Heips! Olen tyttö, jolla on kaikkien mukaan tavoitteet taivaissa koulun suhteen. En oo tyytyväinen mihinkään muuhun arvosanaan kun kymppiin tai kymppi miikkaan. Mun kevään todistuksen keskiarvo oli 9,3 ja suunnilleen itkin silmäni päästä ollen kateellinen minun kaverilleni , jonka keskiarvo oli 9,8. Olen kyllästynyt siihen, että kaikki valittaa minulle siitä että minulla on tavoitteet korkealla. Aion kouluttautua syyttäjäksi ja siihen pestiin ei pääse laiskottelulla ja ysin numeroilla:(
Voitteko kertoo teidän kevään todistuksen kerkiarvon ja oletteko tyytyväisiä
Anonyymi-ap
2
173
Vastaukset
- Anonyymi
8,9 oli keväällä. Mun mielestä hyvin kun en hirveesti panosta koulunkäyntiin. Kyllä sillä täällä pääsee siihen kouluun mihin haluaa.
- Anonyymi
Todella kummallista tuollainen koulun ihannoiminen. Ei edusta todellista elämää millään tavalla vaan päinvastoin vieraannuttaa siitä. Ei koulu toimi oikeasti eikä siitä noin ole hyötyä tulevaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840