Rakennettiin vessa meille yläkertaan. Kytkin vessanpöntön (töpöhäntä?) tuuletusviemärin puhdistusluukkuun. 110 putken liittäminen oli vaikeaa pienen luukun kautta. Massaa laitoin todella paljon.
Nyt ongelmana on että liitos vuotaa enkä pääse siihen käsiksi rakenteita rikkomatta, koska tuuletusputki on koteloitu ja nyt laatoitettu. Jätin kuitenkin sen tarkastusluukun josta liitosta voi seurata. Huomasin että se on vuotanut jo jonkin aikaa ja myös viemärin haju tulee vessaan.
Onko siihen minkäänaista patenttia millä sen voisi korjata? Joku puhui jostain toleranssipannasta?
Eli 110 putki on sen puhdistusluukun kierreosien päällä ja siinä on sikamassaa ympärillä pari tuubia.
Vessan viemäriliitos vuotaa
6
203
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydä putkimies katsomaan. Hän voi hyvinkin saada sinne haaran asennettua. Miksi et alunperin tehnyt sitä kunnolla?
- Anonyymi
Kaksi tuubia sikamassaa on riittävän hyvin asennettu. Kelpaa vaativallekin.
- Anonyymi
Pyydä putkimies käymään. Hän voi hyvinkin saada sinne haaran asennettua.
- Anonyymi
Mielummin teen itse kun nämä putkimiehet tulevat niin kalliiksi. Mikä tämä toleranssipanta on?
- Anonyymi
Appiukko on entinen lvi ammattilainen ja hänen kanssaan tämä viritys tehtiin. Hän suositteli tätä tolerannsipantaa. Pönttö kuulemma pitäisi irroittaa mutta kun appiukko on 300km päässä niin en itse osaa tätä hommaa tehdä.
- Anonyymi
Tyypillinen kyselyikäisen tekemä aloitus...mitähän seuraavaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2411579- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika36842