Oon kuullut että it-alalla opiskellessa se opetus on paskaa, ja nyt parin kuukauden opintojen jälkeen vähän sama mielipide pelialan opintoihin liittyen. Tätäkö se oikeasti nyt tulee olemaan jatkossa, että itse opetusta ei oo juuri yhtään mutta tehdään vain erinäisiä projekteja ja ollaan jatkuvasti jossain jameissa? Että periaatteessa mikään oo muuttunut siihen että joka päivä saa itse opiskella kaiken omatoimisesti kuten aiemmin ennen opintoja.
Pelialan opinnot ajanhukkaa?
3
161
Vastaukset
- Anonyymi
Yhtä suurta ajanhukkaa kuin pelaaminenkin!
- Anonyymi
No jaa, oma mielipide että joku elokuvien ja sarjojen vahtaaminen paljon turhempaa ja kivoja puurouttavaa. Peleissä sentään ollaan aktiivisena tekijänä.
Ja pointtina että totta kai sitä itsekin opiskellaan alalle vaikka sitten yksin, mutta siis onko opetus aina yhtä paskaa, pelialalla varmasti oletuksena että itse opiskellaan myös ahkerasti mutta opetus ollut vähän liian löysää. Vai tässäkö ne hallituksen leikkaukset nyt sitten alkaa näkyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jaa, oma mielipide että joku elokuvien ja sarjojen vahtaaminen paljon turhempaa ja kivoja puurouttavaa. Peleissä sentään ollaan aktiivisena tekijänä.
Ja pointtina että totta kai sitä itsekin opiskellaan alalle vaikka sitten yksin, mutta siis onko opetus aina yhtä paskaa, pelialalla varmasti oletuksena että itse opiskellaan myös ahkerasti mutta opetus ollut vähän liian löysää. Vai tässäkö ne hallituksen leikkaukset nyt sitten alkaa näkyä.*Aivoja, ei kivoja kiitos auto correctin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221