Reissussa rähkääntyneet uistimet, varsinkin lusikka-uistimet jo kolhiintuneet ja maali lähtenyt suurimmaksi osaksi pois, meriveden ansiosta myös koukut ruosteessa.
Uistimia myös ostettu Tokmannilta ja Motonetistä. Joissakin surkeimmissa uistimissaaali korvattu liimattavalla teipillä tms joka irronnut vedessä jo muutaman heittokerran jälkeen😊.
Ajattelin hieman hioa lusikoita ja talven pimeinä iltoina maalata itse niitä.
Mieleen tulee ainakin pohjamaalin osalta spraymaali, ehkä kokeilen ihan Tokmannin spraymaaleja jotka tarkoitettu metallipinnoille. Kuviot sitten joko edelleen spraylla tai ehkä pienellä pensselilläkin.
Lisäksi uudet koukut ja koukkulenkit.
Miltä kuulostaa? Onko joku tehnyt samoin?
Uistinten maalaus
Anonyymi-ap
1
507
Vastaukset 1
- Anonyymi
Onnistuu noin ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641617Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1481244Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216899- 70846
- 54741
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 46715
- 87647
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt193608- 52592