Tämä siis rakennetaan joenrantaan ahtaalle paikalle keskustaan, niinkuin entinen cittari porvoossa!!. Mikä helvetin järki on rakentaan automarket keskustaan??!!? Ovatko porvoolaiset päättäjät vain helvetin tyhmiä?? Tämähän on vitsi koko kaupunkia kohtaan, koko Suomi nauraa meille!!!
Porvoon uusi Cittari
8
436
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka hyväksyi?
- Anonyymi
On varmaan pöytäkirjoissa?
- Anonyymi
Ei ole vaarallista tietoja
- Anonyymi
Eihän tuossa jokirannassa ole mitään järkeä, mutta kun porvoolainen RKP:n entinen kansanedustaja meni laittamaan sanoja suuhun ministeri Vapaavuorelle (luultuaan hoonolla soomella, että jaa tarkoittaa myös sillä yleisemmällä kotimaisella kyllä?), niin päädyttiin tähän typeryyteen ja Citymarket ei tullutkaan Kuninkaanporttiin.
- Anonyymi
Milloin rakentaminen aloitetaan?
- Anonyymi
Torista ilmainen parkkipaikka, kun tyhjillään koko ajan, ei nykyään kukaan enää torilla mitään myy! Ihmiset ostavat kaupoista!
- Anonyymi
Porvoo, ihana paikka asua. Sekoilun pääkaupunki!
Meillä on siis Porvossa keskusta torin ympärillä, mutta ei, sehän pitää hajauttaa päästöjen maksimoimiseksi.
Ensin aamulla ajelet Tarmolaan ostaksille ja sieltä sitten Kuninkaanporttiin ja sitten torille ja vielä Taidetehtaalle. Kiva pikku retki joo.
Älyä tässä hommassa ei ole paljoa käytetty.
Oisko ihan vaan ruåtsalaisten keksintöä?- Anonyymi
Ei tuollaiseen sekoiluun ainakaan suomenkieliset pysty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147294
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271756Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 361527
- 1431287