Nytkin seksimessuilla esiintyjät pullukoita. Onko ne pullukoiden rakastajille? Mikseivät naiset pidä painostaan huolta? Ja itsestään. 160-170 cm ja 100 kg ei ole sopiva yhtälö.
Miksi suomalaiset naiset on niin lihavia?
14
245
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi moni suomalainen omaa matalan älykkyysosamäärän?
- Anonyymi
Hyvä kysymys. Hmm. Kulkevatkohan ylipaino ja tyhmyys käsi kädessä? 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys. Hmm. Kulkevatkohan ylipaino ja tyhmyys käsi kädessä? 🧐
Sinunhan tuon luulis itsestäsi sen tietävän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunhan tuon luulis itsestäsi sen tietävän.
Totta viserrät. Olen aina ollut hoikka, ja testien mukaan olen keskivertoa älykkäämpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta viserrät. Olen aina ollut hoikka, ja testien mukaan olen keskivertoa älykkäämpi.
Kirjoitusasusi mukaan et ole kyllä keskivertoa älykkäämpi, sen verran paljon tulee kirjoitusvirheitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂🤣😂 Älä usko, äitisi tekemään testiin.
Minkä takia kaikkien pitäis olla laihoja?
- Anonyymi
Mieluummin jokunen liikakilo kuin liian laiha, itse olen harrastanut seksiä mallin mittaisista aina XXlään ja normaalit niitä parhaimpia.
- Anonyymi
Ei mene röngen kuluja, ikkunan että vaan seisomaan.
Laiha on ruma, luut pyörryttää.
- Anonyymi
Suomalaiset miehet on ihan yhtä plösöjä ellei pahempia. Epämiehekkäitä pullamössöpoikia.
- Anonyymi
Nyt nainen puhut asiaa, nämä nyky " miehet" ovat kasvaneet äidin helmoissa.
- Anonyymi
Sinua varmaan harmittaa, kun et pääse heinäseipään taakse piiloon, koska korvat näkyvät.
Vai oletko luuseri joka kuvittelee itsestään liikoja. - Anonyymi
Mitä iltalehti sivulta katoin niin oli seksikkäitä pyöreitä naisia
- Anonyymi
Miks naisen pitäs pitää itsestään huolta kun yleensä se ei se mieskään pidä itsestään huolta kuinka voit vaatia toiselta sellaista mitä et tee itse ja oisko fiksumpaa ettiä sellainen keneltä ei tarvitse mitään vaatia oletko idiootti sama koskee naisia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1237645- 545718
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa773232Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72783Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091550Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2781201Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931159Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3331151Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321041