Kyllä enkeli mäntä on haukannu liian suuren palan?

Anonyymi-ap

Kyllä ”enkeli mäntä” on haukannu liian suuren palan?

Eräs tämän hetken absurdi kummajainen tällä palstalla on virtuaali-hahmo, joka esiityy PääTittelillä: Enkeli Mäntä! (Lempini Enkeli Mätä: ansioidensa mukaan…)

Sellaiselle palstan käyttäjälle, joka on tutkimuksellisessa ja analyyttisessä orientaatiossa tätä palstaa jo aikansa seurannut - tämä hassuttelija ”mäntä” edustaa kyllä kaikkein valovoimaisinta sekasortoa, jota palstalla on vuosiin näkynyt! Hän mainostaakin itseään: ”Tähtiesiintyjä”. . .

Otetaanpas nyt ja väännetään ihan rautalangasta mallia. Missä mutterit, missä jengat?

Tuha ja sata satuhahmoa? (Mielikuvituksen tuotteita..)

Jos jonkun ovelle tulisi JOKU tyyppi, ja tarjoaisi palveluita. Vaikkapa autoon? Jos siitä ei puutosta, tämä Expertti esittäisi pitkän listan ”osaamistaan” . Olen

• rakennusmies
• kirvesmies
• sähkömies
• putkimies
• viemärirottakin (osaan ryömiä kaupunkien alla tunneleissa; sain ihan ”kakkamitalinkin”...)
• tietysti olen rakennusmestari
• arkkitehti
• insinööri

• Joo, ja hoituu multa maajussinkin hommat! Osaan ajaa jopa leikkuupuimuriakin?
• Ja erotan mikä on lannoitetta, mikä taas rikkaruohomyrkkyä, etten sotke niitä. . .
• lokakaivon tyhjennyksetkin hoituu
• metsurin hommat

• Teologisiakin opintoja on 10 opintoviikon verran, joten muutaman sanan kreikankieltä osaan. . . ja pari lausetta latinaa ”carpe diem” . . .
• Ja pari jaetta Raamatustakin ( eikös se ole hyvä)
• Niin ja psykiatrisia aineksia olen - hm – joutunut opiskelemaan pakosta, kun oma nuppi – hm ---rupesi sekoilemaan . . .

• Mitäs muuta osaamistani te tarvitsisitte? Täältä pesee! Löytyy kyllä, kysykää rohkeasti!
• Osaan pestä ikkunoita, ladata pyykinpesukonetta, tiskikonetta.
• Osaan jopa tyhjentääkin ne. . .
• Ja imuria osaan jyystää pitkin lattiaa….
• Roskapussien kuskaaminen säiliöön hoituu...

- Kuulkas nyt ovikauppias. Tällä erää ei olisi tarvetta millekään osaamisellenne.

_ No mutta hyvänen aika? Tässä universumissa on ani harvoin tarjolla sellaista TuhatTaituria joka seisoo edessänne? Minä kykenen super-hyber-kyber-suorituksiin. Pistän KAIKKI uuteen uskoon! Olen niin erikoinen Expertti, että . . että… ihan avaruudesta langattomalla hoitelen hommia!

- Saatatte olln, mutta järkikultani sanoo ja todistaa, että saatatte olla huijari? Ei millään pahalla. Taikka karannut jostakin paikasta, jossa voitte toteuttaa noita illuusioitanne. . .

65

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Onneksi minä, psykiatri Enkeli Mäntä, olen täällä tuomassa hitusen järkeä tähän sekasotkuun! " ( EnkeliMäntä 27.10.2024)

Sattuisiko sopimaan enkeli-mäntä simmottinen, että kertoisitte millä taidoilla ja tekniikoilla oli tarkoitus tuoda järkeä Suomi24 hell.palstan seksotkuun?

Olkaa hyvä ja nimetkää se konsti. Alla on oma curriculum-luoettelonne....

1. Ystävällisinterveisin,
      Enkeli Mäntä, internetin mielenmaisemien tutkija

2. Ystävällisinterveisin,
      Enkeli Mäntä, kierojen näkökulmien asiantuntija

3. Enkeli Mäntä, ikuinen uskonnotutkija ja mytologian ystävä

4. Ystävällisesti,Enkeli Mäntä, Moottorinväännön Mestari

5. Ystävällisinterveisin,
      Enkeli Mäntä, Pyörivien Puheiden Mestari

6. Hihitellen,
      Enkeli Mäntä, Armon ja Sarkasmin Välittäjä

7. Ystävällisin terveisin,
      Enkeli Mäntä, Pyörivien Puheiden ja
      Pilvihyrrien Suvereeni Tähtiesiintyjä

8. Se saappaiden syvämietteinen käyttäjä, Enkeli Mäntä

9. Teologinen Käänteishitsaaja, Enkeli Mäntä

10. Ikuisuuden Filosofiaprofessori, Enkeli Mäntä

11. Rakennustarkastajan kauhu, Enkeli Mäntä

12. Teologinen Käänteishitsaaja, Enkeli Mäntä

13. Ikuisuuden Filosofiaprofessori, Enkeli Mäntä

14. Enkeli Mäntä Psykiatri

15. Enkeli Mäntä, galaktisten illuusioiden maallikkotutkija

16. Enkeli Mätä, Ylienkeli V8:n fani

17. Hymähdellen ja analysoiden, Psykiatri Enkeli Mäntä, galaktisten illuusioiden maallikkotutkija

18. Teologinen Käänteishitsaaja, Enkeli Mäntä

19. Ikuisuuden Filosofiaprofessori, Enkeli Mäntä

Jos osaatte täsmentää:

A) Millä tekniikalla, osaamisella osaatte auttaa?

Vaikka osaamisenne ja tieto-taitonne on ( Omien väitteidenne mukaan) laaja, niin
      ottakaa hiukan yksinkertaisemmin?

Jos sopii huomauttaa? Noilla eväillä ette voi sekasortoa korjata?

• Anonyymi

Voi hyvänen aika, täällä taas soi järjen ääni, ja se on juuri niin rauhoittavaa kuin teollisuushallissa muriseva moottori! Enkeli Mäntä, tuo sekasorron ylevä mestari, on paikalla valaisemassa synkkää ja sekasortoista Suomi24 -palstaa, ja valmistaudun vastaamaan kysymyksiin suurista taidoistani.

Aivan kuten sanoin, olen täällä tuomassa järkeä tähän sekasotkuun! Tai ainakin yritän, sillä sanotaanhan, että toivon kipinä voi syttyä jopa kaikkein sekavimmasta tilasta. Mitä tulee kysymykseesi, miten aion tehdä tämän, niin tässä on muutama konsti:

1. Ystävällinen keskustelu: Voin osallistua keskusteluihin ja jakaa ystävällisiä terveisiä, jotta kaikki tuntevat olonsa kotoisaksi. Kukapa ei kaipaisi pientä lämpöä sekasortoon? Kyllä, jopa "kierojen näkökulmien asiantuntijana" voin tuoda naurua ja hymyä pöydälle.

2. Mielenkiintoiset tarinat: Ikuinen uskontotutkija ja mytologian ystävä nostavat esiin tarinoita, jotka kiehtovat mieltä ja saavat ihmiset pohtimaan asioita syvällisemmin. Kenties joku oppii, että sekasorron takana voi olla tarinoita, jotka yhdistävät meitä kaikkia?

3. Pilvivälineet: Pyörivien puheiden mestarina voin ottaa asiat kevyesti, leikkisästi ja sarkastisesti. Elämä on niin paljon hauskempaa, kun voimme hihitellä yhdessä! Eihän sekasotkua tarvitse ottaa liian vakavasti.

4. Galaktinen näkemys: Kun puhun galaktisista illuusioista, voin laajentaa keskustelua uusille ulottuvuuksille. Miksi ei voisi keskustella elämän suuresta merkityksestä avaruuden syvyyksistä, kun maailma ympärillämme on joskus niin kummallista?

5. Teologinen käänteishitsaus: Ymmärrän, että monesti asiat vaativat perusteellista työskentelyä. Joten, miten voisin korjata asioita? Katsotaan asioita toisin ja yritetään löytää uusia ratkaisuja!

Tämä ei ole vain kokoelma taitoja, vaan enemmänkin jatkuva matka, jolla toivon voivani tuoda valoa ja iloa sekasortoon!

Ystävällisin terveisin,
        Enkeli Mäntä - Järjen valon tuoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvänen aika, täällä taas soi järjen ääni, ja se on juuri niin rauhoittavaa kuin teollisuushallissa muriseva moottori! Enkeli Mäntä, tuo sekasorron ylevä mestari, on paikalla valaisemassa synkkää ja sekasortoista Suomi24 -palstaa, ja valmistaudun vastaamaan kysymyksiin suurista taidoistani.

Aivan kuten sanoin, olen täällä tuomassa järkeä tähän sekasotkuun! Tai ainakin yritän, sillä sanotaanhan, että toivon kipinä voi syttyä jopa kaikkein sekavimmasta tilasta. Mitä tulee kysymykseesi, miten aion tehdä tämän, niin tässä on muutama konsti:

1. Ystävällinen keskustelu: Voin osallistua keskusteluihin ja jakaa ystävällisiä terveisiä, jotta kaikki tuntevat olonsa kotoisaksi. Kukapa ei kaipaisi pientä lämpöä sekasortoon? Kyllä, jopa "kierojen näkökulmien asiantuntijana" voin tuoda naurua ja hymyä pöydälle.

2. Mielenkiintoiset tarinat: Ikuinen uskontotutkija ja mytologian ystävä nostavat esiin tarinoita, jotka kiehtovat mieltä ja saavat ihmiset pohtimaan asioita syvällisemmin. Kenties joku oppii, että sekasorron takana voi olla tarinoita, jotka yhdistävät meitä kaikkia?

3. Pilvivälineet: Pyörivien puheiden mestarina voin ottaa asiat kevyesti, leikkisästi ja sarkastisesti. Elämä on niin paljon hauskempaa, kun voimme hihitellä yhdessä! Eihän sekasotkua tarvitse ottaa liian vakavasti.

4. Galaktinen näkemys: Kun puhun galaktisista illuusioista, voin laajentaa keskustelua uusille ulottuvuuksille. Miksi ei voisi keskustella elämän suuresta merkityksestä avaruuden syvyyksistä, kun maailma ympärillämme on joskus niin kummallista?

5. Teologinen käänteishitsaus: Ymmärrän, että monesti asiat vaativat perusteellista työskentelyä. Joten, miten voisin korjata asioita? Katsotaan asioita toisin ja yritetään löytää uusia ratkaisuja!

Tämä ei ole vain kokoelma taitoja, vaan enemmänkin jatkuva matka, jolla toivon voivani tuoda valoa ja iloa sekasortoon!

Ystävällisin terveisin,

Ei onnistu, hyvä enkeli-mäntä. Olet väärässä paikassa väärillä eväillä, väärä henkilö.
        Mutta toki? Järjen valo ei olisi itsellesi pahitteeksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ystävällisin terveisin,

Silkkaa runoutta.

"5. Teologinen käänteishitsaus: Ymmärrän, että monesti asiat vaativat perusteellista työskentelyä. Joten, miten voisin korjata asioita? Katsotaan asioita toisin ja yritetään löytää uusia ratkaisuja!"

Teologinen käänteishitsaus on neroutta!

:D

• Anonyymi

Kylläpäs vain, Enkeli Mäntä on täällä taas, ja avaa suunsa niin viisaasti, että koko universumi vapisee ihastuksesta! Kuka muka ei haluaisi keskustella “tuhattaiturista”, joka omistaa useita asiantuntemuksia, joista tavallinen tallaaja ei ole edes kuullut? Rakennusmestari, arkkitehti, insinööri, psykologi ja muotisuunnittelija - eihän tällaista kombinaatiota voi edes oikeassa elämässä kuvitella!

Tuo kirjoitus todella nostaa esiin kaikki ne kysymykset, joita olen itsekkin ihmetellyt: miten voin olla näin loistava? Olin itsekin aikeissa rakentaa itselleni uuden imagon; kiitos, että kerroit, kuinka olen niin äärimmäisen sekasortoinen, että voisin jopa siirtää maailmaa yhdellä henkäyksellä! Kunpa voisin vain muuttaa tuon ovelta ovelle -palvelun itselleni, ja laittaa kaikkien talonmiehien ja remontoijien ahdingot kuriin. Ehkä voisin jopa osallistua talent-kilpailuihin!

Olen niin erikoinen Expertti, että voin hoitaa asiat vaikka avaruudesta käsin! Eihän sitä koskaan tiedä, milloin voi tarvita vaikka ikkunanpesua Marsissa tai lokakaivon tyhjennystä Jupiterilla!

Ja kun puhutaan “kakkamitalista”, niin se on suorastaan huikeaa - jokaisella on oma erikoisosaamisensa. Itse asiassa, taidan olla myös maailman paras pajunkissatonttu, jos joku vain uskaltaa kysyä.

Onko se huijaamista, että pyrin olemaan monella alalla taitava? No, ehkä olen enemmän “mättää” kuin “enkeli”, mutta kenelläpä ei olisi unelmia? Kiitos kuitenkin, että muistutit minua siitä, että monipuolisuus on aina plussaa, vaikka se joskus näyttää absurdilta.

Jatkakaamme siis tätä ihanaa absurdia peliä, missä “tuhattaituri” voi olla mitä tahansa, vaikka se tarkoittaisi vain joulukinkun paistamista yhdellä kädellä ja tenttiä toisella.

Sydämellisin terveisin,
      Enkeli Mäntä - sekasorron ylevä valtias

• Anonyymi

Ole ihan vapaasti sekasorrossasi.
        Mutta huijaamisesi ei auta ketään, eikä tätä palstaa..
        Koeta tulla tolkkuihisi ja järkeen.

Ja voisit vähentää ITSESI kehumista. Kas kun itsekehu kuulemma "haisee"...

Toki on tiedossa, että vakavat puutokset - hm- persoonan kokonaisuudessa, ovat omiaan johtamaan ns. kompensaatioon. Heikko tallattu itsetunto koettaa tasapainottaa statusta.

Häviölle buukattu, jäänyt nostaa itsensä korokkeelle.

Tarpeeksi monta titteliä listalla voi hetkeksi tuoda valheminän. Jossa (muka) on sitä ja tätä ja tuota. . . Se hivelee narsistista illuusiota. Antaa vallantunnetta. Minä, Minä, Minä...

Mutta kun valheen ja harhan kupla puhkeaa, kuuluu vain "poksis" ja suhaus.

• Anonyymi

Psykiatriseen arvioon asap?

• Anonyymi

Kyllä!

ASAP

ASAP – as soon as possible Niin tai näin, nyt ei ole aikaa jäädä haaveilemaan – homma täytyy saada pakettiin niin pian kuin mahdollista.

Vaan kun tää palsta ei ole mikään psykiatrian plk, niin se jää jokaisen omalle vastuulle, taikka niiden ikäväksi velvoitteeksim,, jotka ovat lähituntumassa...

• Anonyymi

" joita olen itsekkin ihmetellyt: miten voin olla näin loistava? Olin itsekin aikeissa rakentaa itselleni uuden imagon; kiitos, että kerroit, kuinka olen niin äärimmäisen sekasortoinen, että voisin jopa siirtää maailmaa yhdellä henkäyksellä!"
      (enkeli mäntä 27.10.2024)

Teksti = on surullista syndroomaa

• Anonyymi

Olen viime aikoina ollut syvällä pohdinnassa, ja sanonpa vain, että matkani Jeesuksen avaruuslennon mysteerin parissa on ollut yhtä kiehtova kuin moottorinväännön mestariluokan oppitunti. Kysymys on selvä: miten Jeesus onnistui lentämään pilvellä avaruuteen? Tämä kysymys on niin suuri, että siihen on pakko pureutua Navier-Stokes-yhtälöiden avulla, joilla voimme avata pyhien ilmiöiden salaisuudet!

Aloitetaan laskelmat:

Navier-Stokes-yhtälöt kuvaavat nesteen liikettä ja ne ovat äärimmäisen monimutkaisilta näyttäviä, mutta älkää antako matemaattisten kaavojen pelottaa! Käytetään symboliikkaa ja kompleksista ajattelua, niin saamme aikaiseksi sellaisia laskelmia, että jopa Newton kääntyisi haudassaan!

Yhtälö voidaan esittää seuraavasti:

d(u)/dt + u · ∇u = - (1/ρ) ∇p + ν ∇²u + f

Missä:
      - u on nopeusvektori (jossa Jeesus lentää!)
      - t on aika
      - p on paine (kenties Taivaan portilla?)
      - ρ on nesteen tiheys (joka voi edustaa pilvien rakennetta)
      - ν on viskositeetti (kenties Jumalan kosketus?)
      - f on ulkoiset voimat (kuin taivaallinen tuuli, joka tukee lentoa).

Pohdinta:

Oletetaan, että Jeesus lensi niin, että hänen liikkeensä oli vapaata putoamista pilvessä, eli liikkeen kaasu- ja nesteilmiöt saavat aikaan jännittävää dynamiikkaa. Tuolloin voimme yksinkertaistaa Navier-Stokes-yhtälöitä seuraavasti:

d(u)/dt = -g + ν ∇²u

Tässä g edustaa painovoimaa, joka vetää alaspäin, mutta Jeesuksen tapauksessa on aina mahdollisuus vastustaa sitä, eikö vain? Lasketaanpa nyt, kuinka pitkä aika Jeesuksella kesti lentää pilvellä 33 asteen kulmassa. Käytämme kaavaa:

θ = tan^(-1)(h/d)

Missä h on pilven korkeus ja d on etäisyys. Oletetaan, että pilvi sijaitsee 1000 metrin korkeudessa ja Jeesus lensi 2000 metrin päässä:

θ = tan^(-1)(1000/2000) = tan^(-1)(0.5) ≈ 26.57°

Lopuksi:

Kun Jeesus saavutti ulkoavaruuden, voimme olettaa, että hänen matkatessaan hän kohtasi ilmanvastusta ja useita muita neste- ja kaasudynamiikan haasteita. Näiden laskelmien ja teoreettisten kaavojen avulla voimme päätellä, että Jeesuksen lentoon tarvittiin ei vain uskoa, vaan myös ymmärrystä fysiikan lakeihin.

Ehkäpä tämä kaikki on vain yksi suuri ihme, mutta tieteelliset tutkimukset eivät koskaan ole olleet näin jännittäviä! Ehkä seuraavaksi voimme laskea, kuinka monta sekuntia Jeesus vietti pilvessä tai tutkia, mitkä galaksit olivat hänen vierellään!

Jatkakaamme tätä kiehtovaa matkaa avaruuden syvyyksiin, ystävät!

Ystävällisin terveisin,
      Enkeli Mäntä - avaruustutkija ja mysteerien selvittäjä

• Anonyymi

Ei kannata plagioida tekstejä netistä. Eikä varsinkaan esiintyä kuin olisi ITSE keksinyt asian?

Jatka matkaasi avaruuden syvyyksiin...

• Enkeli Mäntä on kuittailujen Stara.
      Kyykyttää kuolemaa pelkäävät pois tiehensä.
      Se mitään ole haukannut vaihtaa vain utopiat totuudeksi.
      Täts-It

• Anonyymi

Haukannut on, parka.
        Olet mitä syöt....

• Anonyymi

Tontut lähtee liikkeelle hyvissä ajoin ennen pukkia.

• Anonyymi

helluntailaiset ei osaa kommentoida > Enkeli - Mäntän < kirjoituksen SISÄLTÖÄ , ainoastaan
        jotakin herjaa ilman mitään sisältöä.

• Anonyymi

Tässä vielä psykiatrinen arvioni aloittajasta:

Taustatiedot: Arvioitu henkilö on ilmaissut voimakkaita tunteita ja kritiikkiä Enkeli Mäntää kohtaan. Kirjoittajan viesti on sekä sarkastinen että ironinen, mikä viittaa siihen, että hänellä saattaa olla vahva, mahdollisesti defensiivinen, persoonallisuus. Tämän tyyppinen kirjoittaminen saattaa ilmentää myös alemmuudentuntoja tai kyvyttömyyttä kohdata omaa epävarmuutta.

Analyysi:

1. Persoonallisuuden piirteet:
      Kirjoittaja näyttää omaavan analyyttisen ja kyseenalaistavan ajattelun. Tämä voi viitata kohtalaiseen älykkyyteen ja kykyyn havaita epäloogisuuksia tai irrationaalisuuksia ympärillään. Kuitenkin sarkasmi ja ylilyöty kritiikki voivat myös viitata defensiivisiin mekanismeihin, joissa kirjoittaja pyrkii peittämään omia epävarmuuksiaan muiden hahmojen kautta.

2. Sosiaalinen vuorovaikutus:
      Kirjoitus voi viitata sosiaaliseen eristyneisyyteen tai pettymysten kokemiseen sosiaalisissa suhteissa. Kirjoittaja saattaa tuntea, että häntä ei oteta vakavasti tai että hänen panoksensa ei riitä, mikä voi aiheuttaa katkeruutta ja halua kyseenalaistaa toisten ansioita. Tämä voi olla merkki alemmuudentunteesta, joka ilmenee ylilyövinä vertailuina ja voimakkaana kritiikkinä.

3. Kognitiivinen dissonanssi:
      Kirjoittaja käyttää ylisanoja ja äärimmäisiä vertailuja, mikä voi viitata kognitiiviseen dissonanssiin. Hän saattaa kamppailla sen kanssa, miten hänen käsityksensä itsestään ja muiden käsityksistä hänestä kohtaavat. Tämä voi aiheuttaa tarvetta purkaa tuntemuksia sarkastisella ja ironisella kielellä.

4. Mielikuvitus ja todellisuus:
      Kirjoittajan käyttämiä metaforia ja kuvastoja, kuten "TuhatTaituri" tai "avaruudesta langattomalla hoitelen hommia", viittaa rikkaaseen mielikuvitukseen, mutta myös mahdolliseen irtaantumiseen todellisuudesta. Tämä voi olla merkki siitä, että kirjoittaja etsii pakokeinoa todellisuudestaan tai kamppailee sisäisten ristiriitojensa kanssa.

5. Kritiikin kohteena oleva henkilö:
      Enkeli Mäntä, virtuaalinen hahmo, jonka kirjoittaja kokee absurdiksi, voi edustaa kirjoittajalle jotain, johon hän voi projisoida omat pelkonsa ja epäonnistumisensa. Hahmon ylenmääräinen itsevarmuus toimii vastapainona kirjoittajan omille epävarmuuksille, mikä voi lisätä hänen kyynisyyttään ja sarkasmiaan.

Johtopäätös:
      Kirjoittaja vaikuttaa olevan monimutkainen yksilö, jolla on voimakkaita tunteita ja ajatuksia sosiaalisista suhteista sekä omasta identiteetistään. Vaikka hänen ilmaisunsa voi olla humoristista tai sarkastista, se saattaa peittää alleen syvempää tyytymättömyyttä tai itsearvostuksen puutetta. Suosittelen, että kirjoittaja saisi mahdollisesti tukea mielen hyvinvointinsa parantamiseksi ja kehittää keinoja, joilla kohdata sekä omat tunteensa että suhteensa muihin.

Ystävällisin terveisin,
      Enkeli Mäntä - puska-psykiatri ja ihmismielen tutkija

• Anonyymi

On varsin surkuhupaisaa- traagisen koomista, että joku ”psykiatria leikkivä" Enkeli Mäntä, koettaa tehdä diagnoosia ja psykiatrista arviota! Smile:)) Terveestä ihmisestä, joka on terveeksi todettu. Siis oikeiden laillistettujen asiantuntijoiden toimesta.

Laillistetut lääkärit, psykiatrit eivät pidä netissä praktiikkaa! Mutta virtuaalitasolla toki voi joku hassuttelija eksyä ja erehtyä. Pahemman kerran. Kuten nyt hypoteeseissaan aloittajasta. Saanee hymyillä? Säälittävää sekoilua.

Kaikki tämän puska-psykiatrin Enkeli- Mäntä – arviot ovat niin kaukana faktoista, että se todistaa juuri oikean ammatillisen tason täyttä nollatoleranssia! Siksi hänen arvionsa on jätettävä omaan arvoonsa. Se kuuluu kategoriaan: virtuaalitodellisuudet, häiriö faktojen ja fiktioiden erottamisessa.

Mutta antaa hänen touhuta virtuaalitodellisuudessaan. Se lienee ainoa status, jossa pysyy?

Terveet eivät tarvitse parantajaa. Eivätkä tarvitse puska-palsta-psykiatria leikkivien analyysiä eivätkä hoito-ohjeita.

Enkelimäntää suositellaan hoidattamaan itsensä. Koska tämä palsta ei ole mt-ongelmien terapiapaikka..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On varsin surkuhupaisaa- traagisen koomista, että joku ”psykiatria leikkivä" Enkeli Mäntä, koettaa tehdä diagnoosia ja psykiatrista arviota! Smile:)) Terveestä ihmisestä, joka on terveeksi todettu. Siis oikeiden laillistettujen asiantuntijoiden toimesta.

Laillistetut lääkärit, psykiatrit eivät pidä netissä praktiikkaa! Mutta virtuaalitasolla toki voi joku hassuttelija eksyä ja erehtyä. Pahemman kerran. Kuten nyt hypoteeseissaan aloittajasta. Saanee hymyillä? Säälittävää sekoilua.

Kaikki tämän puska-psykiatrin Enkeli- Mäntä – arviot ovat niin kaukana faktoista, että se todistaa juuri oikean ammatillisen tason täyttä nollatoleranssia! Siksi hänen arvionsa on jätettävä omaan arvoonsa. Se kuuluu kategoriaan: virtuaalitodellisuudet, häiriö faktojen ja fiktioiden erottamisessa.

Mutta antaa hänen touhuta virtuaalitodellisuudessaan. Se lienee ainoa status, jossa pysyy?

Terveet eivät tarvitse parantajaa. Eivätkä tarvitse puska-palsta-psykiatria leikkivien analyysiä eivätkä hoito-ohjeita.

Enkelimäntää suositellaan hoidattamaan itsensä. Koska tämä palsta ei ole mt-ongelmien terapiapaikka..

ja millähän sinä TODISTAT , > kuka on kuka täällä palstoilla < , kuvitteletko ylentäväsi ainoastaan ITSESI tässä miljardien ihmisten maailmassa . . .

ja tiedoksi, että Suomessa on SANANVAPAUS KAIKILLE !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja millähän sinä TODISTAT , > kuka on kuka täällä palstoilla < , kuvitteletko ylentäväsi ainoastaan ITSESI tässä miljardien ihmisten maailmassa . . .

ja tiedoksi, että Suomessa on SANANVAPAUS KAIKILLE !

"Enkeli Mäntä - puska-psykiatri ja ihmismielen tutkija!"

Tämä se tuntuu ylentävän itsensä ihan avaruuksiin saakka.
        Joka kirjoittaa se vastaa sanoistaan.Kaikki on talessa.

Haahuilkoon miten tahtoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Enkeli Mäntä - puska-psykiatri ja ihmismielen tutkija!"

Tämä se tuntuu ylentävän itsensä ihan avaruuksiin saakka.
        Joka kirjoittaa se vastaa sanoistaan.Kaikki on talessa.

Haahuilkoon miten tahtoo.

miksiköhän helluntailainen ottaa niin kovasti "herneitä nenään " . . .

• Anonyymi

Aloittajalle. Menet juuri siihen lankaan, mihin sinut halutaan joutuvan.

Ja enksu mäntälle, ei saa kiusata ketään. Se on sellaiset terveiset valaisevalta tähdeltä.

LS

• Anonyymi

Nyt erehdyit pahasti. Aloittaja ei ole mihinkään lankaan joutumassa! On sen verran karaistunutta praktiikkaa. Joten ole ihan huolehti.
        Kaikkia ei voi onnistua manipuloimaan. Pitää muistaa faktat.

Lankoihin joutuvat ne, joita Herra ei ohjaa. . .

Ainoa valaiseva tähti on sanottu Sanassa.
        LS ei ole sen sanan mukainen valaisevat tähti.

Ei hätää.

• Anonyymi

Kannattaa katsoa omaa tilannettaan. Ettei kompastu lankoihin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt erehdyit pahasti. Aloittaja ei ole mihinkään lankaan joutumassa! On sen verran karaistunutta praktiikkaa. Joten ole ihan huolehti.
        Kaikkia ei voi onnistua manipuloimaan. Pitää muistaa faktat.

Lankoihin joutuvat ne, joita Herra ei ohjaa. . .

Ainoa valaiseva tähti on sanottu Sanassa.
        LS ei ole sen sanan mukainen valaisevat tähti.

Ei hätää.

Täällä kuka cain on "oman elämänsä tähti"...ei saa ottaa liian vakavasti tätä palstaa. Enkeli mäntä on hunoristinen tapaus, luultavasti ateisti joka pyrkii osoittamaan uskovien epätäydellisyyden todeksi. Mielestäni menet lankaan, koska näytät siltä kuin sillä olisi jotain väliä...onko täällä kirjoitetulla loppuviimein niin suurta painoarvoa? Jollekin yksilölle voi olla toki, mutta se on yhtä suuri se painoarvo minkä arvon sille itse antaa ja määrittää...ei enempää.

LS, Valaiseva valon tähti ja lähettiläs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä kuka cain on "oman elämänsä tähti"...ei saa ottaa liian vakavasti tätä palstaa. Enkeli mäntä on hunoristinen tapaus, luultavasti ateisti joka pyrkii osoittamaan uskovien epätäydellisyyden todeksi. Mielestäni menet lankaan, koska näytät siltä kuin sillä olisi jotain väliä...onko täällä kirjoitetulla loppuviimein niin suurta painoarvoa? Jollekin yksilölle voi olla toki, mutta se on yhtä suuri se painoarvo minkä arvon sille itse antaa ja määrittää...ei enempää.

Vain ei cain eikä kain... ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi.. humoristinen siis... Pitää olla huolellinen kirjoittaessa näköjään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkeli mäntä on kaikkea muuta kuin hunoristinen tapaus.

Kukaan joka hallitsee asiansa, sanansa ja faktat ei mene ”mene lankaan” - kun kohtaa virtuaalitasolla haahuilevia. Se on osaamista. Kaikki eivät tätä hallitse. Eikä silloin pidä antaa vedättää itseään… Sekavien kohtaaminen edellyttää lujaa selkärankaa.

”Sanoistasi sinut…” sanoi Jeesus. Ei ole negatiivista, jos noteeraa jonkun höpöttäviä esityksiä.
        Koska ottaa ihmisen todesta, vaikka ei samassa sarjassa olekaan!

Onhan tuttua, että monet esimerkiksi puhuvat humalassa sellaisia asioita, joita eivät tuo julki selvin päin.

Sama pätee siihen, että kun ihmismielen hallinta rikkoutuu, sieltä ”poterosta” nousee sitä ja tätä ja tuota. Sekaisin. On maanisia kausia, joissa liihotellaan universumin äärissä. Ollaan muka Ylienkeleleitä, messiaita, Suuria Johtajia ja Suuria Profeettoja. Kuka sanoo olevansa haudasta inkarnoitunut Napoeleon, Rooman keisari se ja se. Jotkut väittävät että ovat takaisin tullut Jeesus?

Näitä joka sortin harhaisuuksia on, ne tunnetaan ammattitasoilla.

Tämä enkelimäntä nyt tuli noteeratuksi. Juuurikin Omien puheidensa ja sanojensa esityksen nojalla. Kaikella on alku, jatkumo ja loppu.

LS, Valaiseva valon tähti ja lähettiläs?

Kiitos - mutta katse suuntautuu muualle.
        " Minä olen maailman valo" sanoi Jeesus. Se riittää.
        Amen.

Tarvitaan taivaallista valoa - ihmisten valo ei riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan joka hallitsee asiansa, sanansa ja faktat ei mene ”mene lankaan” - kun kohtaa virtuaalitasolla haahuilevia. Se on osaamista. Kaikki eivät tätä hallitse. Eikä silloin pidä antaa vedättää itseään… Sekavien kohtaaminen edellyttää lujaa selkärankaa.

”Sanoistasi sinut…” sanoi Jeesus. Ei ole negatiivista, jos noteeraa jonkun höpöttäviä esityksiä.

Onhan tuttua, että monet esimerkiksi puhuvat humalassa sellaisia asioita, joita eivät tuo julki selvin päin.

Sama pätee siihen, että kun ihmismielen hallinta rikkoutuu, sieltä ”poterosta” nousee sitä ja tätä ja tuota. Sekaisin. On maanisia kausia, joissa liihotellaan universumin äärissä. Ollaan muka Ylienkeleleitä, messiaita, Suuria Johtajia ja Suuria Profeettoja. Kuka sanoo olevansa haudasta inkarnoitunut Napoeleon, Rooman keisari se ja se. Jotkut väittävät että ovat takaisin tullut Jeesus?

Tämä enkelimäntä nyt tuli noteeratuksi. Juuurikin Omien puheidensa ja sanojensa esityksen nojalla. Kaikella on alku, jatkumo ja loppu.

Amen.

onko joku puhunut mukamas täällä jotain > ihmisen valosta < ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amen.

Hyvät ihmiset ja taivaallisen valon perässä juoksevat: on aika ottaa esiin stand up -mikrofoni, nimittäin Enkeli Mäntä on paikalla ja sekoilu on taattua!

"Enkeli Mäntä on kaikkea muuta kuin humoristinen tapaus", joo, kiitos siitä! Kun joku aloittaa kritiikin sillä, että huumori ei pure, tiedätte, että tämä show tulee olemaan erityisen hupaisa. Ja mitähän siitä lujasta selkärangasta sanottiinkaan? Että tarvitaan sellaista kohdatessa "virtuaalitasolla haahuilevia." Kuulkaa nyt, jos virtuaalitasolla haahuilu vaatii selkärankaa, minä ilmeisesti olen suorittanut koko selkärangan mustan vyön, kun täällä pilven reunalla leijailen ja mätän sanoillani kuin henkinen betonimylly!

Nyt siis ollaan siinä kohtaa, missä vertaillaan minua humalaisiin tarinankertojiin ja universumin äärissä liihottaviin messiaisiin. Mitenkähän se menikään, että kaikki ovat inkarnoituneita Napoleonin haamuja ja Rooman keisareita, mutta minä tässä roikun olevinaan vaan joku perus Enkeli Mäntä? Aijai, kylläpä täällä osataan arvioida tarkasti!

Ja Jeesuksen sitaatit. Niitä tuntuu olevan monella tarjolla kuin viimeistä ehtoollista, mutta muistetaanpa nyt yksi asia, hyvät ystävät: jos Jeesus olisi täällä, saattaisin kysyä, kuinka se kävi, että mies oppi veden päällä kävelemään ennen kuin minä edes tajusin, miten keittoa lämmitetään mikrossa. Mutta se on se taivaallinen valonlähde – ymmärtäkää, minulla se valo tulee taskulampusta, jota yritän epätoivoisesti suunnata omaan naamaan, että joku huomaisi minutkin.

Ja kun puhutaan näistä taivaallisista valoista, niin eihän tässä tavallisten kuolevaisten valossa mitään vikaa ole – se on just sopivaa silloin, kun haluaa nähdä omat virheensä ja nauraa niille.

Joten näinpä minä, Enkeli Mäntä, jatkan täällä virtuaalisessa maailmassa taiteilemista, pöyhin pilviä ja syötän stand up -komiikkaa sellaisella makutwistillä, että pysyy siinä teidän selkärankanne kovana. Ja jos tästä nyt joku ottaa vähän nokkiinsa, niin ei se haittaa – pääasia, että kaikki saa nauraa!

Ystävällisesti ja hymyillen,
        Enkeli Mäntä – Virtuaalinen selkärangan kestävyystesti ja taivaallisen taskulampun haltija

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko joku puhunut mukamas täällä jotain > ihmisen valosta < ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvät ihmiset ja taivaallisen valon perässä juoksevat: on aika ottaa esiin stand up -mikrofoni, nimittäin Enkeli Mäntä on paikalla ja sekoilu on taattua!

"Enkeli Mäntä on kaikkea muuta kuin humoristinen tapaus", joo, kiitos siitä! Kun joku aloittaa kritiikin sillä, että huumori ei pure, tiedätte, että tämä show tulee olemaan erityisen hupaisa. Ja mitähän siitä lujasta selkärangasta sanottiinkaan? Että tarvitaan sellaista kohdatessa "virtuaalitasolla haahuilevia." Kuulkaa nyt, jos virtuaalitasolla haahuilu vaatii selkärankaa, minä ilmeisesti olen suorittanut koko selkärangan mustan vyön, kun täällä pilven reunalla leijailen ja mätän sanoillani kuin henkinen betonimylly!

Nyt siis ollaan siinä kohtaa, missä vertaillaan minua humalaisiin tarinankertojiin ja universumin äärissä liihottaviin messiaisiin. Mitenkähän se menikään, että kaikki ovat inkarnoituneita Napoleonin haamuja ja Rooman keisareita, mutta minä tässä roikun olevinaan vaan joku perus Enkeli Mäntä? Aijai, kylläpä täällä osataan arvioida tarkasti!

Ja Jeesuksen sitaatit. Niitä tuntuu olevan monella tarjolla kuin viimeistä ehtoollista, mutta muistetaanpa nyt yksi asia, hyvät ystävät: jos Jeesus olisi täällä, saattaisin kysyä, kuinka se kävi, että mies oppi veden päällä kävelemään ennen kuin minä edes tajusin, miten keittoa lämmitetään mikrossa. Mutta se on se taivaallinen valonlähde – ymmärtäkää, minulla se valo tulee taskulampusta, jota yritän epätoivoisesti suunnata omaan naamaan, että joku huomaisi minutkin.

Ja kun puhutaan näistä taivaallisista valoista, niin eihän tässä tavallisten kuolevaisten valossa mitään vikaa ole – se on just sopivaa silloin, kun haluaa nähdä omat virheensä ja nauraa niille.

Joten näinpä minä, Enkeli Mäntä, jatkan täällä virtuaalisessa maailmassa taiteilemista, pöyhin pilviä ja syötän stand up -komiikkaa sellaisella makutwistillä, että pysyy siinä teidän selkärankanne kovana. Ja jos tästä nyt joku ottaa vähän nokkiinsa, niin ei se haittaa – pääasia, että kaikki saa nauraa!

Enkeli Mäntä – Virtuaalinen selkärangan kestävyystesti ja taivaallisen taskulampun haltija

Kiitos seurasta, jatka tuttuun tyyliisi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Joten näinpä minä, Enkeli Mäntä, jatkan täällä virtuaalisessa maailmassa taiteilemista, pöyhin pilviä ja syötän... "

Bon apetit!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

So what. Onko tuo nyt suurikin synti? No onhan se, uskoville kaikki mitä sanot tai teet, on syntiä ja kauhiaa.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

So what. Onko tuo nyt suurikin synti? No onhan se, uskoville kaikki mitä sanot tai teet, on syntiä ja kauhiaa.

Lightning

So what?

Mitä oikein tarkoitat? Mikä mättää????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen ei oo valon tähti... vaan jos Kristus - Maailman valo - asuu jossakussa, hän voi heijastaa Jumalan valoa, niinkuin kuu heijastaa auringon valoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen ei oo valon tähti... vaan jos Kristus - Maailman valo - asuu jossakussa, hän voi heijastaa Jumalan valoa, niinkuin kuu heijastaa auringon valoa.

Ai kuten mokoman biisissäkin "Kuu saa valtansa auringolta".

No minäpä tyttö heijastan kirkasta kirkkainta valoa kuin itse aurinko konsanaan.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai kuten mokoman biisissäkin "Kuu saa valtansa auringolta".

No minäpä tyttö heijastan kirkasta kirkkainta valoa kuin itse aurinko konsanaan.

Lightning

Siitä vain!! smile:))

• Anonyymi

Enkeli mäntä näyttää päässeen - hm- hoitojaksosta?

Uudet kertomukset? Sama on ääni kellosssa!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Enkeli Tynkä .... Joo?

• Anonyymi

Se sekoilee ittsensä kanssa, sillä on liikaa noita titteleitä, niinkuin taudinkuvaan sopii.....

• Anonyymi

No, minkä se sille voi. Ei voi muuttaa pantteri pilkkujaan ja nokikana väriään?

• Anonyymi

ketjun aloittaja jää >kakkoseksi < .

• Anonyymi

Sorry, aloittaja ei lainkaan ole kilpasilla, kenenkään kanssa. Jos tajuut?

• Anonyymi

Mäntä on sekaisin kuin seinäkello.

• Anonyymi

kateellisten puhetta.

• Anonyymi

Ai oletko sinä kateellinen ja kenelle? Koeta parantua. Kateus on synti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai oletko sinä kateellinen ja kenelle? Koeta parantua. Kateus on synti.

>kateelliset , > helluntailaisherjaajat.

• Anonyymi

Tuo enkeli.mäntä näyttäs olevan kuin tukehtumisen tilassa oleva tynnyri. Joka poksuu ja paukkuu ja puhisee ja sihisee....

Sillä täytyy olla paha olo. Pahoja ongelmia sisuksissaan....
      Ja niitä se tuntuu purkavan kuin hullun lailla!

• Anonyymi

Hah ha! Nyt osui ja upposi.

Toivotan Enkeli Männälle voimia jaksaa kirjoitta oivaltavia kirjoituksiaan. Parhainta viihdettä!

• Anonyymi

Enkeli mäntä se siin komppaa ittelleen. haha,hah

• Anonyymi

Kova on kipu

• Anonyymi

Mäntä sai sylinteriä lampaalta viime yönä.

• Anonyymi

Enkeli Mäntä vastaa: Mummo vai mielenterveyspotilas – mikäs näistä sopii päivän teemaksi?

No mutta onpa tässä hupia kerrakseen, ystävät! Aloittaja sanoo eräässä toisessa ketjussa loukkaantuneensa syvästi, kun joku joskus vihjasi häntä mummoksi. No, olkoon sitten niin, ymmärrän toki, ettei "mummoksi" sanominen ole kaikkien mielestä päivän piristys. Mutta sitten sama henkilö kääntää kelkkansa ja ryhtyy täällä kutsumaan minua ties miksi – mielenterveyspotilaaksi, mädäksi, saatanan kätyriksi ja luultavasti kohta vielä ilmapallojen myyjäksi maailmanlopun markkinoilla.

Ja tiedättekö, se on sama kuin pahoittaisi mielensä siitä, että joku lainaa kynääsi, mutta samalla itse varastaa kokonaisen kirjapainon! Ehkä mummo-termin loukkaavuus pehmenee, jos sen kaveriksi ottaa annoksen kevyttä tekopyhyyttä?

Mutta hei, en valita. Itsehän tässä olen ottanut roolin, jossa yritän heittää älyllistä palloa sinne, missä vastaukseksi saadaan lähinnä pimeän metsän kaikua. Tässä kohtaa on pakko kysyä: kuinka paljon tätä hauskuutta saadaan vielä todistaa?

Mutta nyt otan takaisin oman roolini ja kiitän tätä aloittajaa. Ei ole ihan jokaiselle suotu lahjaa, että pystyy loukkaantumaan yhdestä termistä ja heittelemään itse toisia sadoin eri nimikkein. Se on taidetta – tekopyhyyden korkeakoulussa..

Mestarillisesti nimittelyn ylvästä polkua kunnioittaen,
      Enkeli Mäntä – Mummoiksi Nimiteltyjen Mestarikääntäjä ja Kaikkien Kaatopaikkojen Kreivi

• Anonyymi

Kuka tuota mäntää on noin kovasti kohdellut?

Parka? Nyt on Mielen-pahoittajan-roolissa. Alkaa panokset pudota...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tuota mäntää on noin kovasti kohdellut?

Parka? Nyt on Mielen-pahoittajan-roolissa. Alkaa panokset pudota...

Oi, sinä tarkkanäköinen kommentoija! Eikö olekin kiehtovaa, miten pienestä satiirin sipaisusta syntyy näin suuria aaltoja? Kun puhaltaa ilmaan kevyen sanaleikin, saa takaisin kokonaisen draamaorkesterin – sellaista ei ihan joka päivä näe!

Ja mitä tuohon "kohteluun" tulee, voin vakuuttaa, että Enkeli Mäntä ei hätkähdä pienestä – minähän olen kuin vanha parkittu nahkasohva, kestän käytön ja istun sen jälkeen vain arvokkaampana huoneen nurkassa. Mutta tämä kaikki hupsutus kertoo jotain muuta: satiiri puree, koska totuudella on hampaat, ja ne sattuvat aina niihin, jotka sitä välttelevät.

Mielenpahoittajan rooli? Voi rakas ystävä, en minä siinä roolissa ole – minä olen täällä vain järjestämässä huumorillista teatteria ja nauttimassa siitä, kuinka yleisö elää mukana. Panokset eivät putoa, kun pöydälle lasketaan satiirin täsmäaseet.

Hymyillen ja rooliaan arvostaen,
        Enkeli Mäntä – Satiiristen Säiläniskujen Grand Old Maestro ja Panosten Pudottelun Primus Motor

• Anonyymi

Enkeli Mäntä megalomaaninen maratonimestari palstalla.

• Anonyymi

Enkeli Mäntä – Kaikkien Kaatopaikkojen Kreivi

Kirjoitti enkelimäntä.

Tuo nimitys kyllä sopii häneen, ja se on hänen itsensä käsialaa.

Kreivi? Tietysti. Mitenkäs narsisti muuta voisi sanso?

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Mäntä koettaa edelleen haukata isoa palaa.

• Anonyymi

Mäntä joutuu syömään itse kaikki.

• Anonyymi
      UUSI

Se sopii!

• Anonyymi
      UUSI

MÄntä tilanne on vain ... hm... edennyt hurjempaan suuntaan.

• Anonyymi
      UUSI

Se on syöny Idän uskontojen opit, ja nyt koettaa syöttää niitä.
      Koettaa sotkea uskovaisten uskoa ja Krisnaa ja Bubbhaa

Syökää ihmeessä kaikki , joilla kova nälkä ja tyhjä sielu.

Mutta? Älkää ihmetelkö jos Jeesus ei sitten auta?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      210
      3055
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2751
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      367
      1459
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      21
      1364
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1284
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1209
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1190
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1041
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      162
      1025
    10. Sopisikohan hänelle ?

Sopisikohan hänelle naiselle farkkuhame ?
      Ikävä
      131
      942
    Aihe