vaaroista

annina2

Sain tänään sähköpostiini seuraavan viestin, niin ajattelin kertoa tämän teille muillekin palstalaisille. Hyvää Juhannusta kaikille!

VAROITUS ALKOHOLIN VAAROISTA

Nykyään kun tupakka-askeissa on kaikenlaisia varoituksia,
tulisi myös
olutpulloihin lisätä seuraavat :

VAROITUS:
Alkoholin käyttö
saattaa saada sinut
ihmettelemään mihin
helvettiin jätit
alushoususi.

VAROITUS:
Alkoholin käyttö
saattaa saada sinut
uskomaan, että
kuiskaat, vaikket niin teekään.

VAROITUS:
Alkoholin käytöllä on
suuri merkitys
siinä, että näytät
idiootilta tanssiessasi.

VAROITUS:
Alkoholin käyttö
saattaa saada sinut
jankuttamaan
kavereillesi kuinka
paljon heistä välität.

VAROITUS:
Alkoholin käyttö
saattaa saada sinut
ajattelemaan että osaat laulaa.

VAROITUS:
Alkoholin käyttö
saattaa saada sinut
uskomaan, että
ex-rakastettusi kuolee
ellet soita
hänelle neljältä aamuyöllä.

VAROITUS:
Alkoholin käyttö
saattaa saada sinut
luulemaan, että sinulla on
ihmeellisiä Kung Fu-voimia,
johtaen siihen, että
tulet itse piestyksi.

VAROITUS:
Alkoholin käyttö
saattaa saada sinut
pyörähtämään aamulla
herätessäsi ympäri ja
näkemään jotain
todella kauheaa.

VAROITUS:
Alkoholin käyttö on suurin syy
selittämättömiin
asvaltti-ihottumiin
otsassa ja polvissa.

VAROITUS:
Alkoholin käyttö
saattaa aiheuttaa
harhaluulon, että olet
kovempi, fiksumpi, nopempi ja
paremman näköinen kuin muut ihmiset.

VAROITUS:
Alkoholin käyttö
saattaa saada sinut
luulemaan, että olet näkymätön.

VAROITUS:
Alkoholin käyttö
saattaa saada sinut
uskomaan, että ihmiset
nauravat kanssasi.

28

789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (.)Y(.)

Sinullekkin Annina.. :)))

Vitsin tynkee.. ;)))

Savolainen poikamies oli lavatansseissa ja pääsipä juttuun tytön kanssa. Ilta tanssittiin ja kun viimeinen kappale oli menossa, poika kysyi:
      - Piäsiskös sitä suatille?
      - Suatathan sie piästäkin, tyttö vastasi kainosti.
      Poika puristi tyttöä pakaroista ja mietti mitäs sitten sanois. Sitten tuli mieleen, että mites tyttö on tansseihin tullut.
      - Onkos siulla pyöree?
      Siihen tyttö vielä kainommin:
      - Eikkä oo ku soikkee.

Juppi etelästä meni viikonlopuksi Savoon kaukaisia sukulaisiaan tapaamaan. Talon isäntä oli kova metsämies, ja heti lauantai-aamuna otettiin molemmille haulikot ja paineltiin hallin kanssa metsälle. Juppi nyt ei paljoa lintuja tuntenut, ja ensimmäisen siivekkään nähdessään otti sen tähtäimeen. Savolaisukko painoi haulikon piipun alas ja sanoi jupille:
      - Älä sie sitä ammu, se on kaakana.
      Juppi jätti homman sikseen. Kotimatkalla juppia alkoi vaivata, että mikä se kaakana oikein on. Juppi muisti kyllä piekanan ja metsäkanan, mutta ei kaakanaa. Ei auttanut muu kuin soittaa ornitologiystävälle ja kertoa koko juttu. Ornitologi mietti ja mietti, selasi vielä pari lintukirjaakin, mutta kaakanaa ei löytynyt. Asia jäi melkein vuodeksi, kunnes ornitologi seuraavana kesänä soitti jupille Savosta:
      - Nyt minä tiedän mikä se kaakana on. Se on käki. Kuulin juuri kun täällä laulettiin, että "kukkuu kukkuu kaakana kukkuu ..."

• annina2

on siinä ornitologilla ollut miettimistä, vaan hyvä kun lopulta "selvisi" ja vaikka olikin käki :)))))

• (.)Y(.)
        annina2 kirjoitti:

on siinä ornitologilla ollut miettimistä, vaan hyvä kun lopulta "selvisi" ja vaikka olikin käki :)))))

vaikka miettikin.. ;)))

• annina2
        (.)Y(.) kirjoitti:

vaikka miettikin.. ;)))

Tosissaan niin, enpä ole koskaan kuullut, että kukaan olisi ollut käkimetsällä ;)))))

• (.)Y(.)
        annina2 kirjoitti:

Tosissaan niin, enpä ole koskaan kuullut, että kukaan olisi ollut käkimetsällä ;)))))

Muttei käkiä metsästämässä.. :DDD
        Se kaakana on, selkokielellä kaukana.. ;)))

• annina2
        (.)Y(.) kirjoitti:

Muttei käkiä metsästämässä.. :DDD
        Se kaakana on, selkokielellä kaukana.. ;)))

Tiesinhän minä sen... kuhan leikilläni ;)))))

• (.)Y(.)
        annina2 kirjoitti:

Tiesinhän minä sen... kuhan leikilläni ;)))))

leikitellä, sehän on mukavaa.. ;)))

• annina2
        (.)Y(.) kirjoitti:

leikitellä, sehän on mukavaa.. ;)))

Kaakana leikitellä, ja kuunnella käen kukuntaa, se se onnii mukavoo :))) Ootkos muuten kuullu tänä kesänä käen kukkuvan?????

• (.)Y(.)
        annina2 kirjoitti:

Kaakana leikitellä, ja kuunnella käen kukuntaa, se se onnii mukavoo :))) Ootkos muuten kuullu tänä kesänä käen kukkuvan?????

empä ole kuullu.. :((
        Jos, ei noita naapureita, lasketa nyt käkiin.. :DDD

Siellä, on jo, täysi juhannustunnelma.. ;)))

• annina2
        (.)Y(.) kirjoitti:

empä ole kuullu.. :((
        Jos, ei noita naapureita, lasketa nyt käkiin.. :DDD

Siellä, on jo, täysi juhannustunnelma.. ;)))

minä sitä kuulin viime viikonloppuna. Meidän naapurissa on ihan lepsu tunnelma, ne pelailee jotain peliä ulkona... ei niillä niin hirveä juhannustunnelma taida olla, en tiedä??... kun pikkasen piipahdin ulkona. Oli taas niitä vietävän itikoita :((((((

• sani
        annina2 kirjoitti:

minä sitä kuulin viime viikonloppuna. Meidän naapurissa on ihan lepsu tunnelma, ne pelailee jotain peliä ulkona... ei niillä niin hirveä juhannustunnelma taida olla, en tiedä??... kun pikkasen piipahdin ulkona. Oli taas niitä vietävän itikoita :((((((

olen kuullut käen kukuntaa jo kaks eri kertaa tänä alkukesänä.
        Mulle aika harvinainen kuuloelämys viime vuosina, ja siksi mainitsemisen arvoinen.

Naapurini, joka on yleensä aika rauhallinen, "kukkui" parisen viikkoa sitten.
        Oli sunnuntaina aamulla kahdeksan kieppeissä kysymässä juotavaa. Rahaakin ois ollut.
        Kaverini oli onneksi luonani, ja kävi kertomassa, että tämä paikka ei ole viinakauppa :))

• annina2
        sani kirjoitti:

olen kuullut käen kukuntaa jo kaks eri kertaa tänä alkukesänä.
        Mulle aika harvinainen kuuloelämys viime vuosina, ja siksi mainitsemisen arvoinen.

Naapurini, joka on yleensä aika rauhallinen, "kukkui" parisen viikkoa sitten.
        Oli sunnuntaina aamulla kahdeksan kieppeissä kysymässä juotavaa. Rahaakin ois ollut.
        Kaverini oli onneksi luonani, ja kävi kertomassa, että tämä paikka ei ole viinakauppa :))

Minusta jos käelle vastaa, eli siis kukkuu takaisin, niin se hiljenee kuuntelemaan. Saattaa olla minun omaa kuvitelmaa, mutta tein sellaisen testin viime viikonloppuna ja minusta se kuunteli.... liekö arvellut että voisi olla vaikka puoliso toisella puolella järveä ;))))))

• (.)Y(.)
        annina2 kirjoitti:

ei oo, kun noita urbaani käkiä.. :DDD
        No, jos taas kuulisi, ihan aidonkin, kun menen maille.. :))

Tuli mieleen, jos ostais käkikellon?.. ;)))
        Ei helkatti, siltä pitäis pistää nokka tukkoon, kun kukkuisi kerran tunnissa.. ;))

Täällä ei, noita itikoita ole vieläkään.. :)))
        Onneksi...

• annina2
        (.)Y(.) kirjoitti:

ei oo, kun noita urbaani käkiä.. :DDD
        No, jos taas kuulisi, ihan aidonkin, kun menen maille.. :))

Tuli mieleen, jos ostais käkikellon?.. ;)))
        Ei helkatti, siltä pitäis pistää nokka tukkoon, kun kukkuisi kerran tunnissa.. ;))

Täällä ei, noita itikoita ole vieläkään.. :)))
        Onneksi...

Vaan arvaapas, kun minun työpaikalla on sellainen paukuttava kello, joka lyö esim. 12 kertaa kun kello on 12... Siis niitä vanhan ajan kelloja. En siis ikinä ottaisi kotiini sellaista, mutta minkäs voit, kun vanhemmat pomohenkilöt (miehet),haluaa sen paukuttavan. Liekö siksi, että jos on iskenyt itselle dementia, niin muistavat, milloin on ruokatunnin aika tai kotiin lähtö. Se se olisikin kauheinta, jos ei muistaisi toimistosta kotiin lähteä. ;))))

• (.)Y(.)
        annina2 kirjoitti:

Vaan arvaapas, kun minun työpaikalla on sellainen paukuttava kello, joka lyö esim. 12 kertaa kun kello on 12... Siis niitä vanhan ajan kelloja. En siis ikinä ottaisi kotiini sellaista, mutta minkäs voit, kun vanhemmat pomohenkilöt (miehet),haluaa sen paukuttavan. Liekö siksi, että jos on iskenyt itselle dementia, niin muistavat, milloin on ruokatunnin aika tai kotiin lähtö. Se se olisikin kauheinta, jos ei muistaisi toimistosta kotiin lähteä. ;))))

mitä klokua tarkoitat.. ;)))
        Vielä pahempi, kuin tuo kukkuva malli.. ;))

Varsinkin loman alla!.. :DDD

Kesäloma toimistossa dementikoille.. ;)))
        Voi että.. :DDD
        ..*miettii mainos slougania*.. :DDDD

• Sani
        annina2 kirjoitti:

Minusta jos käelle vastaa, eli siis kukkuu takaisin, niin se hiljenee kuuntelemaan. Saattaa olla minun omaa kuvitelmaa, mutta tein sellaisen testin viime viikonloppuna ja minusta se kuunteli.... liekö arvellut että voisi olla vaikka puoliso toisella puolella järveä ;))))))

..tuntui kukkuvan niin kaukana, ei ois ehkä kuullut vastausta.
        Mutta jatkaako se sitten omaa kukuntaansa, kun saa vastauksen? Eikö ole aina parempi, mitä pidempään se kukkuu..
        Se on jotain vanhaa taikauskoa vissiin :)

• annina2
        (.)Y(.) kirjoitti:

mitä klokua tarkoitat.. ;)))
        Vielä pahempi, kuin tuo kukkuva malli.. ;))

Varsinkin loman alla!.. :DDD

Kesäloma toimistossa dementikoille.. ;)))
        Voi että.. :DDD
        ..*miettii mainos slougania*.. :DDDD

Äläkä yhtään virnota, ajattele jos kuuntelisit sitä joka ikinen päivä, ja jokainen tunti ja välillä puolikaskin. :(( No, onneksi se lomakin alkaa....

• (.)Y(.)
        annina2 kirjoitti:

Äläkä yhtään virnota, ajattele jos kuuntelisit sitä joka ikinen päivä, ja jokainen tunti ja välillä puolikaskin. :(( No, onneksi se lomakin alkaa....

Mie oisin, järkännyt sille kellolle,
        uups.. vahingon.. ;)))
        Ennen lomaa, ehit tehä sille, klokkanille temput.. ;))))
        Sitt ois, lomalta palattuasi hiljaisempaa!...

• annina2
        (.)Y(.) kirjoitti:

uups.. vahingon.. ;)))

Kerropas, mitä minä teen sille heti, kun menen maanantaina töihin? Oon monesti kyllä meinannut heittää sen ikkunasta järveen. ;)))

• sani
        (.)Y(.) kirjoitti:

uups.. vahingon.. ;)))

sellasia kelloja vissiin annettiin aika yleisesti lahjoiksikin.
        Tiedän ainakin yhden, joka sai sellasen.
        Hänpä laittoi jotain pahvia, tai en tiedä millä vaimensi ne lyönnit lähes äänettömiksi. Ähäkutti ;))
        Joku "näkymätön" kikka, mutta mikä?

• (.)Y(.)
        annina2 kirjoitti:

Kerropas, mitä minä teen sille heti, kun menen maanantaina töihin? Oon monesti kyllä meinannut heittää sen ikkunasta järveen. ;)))

siitä eroon siivoamalla.. ;)))
        Pölyjenpyyhinnän yhteydessä, sattuisi pientä lipsumista sormissa.. ;)))

Hommaisin tietysti tilalle, uuden ajan-näyttäjän, mutta hiljasempaa mallia olevan.. ;)))

Miehän oon ihan kamala, kun yllytän sinuu tälläseen.. ;))))

• annina2
        sani kirjoitti:

sellasia kelloja vissiin annettiin aika yleisesti lahjoiksikin.
        Tiedän ainakin yhden, joka sai sellasen.
        Hänpä laittoi jotain pahvia, tai en tiedä millä vaimensi ne lyönnit lähes äänettömiksi. Ähäkutti ;))
        Joku "näkymätön" kikka, mutta mikä?

Mihinhän minä sen pahvin laittaisin? En nimittäin ole tutustunut tämän kellon "sielunelämään" yhtään, kun ei ole pahemmin kiinnostanut, enempi kiinnostaisi, jos joku vaikka vohkisi sen noin ohimennen ;))))

• annina2
        (.)Y(.) kirjoitti:

Hommaisin tietysti tilalle, uuden ajan-näyttäjän, mutta hiljasempaa mallia olevan.. ;)))

Ei haittaa yhtään, voisinhan minä tietysti siivoojille ohimennen vinkata, että tuokin joutaisi roskikseen. Vahinko, kun ei mahdu paperisilppuriin, niin kävisin tuhottavien papereiden mukana viemässä myös sen IHANAN kellonkin. :))))) Mutta eikös nykyisin riittäisi jo nämä tietokoneen ajan näyttäjät mulla ainakin on puhelimessakin kello.
        Mutta miehet on miehiä, niillä täytyy olla sitä ääntä, että heräävät, en tietenkään yleistä ;))))

• (.)Y(.)
        (.)Y(.) kirjoitti:

Tuskin siivoojatkaan, on eri ihastuneita, mokomaan ajan-näyttäjään.. ;)))

Yhteistyöllä pääsette, siitä klokusta eroon.. ;))
        Juu, kelloi on, joka paikas ja hiljaisia sellaisia.. ;))))

• Jostain kumman syystä erityisesti tuo toinen varoitus 'kolahti'.. Ettei vain oisi jotain omakohtaista kokemusta mukana ;))

• annina2

niinpä-kyllä minustakin se varoitus on voinut joskus "kolahtaa" omaan nilkkaan ;))))))

• sani
        annina2 kirjoitti:

niinpä-kyllä minustakin se varoitus on voinut joskus "kolahtaa" omaan nilkkaan ;))))))

taitaa kuulo heiketä, ettei voi olla varma, minkä verran 'yleisöä' on, ehkäpä kovinkin intiimillä yksityisasialla. Huh, onneksi ei ihan viimeaikoina ole tapahtunut.. muistaakseni :))

• annina2
        sani kirjoitti:

taitaa kuulo heiketä, ettei voi olla varma, minkä verran 'yleisöä' on, ehkäpä kovinkin intiimillä yksityisasialla. Huh, onneksi ei ihan viimeaikoina ole tapahtunut.. muistaakseni :))

Joskus nuorena ;)))) ellei oo jo dementiaakin;))))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3640
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2876
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      164
      2813
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2371
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      359
      2113
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1840
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1515
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1368
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1332
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      26
      1309
    Aihe