Kurkin ovisilmästä, kuullessani kellarin ovea aukaistavan. Sitä jo jonkin aikaa olinkin odottanut.
Näin liikettä portaiden alapäässä ja odotin kunnes kellarista ylös tulija oli päässyt portaiden puoliväliin, ennenkuin vasta avasin oven.
Päivää täti!
Päivää Eero! Jokos sinä olet koulusta päässyt pois, ja jo tähän aikaan päivästä?
Joo, tai en, kun en tänään koulussa ollutkaan!
No miksikäs sinä et koulussa ollut?
No kun olin kipeä!
Ja ylhäällä vain nyt hypit?!
Joo.. saanko auttaa tätiä tuon pyykkorin kantamisessa?
Kyllähän minä sen yksinkin ylös saan ja sinähän olet sairas!
Ei kun minä paranin jo, niin tai tunnen jo olevani vähän parempi!
Enkö nyt täti saisi auttaa tuon pyykkikorin kantamisessa?
No auta sitten, jos nyt aivan välttämättä tahdot, sain vastauksen ystävällisen hymyn kera.
Tartuin pyykkikorin reunaan, ja sitten kiivettiin yhdessä sitä koria retuuttaen kolmanteen kerrokseen, missä täti asui.
Helpompihan hänen varmaan, olisi ollut sitä yksinään kantaa, mutta kun ystävällisyyttään halusi antaa minun nyt itseään auttaa.
No tulehan nyt sisälläkin käymään, niin saat mehua kiitokseksi avustasi!
Tätä olinkin odottanut, ja tästä odottamastani kutsusta riemuitsin sisimmässäni. Tätä olin yöllä valvoessani suunnitellutkin, nähtyäni pesutuvan varauslistasta hänen varausaikansa juuri täksi aamuksi, ja tässä oli myöskin syy äkilliseen aamulliseen sairastumiseeni, sekä tähän yhtä äkilliseen parantumiseeni.
Joo kiitos täti!
Istu alas, sain kehoituksen keittiöön tultuamme.
Sekä mehukannu että pullalautanen ilmestyivät jääkaapista pöydälle.
Ole hyvä Eero, syö pullaa aivan niin paljon kuin haluat!
Ja minähän söin, samalla häntä ihaillen katsellen, kun hän viikkasi vaatteitaan, keittiönpöydän toisella puolen.
Täti oli minusta niin kaunis, hieman pulleahko muttei lihava.
Tai ei oikeastaan pulleahkokaan, vaan vain muodokas, isorintainen.. niin tai ei oikeastaan niin kovin isorintainenkaan vaan.. nieleskelin tyhjää.
Aina hänen kumartuessaan, näin puseron kaula-aukosta osan hänen rinnoistaan, eikä hänellä ollut nyt rintaliivejäkään.
Edellisenä päivänä hän oli piiskannut mattoja pihalla, minun ikkunasta häntä katsellessani ja samalla hänelle runkatessani.
Hän oli äitini ikäinen, tai ehkä vähän vanhempi, mutta paljon, paljon kauniimpi. Ei edes minun viisitoista vuotias, vuotta minua vanhempi sisareni ollut noin kaunis.
Tällä tädillä oli niin kauniit ja ystävällisen näköiset silmät, ja aina hän hymyili minulle, minut nähdessään
Tykkäsin tästä tädistä. Paljon.
Oletko Eero syönyt tänään?
Olen.. pullaa!
Ja nyt söit taas pullaa! Oikeaa ruokaahan sinun pitäisi syödä, eikä vain pullaa!
Ei vaan näitä pulliahan minä tarkoitin, kotona söin äsken jäätelöä!
Oikeaa ruokaahan sinun pitää syödä, eikä vain.. jäätelöä ja pullaa, eivätkä vanhempasi tule töistä kotiin kuin vasta neljän jälkeen, eikä kello vielä ole edes kahtatoistakaan!
Jäät nyt tänne syömään!
Minulla on jääkaapissa eilistä makkarakeittoa, jonka olin pyykinpesun jälkeen ajatellut itselleni lämmittää, mutta riittää sinullekin!
Kiitos, tykkään makkarakeitosta!
No sepä kiva kuulla!
Söimme.
Olin kuullut tämän tädin olevan lapsettoman lesken, ja yökkönä kaipungin sairaalassa.
Teki yöt töitä ja oli päivät kotona.
Miesvieraita hänellä ei käynyt, ei juonut eikä juossut kapakoissa, joskus hänen luonaan vieraili naistuttavia.. ettei vain...?!
Olin kuunnellut salaa kylän juorukelloja pihalla, kaupassa ja missä milloinkin.
Mieltäni oli jäänyt vaivaamaan tuo... 'ettei vain' ... , enkä ymmärtänyt että mitä he sillä tarkoittivat, nuo juoruämmät.
Oli kuusikymmentä luvun puoliväli, venäläiset uhoilivat taas muulle maailmalle, kuten aina, se tyhmyys kun oli osa heidän kulttuuriaan, mutta eiväthän he vain luulleet hänen olevan ryssien vakoilijan.. ei kai? Ida ei ollut venäläinen nimi, ja hänen nimensä oli Ida.
Hyvää oli, kiitos!
Kiva kun kelpasi!
Kun kerran poikasena rakastuin naapurin tätiin ja se täti vuorostaan rakastui minuun.
15
3194
Vastaukset
- Anonyymi
Ida nosti kätensä otsalleni.
Kuumetta sinulla ei ole.. mikä sinua aamulla vaivasi, kun et kouluun lähtenyt? Ja vanhempasi olivat jo tietenkin ehtineet lähteä töihin, kun heräsit ja huomasit olevasi sairas?
Niin.. joo niin!
Mitä oireita sinulla oli?
Oireita?
Oliko huono olo, pyörryttikö, väsyttikö.. sellaisia oireita?
Joo oli huono olo.. pyörrytti ja huimas ja väsytti niin että meinasin mennä takas nukkumaan!
Muttet mennyt?
En, kun.. en mennytkään!
Mihin sinä äsken olit menossa, kun tavattiin käytävällä?
Roskia pois heittämään!
Mutta enhän minä sinulla mitään roskapussia kädessäsi nähnyt?
Etkö.. ettekö?
Sano Ida vain.. en!
Unohdin ottaa sen mukaan kun laiton sen eteisessä lattialle, solmiessani kengän nauhoja!
Miltä olosi nyt tuntuu?
Vähän heikottaa ja väsyttää!
Mitä minä sinun kanssasi nyt oikein tekisin?
Enhän minä sinua oikein heitteille yksinkään voisi nyt jättää, jos olet sairas, ja nukkumaankin minun pitäisi mennä, kun olen yön ollut töissä.. en tiedä, että mitä tässä nyt oikein tekisin!
Saanko jäädä nukkumaan tänne?
No ei kai siinä nyt muukaan auta!
Voit nukkua sohvalla!
Mutta kun olen tottunut nukkumaan sängyssä!
Ida katsoi minua mietteliäänä.
No kai tuollainen pieni poika nyt voi nukkua vierellänikin tämän kerran, kun on sairaskin!
Tule mennään, mutta päällysvaatteet pois!
Joo! - Anonyymi
Ida riisuuntui ja jätti vain puseron ja alushousut päälleen.
Pidättelin hengitystäni häntä katsellessani.
Niin kaunis.. niin kaunis ja ihana.
Tuijotin hetken hänen alushousujensa edustaa ja kankaan läpi eroittuvaa pillun muotoa siellä.
Käänsin katseeni pois, ettei hän huomaisi kiinnostustani hänen vartaloonsa, ja että kuinka kiihoittunut hänestä olin.
Tunsin kuinka kullini paisui alushousuissani, mutta onneksi ne olivat minulle jo hieman pieneksi käyneet, pitäen kaluani tiukasti puristuksessaan, joten hän ei sitä huomannut.
Ei mutta sinähän Eero näytät siltä, kuin pyörtyisit millä hetkellä hyvänsä! Taidatkin olla sairaampi kuin luulinkaan! Käy nyt heti pitkällesi siihen sänkyyn, ennenkuin pyörryt!
Tunsin Idan kädet käsivarsillani, kun hän auttoi minut hellästi sänkyyn, ja tuli itse perässä.
Jouduin puristuksiin seinän ja hänen väliinsä, mikä vain tuntui mukavalta, todella mukavalta.
Sänky oli kapea, mutta hyvin mahduimme molemmat siihen.
Olisi puolestani saanut olla vaikka kapeampikin.
Olin selälläni ja Ida-täti kyljellään minuun päin kääntyneenä, käsi hoivaavasti rintakehäni yli minun ympärilläni.
Nukuimme saman peiton alla, jonka hän oli vetänyt yllemme.
Oikea käsivarteni jäi hänen rintojensa väliin puserruksiin. Tunsin hänen vatsansa ja reitensä minussa kiinni.
Minua se kiihoitti niin että aloin tärisemään.
Sinähän poika aivan täriset, onko sinulla kylmä?
O-on!
Ida kohenteli peittoa päällämme ja puristi minua tiukemmin itseään vasten.
Tunsin hänen pillunsa painuvan jalkaani kiinni.
No niin Eero, nukutaanhan nyt, vanhempiesi kotiintuloa odotellessamme. Minullakin on sitten yöksi töihin meno!
Tätä sanoessaan siirsi hän kättään ylös, silitteli ensin hetken aikaa ohimoani ja poskeani, jättäen sen sitten siihen poskeni viereen, sormet ja kämmen poskeani vasten.
Ei kulunut aikaakaan kun tuhina alkoi kuulumaan korvani juuresta Idan nukahtaessa.
En uskaltanut liikahtaakaan paikaltani, mutta jotenkin tuntui hänen läheisyytensä hyvältä muussakin kuin vain seksuaalisessa mielessä.
Tämä nainen tosiaankin tuntui aidosti välittävän minusta, eikä siinä ollut mitään näyteltyä tai teennäistä.
Sairaanhoitajana hän varmaankin välitti paljon muista ihmisistä, haluten kaikkia auttaa, sillä miksi hän muuten olisi valinnut sairaanhoitajan uran.
Minua alkoi hävettämään hänelle valehteluni. Yht'äkkiä en ymmärtänyt itseäni. Mikä roisto minä olinkaan.
Mutta ilman tätä roistomaisuuttani en tässä nyt olisi, ja minusta tuntui nyt niin hyvältä tässä olla.
Siirsin hitaasti vasenta kättäni ylöspäin ja työnsin sormeni Idan kämmenen ja poskeni väliin, jolloin hän unissaan koukisti sormiaan, ja puristi kättäni omassaan.
Olin valvonut edellisen yön, väsytti, ja tuntui ettei uni ole kaukana. Puristin kevyesti Idan kättä, johon hän unissaan vastasi.
Nukahdin.
Herätessäni en ensin tajunnut että missä olen, mutta kun avasin silmäni, muistin kaikki.
Silmänräyksen ajan välähti mielessäni paniikin tunne, mutta hetkessä se hävisi myös mielestäni pois, hyvän olon tunteen vallatessa sen paikan.
Tunsin tarvetta vessaan, mutta miten sinne pääsisin, herättämättä vielä unten mailla uinuilevaa Idaa?
Nukkuessani hän oli kääntynyt selälleen ja vetänyt kätensä rinnaltani pois.
Ilman peittoa.. Ida oli ilman peittoa, peitto oli kokonaan minun sänkypuoliskolleni työnnettynä, ja
Ida nukkui siinä selällään.. ja minä vain tuijotin hänen kaunista, ihanaa vartaloaan, täysin liikkumattomana.
Vessassakäyntitarpeeni hävisi kokonaan pois mielestäni, ja tilalle tuli kihelmöivä tunne alapäässäni, jonne työnsin alitajuisesti käteni, mutta minulla oli pienet, ahtaat alushousut jalassani, joihin ei käteni mahtunut, suureksi paisuneen kullini lisäksi.
Uskaltaisinko?
Tunnustelin kädelläni varovasti Idan rintoja kankaan läpi. Paidan alle en kättäni uskaltanut työntää, koska se saattoi olla niin kylmä, että hän tuntisi sen, ja heräisi siihen.
Kevyesti puristellessani ja kosketellessani hänen rintojaan, tunsin nännien kovettuvan.
Katselin pikkuhousujen alla pullottavaa pillua, ja siirsin käteni sitä hyväilemään ja painelemaan. Olin ollut toisen käteni varassa, joka nyt alkoi puutumaan, joten laskeuduin varovasti kyljelleni hänen viereensä, painaen etumukseni hänen reittään vasten.
Jatkaessani pillun hyväilyä, alkoi Ida liikehtimään, ja hieman inisemään, hengityksen muuttuessa nopeammaksi ja syvemmäksi.
Työnsin sormeni housujen kuminauhan alle, nostin niillä kangasta, samalla kun työnsin niitä sisälle housuihin.
Tunsin karvapehkon käteni alla, taivutin keskisormeani ja työnsin sen pillun vakoon, jossa liikuttelin sitä edestakaisin.
Pillun muuttuessa märäksi, alkoi Ida voihkimaan, hengityksen muuttuessa katkonaiseksi.
Löysin pillunreiän, jonne työnsin sormeni.- Anonyymi
... Eero ota kätesi pois sieltä.. voih.. et saa.. et saa.. kuuletko.. oih.. miksi sinä ooh...
Ida työnsi oman kätensä housuihinsa, puristi kättäni, muttei vetänyt sitä sieltä poiskaan.
Hänen lantionsa alkoi liikkumaan edestakaisin, ylös, alas, sivulle, samalla kun hän alkoi runkkaamaan kädelläni pilluaan.
Hänen vartalonsa jännittyi vähäksi aikaa kaarelle, jonka jälkeen hän lysähti takaisin sängylle.
Hetken siinä huohottaen maattuaan, käännähti hän minuun päin, otti pääni käsiensä väliin ja katsoi minua pitkän aikaa puhumattomana suoraan silmiini.
Hänestä en nähnyt, että oliko hän nyt vihainen vai mitä hän oli.
Miksi sinä Eero noin teit? Miksi?
E-en tiedä! Teki vain mieli kun..!
Kun mitä?
Kun olit siinä ja olit niin.. niin...!
Olin mitä?
Niin kaunis anteeksi!
Mutta sinähän olet vasta pieni poika, en arvannutkaan että.. ja minähän olen jo.. mutta tapahtunut mikä tapahtunut, ja kun naapurit saavat kuulla tästä niin...!
Älä täti kerro.. ethän.. elä kerro tästä kellekään?!
Enhän minä kerro, mutta sinä...!
Minä en kerro kellekään!
Ida katsoi minua kysyvästi.
Oletko varma ettet kerro? Jos olisin tiennyt, että tässä näin käy, niin olisit saanut nukkua sohvalla, tai ainakin jompikumpi meistä!
Joten enhän minä voi pelkästään sinua tästä syyttää, kun on syytä itsessänikin!
Piditkö sinä siitä täti?
Kehtaat vielä täditelläkin minua tuon jälkeen, naurahti Ida.
Anteeksi Ida, mutta sinä pidit siitä, etkö pitänytkin Ida?
No pidin, pidin, mutta se oli väärin tehty sinulta?
Miksi? Minä tykkään sinusta.. etkö sinä nyt tykkää enää minusta!?
No tykkään, tykkään, kyllähän minä sinusta tykkään! Eihän sinusta voi olla tykkäämättä!
Tartuin Iidaa kädestä kiinni ja puristin sitä... Iida kun minäkin... tekee mieli... Voisitko?
Voi sinua nassikkaa?! Haluatko että minä..?
Haluan! Voisitko?
No kai minä voin, kun taidan sen sinulle nyt olla velkaa! Otappa nyt sitten housut jalastasi!
No ei mutta tämäpäs on iso.. en arvannutkaan! Tämähän on kuin aikamiehillä!
Aikamieshän minä melkein jo olenkin!
Mutta voinko sitten luottaa sinuun, ettet...?
Voit, voit, kiltti Ida...!
Ida oli kiltti ja...
Mmm.. tämäpäs oli hyvää!
Kiitos Ida!
Ole hyvä, mutta eikö kello vielä olekaan tuon enempää, vasta kaksi, hämmästeli Ida, rannekelloaan vilkaistuaan.
Minun on jatkettava vielä nukkumistani, sulje Eero ovi perässäsi!
Minuakin nukuttaa, eikä minua odoteta kotiin kuin vasta myöhään illalla!
No nuku sitten sitten siinä, mutta älä herätä minua enää tuolla tavoin kuin äsken teit! Lupaatko?
Lupaan! Hyvää yötä!
Hyvää iltaa!
Nukahdimme.
Näin unta Idasta.
- Anonyymi
Olimme nukkuessamme potkineet peiton sängyn jalkopäähän.
Herätessäni Ida nukkui taas selällään, kuten edelliselläkin kerralla, mutta nyt heräsimme saman aikaisesti ovikellon soittoon.
Kuka kumma siellä keskellä päivää, juuri kun ihmiset ovat nukkumassa, kelloa soittelee, ei voi olla tuttujani, joten en mene avaamaan!
Ida siirsi kätensä sivuilleen, alkaakseen peittoa päälleen vetämään, mutta osuikin vasemmalla kädellään kovaan kulliini, johon vielä puoliunissaan tarttui kiinni.
Olin nukkunut kyljelläni häneen kiinni painautuneena, vasen käteni hänen vatsansa päällä.
Mikä tämä on? Et kai sinä taas vaan.. anteeksi.. taisit nukkua sinäkin!
Tuijotin vasta heränneen näköisenä petikaveriani!
Mitä taas, kysyin unisella äänellä.
Ei mitään, erehdyin!
Tunsin kullini ympärillä Idan käden ja aloin sitä siihen jytkyttämään, mutta hän veti kätensä pois.
Haha taisit erehtyä nyt sinäkin, kun aivan vahingossa tartuin siihen kiinni, en sitä tahallani tehnyt, anteeksi haha!
Käännyin pettyneenä selälleni. Kiva herätys, mutta loppui lyhyeen.
Jatkoin kääntymistäni vasemmalle kyljelleni.
Eero!
En vastannut.
Käsi kiertyi olkapääni yli eteeni.
Älä Eero murjota, emmehän me voi jatkaa sellaista.. tee itse sille jotain! Niin minäkin teen, sitten kun siltä tuntuu!
Eikö nyt tunnu?
En saanut vastausta kysymykseni.
Jatketaan nukkumista, vedän peiton päällemme!
Peittoa päälleni vetäessään, tartuin hänen käteensä ja painoin sen rintaani vasten, ja pidin sitä siihen painettuna.
Ida ei vetänyt kättään pois, vaan antoi sen olla siinä.
Tunsin suukon olkapäässäni.
Nukutaan!
Mutta unta ei enää tullut, ei minulle, eikä Idalle.
Kuulin hänen huokailevan ja liikahtelevan takanani, välillä liikautellen ja kevyesti painellen rintaani, johon joka kerta vastasin kevyesti puristamalla hänen kättään.
Tunsin kuinka Ida siirsi poskensa niskaani vasten.
Et nuku?
En!
Mitä sinä haluaisit minun tekevän?
Haluaisin pistää sen sinne!
Tunsin Idan värähtävän.
Minkä minne?
Mun kullin sun pilluun!
Ida värähti uudelleen, mitään vastaamatta.
Kuulin kuinka hänen hengityksensä muuttui epätasaiseksi ja huohottavaksi.
No pistä se sinne, kuiskasi hän hetken päästä, kääntyen takanani selälleen, antaen peiton olla päällämme.
Jännityksestä täristen käännähdin oikealle kyljelleni, ja siitä kiepautin itseni Idan päälle, ja kun hän allani levitti jalkansa, tunsin kuinka kullini samalla vajosi hänen pillunvakoonsa.
Kun aloin työntämään kättäni alas, esti hän sen, tarttumalla siihen kiinni.
Ei, anna sen itse mennä sinne!
Hieroin ensin kulliani hänen pilluaan vasten ja kun tunsin kullini pään olevan reiän kohdalla, työnsin sen sinne sisään.
Ensin annoin sen vain olla siellä, pillun puristellessa sitä.
Työntele sitä siellä edestakaisin.. noin, noin.. ooh.. onpa se suuri.. ihanaa.. työnnä.. työnnä.. aah.. sillä lailla.. aah.. aah.. Oooh!
Idan nytkähdellessä allani, tunsin kuinka kullini alkoi pumppaamaan pilluun spermaa ja se tuntui aivan mahtavalta. En runkatessani ollut ikinä tuntenut tätä samaa tunnetta.
Ida halasi minua nyyhkyttäen, johon yhdyin, niin hyvältä se oli minustakin tuntunut!
Väärinhän tämä minulta ehkä oli, mutta ihanalta se tuntui, tuntuiko sinusta?
Tuntui! Kiitos Ida! Painoin suuni hänen suutaan vasten, ja suutelin häntä, hänen vastatessaan siihen!
Lopetettuamme, painoin poskeni hänen poskeaan vasten.
Taisimme molemmat pitää siitä!
Minä ainakin pidin, vastasin.
Jää siihen päälleni, jos haluat, nuku vaikka siinä, jos siltä tuntuu.
Oli jo hämärää, kun Idan päältä heräsin, kulli kovana hänen sisällään. Oliko välillä ollut ulkona, en tiennyt. Oliko Ida nukkunut, en tiennyt sitäkään.
Mutta me jatkoimme rakasteluamme siitä, mihin viimeksi jäimme.
Sen jälkeen tuli Idalla kiire töihin, ja minulla kotiin.
Suihkussa käyntiin meillä kummallakaan ei enään ollut aikaa, vaan pyyhimme vain toisemme kosteilla pyyhkeillä puhtaaksi.
Paistan huomenna pullaa, tule syömään jos haluat, mutta vasta koulun jälkeen, sieltä et saa olla pois!
Sanoin tulevani.- Anonyymi
Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs et rajoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HILSESHAMPOO: NÄIN LÖYDÄT OIKEAN SHAMPOON KUIVALLE TAI ONGELMALLISELLE PÄÄNAHALLE
https://www.yliopistonapteekki.fi/ideat-ja-vinkit/hilseshampoo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hä hä hää mitäs buaahaa olet hilse pää. Aloitahan lääkitys välittömästi. Näyttää edenneen jo aivoihis saakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hä hä hää mitäs buaahaa olet hilse pää. Aloitahan lääkitys välittömästi. Näyttää edenneen jo aivoihis saakka.
Sää mää ja bää ei ota lääkkeitä buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää ei ota lääkkeitä buaahaa
No mitäs et ota. Sekoilus alkaa olla sillä tasolla kohta ei lääkkeesikään auta.
- Anonyymi
Ja tulinkin joka päivä Idan luo.
Siitä tuli niin säännöllistä, että Ida huolestui heti, jos minua ei jonain päivänä hänen luonaan näkynyt, ja soitti soitti heti vanhemmilleni, kysyen että onko Eeroa näkynyt teillä.
Tiesimme molemmat, että pian alkaisivat juorut meistä talossa lentämään, ahkerien vierailujeni vuoksi hänen luonaan, joten aloin pitämään koulukirjojani mukanani.
Saan Idalta tukiopetusta, kerroin kaikille uteliaille, ja jopa vähemmänkin uteliaille, ennenkuin itse alkoivat asiaa mielessään pohtimaan.
Ensin ruotsinkielen, sitten englannin-, algebran ja lopuksi kaikkia oppikirjoja, oli aina mukanani Idan luo mennessäni.
Pitelin niitä näkyvästi käsissäni.
Oikeastaan jo asuin hänen luonaan, ja kävin kotonani vain yöt nukkumassa.
Ja mikä ilahduttavinta,
Ida todellakin opetti ja auttoi minua kaikissa näissä aineissa, eikä se jäänyt tuloksitta.
Rekvisiitastamme tuli todellista ja uskottavaa sekä hyödyllistä koulunkäyntini kannalta.
Asian uskottavuutta lisäsi vielä se, että Ida todellakin oli ollut yhteiskoulun opettajana, kunnes poissaolojensa vuoksi joutui lopettamaan, ja vaihtamaan alaa.
Syynä hänen poissaoloihinsa, olivat hänen nukkumisvaikeutensa öisin.
Hänellä oli erillainen vuorokausirytmi kuin muilla, samoin kuin minullakin, olimme molemmat illan virkkuja ja aamun torkkuja, elikkä meitä kumpaakin nukutti päivisin ja valvotutti öisin.
Jos kiinalaisesta horoskoopista löytyy yöpöllöjä, niin varmaankin Idan kanssa sellaisia olisimme olleet.
Ilahduttavaa oli se, että minulla alkoivat koulunumerot nousemaan ja pian olinkin luokkani paras joka aineessa.
Vanhempani aivan vaatimalla vaativat, saada alkaa maksamaan Idalle minun opetuksestani.
Tietäisivätpä vanhempasi, että mistä oikeastaan minulle poikansa puolesta maksavat.. mutta, mutta.. maksullinen nainen en ole, joten...!
Ja Ida antoi vanhemmiltani saamansa rahat minulle taskurahoiksi, jotka sitten vuorostani talletin Säästöpankkiin omalle tililleni, tarkoituksenani ostaa hänelle minkkiturkki, kun kasvan isoksi, ja menen hänen kanssaan naimisiin.
Voi sinua poika-kultaa, huokasi Ida kyynel silmäkulmassaan, kerrottuani hänelle tästä, ja antoi suukon poskelleni.
Sinua ei kerta kaikkiaan voi olla rakastamatta!
Eikä rakastelematta, vastasin, tarttuen häntä kädestä kiinni, vetäen häntä makuuhuoneeseen.
Pikkuhiljaa aivan huomaamattamme, muutin Idan luo asumaan.
Ei mutta sinäpäs olet kasvanut, ihmettelivät vanhempani, minut silloin tällöin aina joskus nähtyään (vitsi).
Aluksi Ida hieman vaikutti epäröivältä suhteemme suhteen, mutta antoi sitten periksi, ja riemuitsi siitä kanssani.
Jännitystä elämäämme antoi se, kun joskus uskaltauduin hänen kanssaan saunaankin.
Jos talon juoruakat olivat hänen sauna-aikansa lopussa kyttäämässä saunan lähistöllä saunasta ulostulijoita, käveli hän vain kellarissa, missä sauna oli, suoraan sähkökaapille, ja katkaisi koko kellarista virrat pois, jolloin pilkkopimeässä pääsin saunasta kenenkään huomaamatta pois, juoruämmien jäädessä sinne sokkona törmäilemään toisiinsa.
Tämä ei nyt tunnu kivalta, marisin, työnnellessäni kulliani Idan pillussa.
Elä poika valita, työntele, työntele vain, kyllä sinä siihen totut!
Mutta kun minä en totu, saanko ottaa sen pois!?
No ota nyt sitten, totuttele siihen pikkuhiljaa, mutta käyttämään sinun sitä pitää opetella!
Vedin kullini pois Idan pillusta, sitten kondoomin pois kullini päältä, ja työnsin kullini takaisin Idan pilluun.
Aah no nyt tuntuu taas normaalilta!
Kyllä sinun pitää opetella kondoomiakin käyttämään, kun sinulla joskus on tyttöystävä, ja haluat rakastella hänen kanssaan!
Ooh mutta minullahan aah jo Oohoon!
Sinut rakas Ida!- Anonyymi
Jatka!
- Anonyymi
Spede se taas on lukenut isojen poikien lehtiä uutterasti buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs spede luet. Millasia lehtiä ne on kun noin sua kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391