatossa pitkin maailmaa, esim. meidä lapissa.'
Mitä se sitten täällä tarkoittanekaan, ei ole ainakaan minille selvinnytNo kysyppä korppikselta siitä totuuskomissiosta, sen jäsenmäärä kun on nousussa!
Anonyymi kirjoitti:
No kysyppä korppikselta siitä totuuskomissiosta, sen jäsenmäärä kun on nousussa!
Enpä aatellut kysyä.
En enää tiedä itkisikö vai naurausiko kun tätä touhua katselee.
Tiedä tuosta jäsenmäärästä.
Hehheh
- Anonyymi
alottajalle:
vaikka kielsit tästä puhumasta ,
mä siltiki tein vamiiksi kutomalla värikkäät töppöset
että joatin värikästä elämään kuitenki,
mitäs siihen sanot ?- Anonyymi
En ole aloittaja, mutta sanon että elämän väripilkut on tärkeitä, rauhallinen elämä riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255