Moi! Täällä kirjottelee 13-vuotias, joka haluis tuoda esille asian joka välillä mietityttää. Monella tytöllä on poikapuolisia kavereita, monella pojalla on tyttöpuolisia kavereita, monella sukupuolettomalla on eri sukupuolta olevia kavereita ja lista jatkuu... Välillä kavereilla haluaa yökyläillä mutta jotenkin kummasti monen vanhemmat ovat eri sukupuolta olevien kavereiden luo yöksi menemistä vastaan. Olen kiitollinen, että vanhempani eivät ole sellaisia mutta haluankin kysyä täällä olevilta vanhemmilta miksi asia on niin. Tiedän, murrosiässä voi kiinnostaa toinen sukupuoli sillä tavalla ja siksi ei uskalleta päästää lapsia yöksi eri sukupuolen luo. Olettekos kuitenkaan miettineet sitä, että lapsenne voi olla kiinnostunut samasta sukupuolesta jolloin esim. tyttäresi joka on kiinnostunut samasta sukupuolesta päästäminen toisen tytön luo on sama kuin päästäisi tytön joka on kiinnostunut pojasta luo. Aika epäkunnioittavaa olettaa, että lapsesi/teinisi on kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta. Ja sitä paitsi tyttö ja poika voi olla vaan kavereita! Teini-iässäkin!!! Luottakaa lapsiinne!
Sori kirjotusvirheet, toivottavasti ymmärsit mitä yritin sanoa(:
Yökylät kavereiden luona
7
457
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitin siis viestissäni, että haluan tietää miksi jotkut vanhemmat ovat toisen sukupuolen luona yökyläilyä tai miksei vaikka vain kyläilyäkin vastaan kun olin vahingossa kirjoittanut että:Olen kiitollinen, että vanhempani eivät ole sellaisia mutta haluankin kysyä täällä olevilta vanhemmilta miksi asia on niin.
-Aloittaja- Anonyymi
Oletko tyttö vai poika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tyttö vai poika?
Tyttö. Miksi?
-Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttö. Miksi?
-AloittajaSiksi. Aloitus ei ollut minulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi. Aloitus ei ollut minulta.
Mitä?
-Aloittaja
- Anonyymi
Vanhemmat? Missä te ootte? Mä kysyin mielipiteitä ja kukaan ei kehtaa vastata. Kuitenki joku vaivautunu lukemaan(:
-Aloittaja- Anonyymi00008
Niin koska sä olet aloittaja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745