Taidetaan nykyään Kuhmon seurakunnassakin veisata Raha on Herrani tahtiin.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Eiköhän tässä pärjäillä!!
- Anonyymi
Ensin kirkosta
- Anonyymi
Niin,Komea on kirkko ja tapuli ja onhan seurakunnalla metsiä ja satoja vuokratontteja millämaksaa.
- Anonyymi
Kirkko on suomen parhaiten hoidettu ja pärjäävä yritys ja sillä on verotusoikeus.
- Anonyymi
PS:n Pia Sillanpää luuli tv-uusintaa tuoreeksi ohjelmaksi ja suivaantui somessa – Näin hän kommentoi: ”Meni niin tunteisiin”
Pia Sillanpää ei tiennyt, että TV-jumalanpalvelus oli uusinta.
Yllätyitkö et oli persu? EN- Anonyymi
Itsenäisyyspäivänä tulee tuntematon sotilas, mites mahtaa käydä
- Anonyymi
Entisenä kuhmolaisena on ollut suuri ilo seurata jumalanpalveluksia Kuhmon tosi kauniista kirkosta. Se on usein ollut pyhäpäivän kohokohta. Kiitoksin ja siunauksen toivotuksin kuulijat
- Anonyymi
Kirkko kerjää lisää rahaa, vaikka itse istuu rahasäkin päällä. Toivoen että hurmostilassa tulisi seurakuntalaisilta, lahjoituksia ja testamenttejä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831099
- 73922
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut125739- 57680
- 43595
- 30582
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4576Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173568Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136558Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555