Mua ärsyttää dokumenteiisa tausta musiikki
se joskus kuuluu vaikka esiintyjä selostaa jotain tärkeääki asiaa,
suorastaan harmittaa ja häiritsee katsomista ja asian kuuntelemista ,
jostainsyystä näin vanhaksi tultuani jotkut naamat ärsyttää
ei haluu katsoa,
sori,
onneksi voi kääntää jonkun muun ohjeman nappulasta,
ihmettelen itseäni kun vain jotkut naamat ärsyttää
ei ollenkaan kaikki,
tai sitten ärsyttää naamassa olevat
" potyliinilla korajillut teko piirteet " ärsyttää
kuten l i i a n paksut ylähuulet,
ne suorastaan yököttää ja ihmetyttää
kuinka kauniit ihmiset saataa pilata naamansa paksuilla potyliini huulilla,
nykyisin ärsyttää kun tulee vain uusintoja, aivan liian montakertaa samoja,
tässä aluksi joitaki mielipiteitä,
MIKÄ TV:ssä ÄRSYTTÄÄ ?
52
393
Vastaukset
- Anonyymi
Minua myös äryttää turha ja häiritsevä taustamusiikki dokumenttiohjelmissa
ja valitettavati on todettava, että useimmiten sitä on suomalaisissa
ohjelmissa. Ei niinkään ulkomaisissa "dokkareissa. - Anonyymi
Etkö sinä(kään) ole vielä(kään) keksinyt, että tv-toosan(kin) saa kiinni, jos se alkaa ärsyttämään. Miten elämä voi olla noin vaikeaa - jopa ikäihmisillä. Junalauta.
- Anonyymi
jooo mutta-ku vanhaki ihminen haluaa katsoa TV:tä ajankulukseen kun liikkuminen on jopa mahdotonta
kyllä TV:stä pitää tulla semmosta katsotavaa että vanhuksi voi ja jaksaa sitä kattoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jooo mutta-ku vanhaki ihminen haluaa katsoa TV:tä ajankulukseen kun liikkuminen on jopa mahdotonta
kyllä TV:stä pitää tulla semmosta katsotavaa että vanhuksi voi ja jaksaa sitä kattoa.Minkälaisille ihmisille näitä ohjelmia tehdään kun ajatellaan kovaäänisen musiikin olevan tärkeintä. On kotimaisia elokuvia, joita ei voi katsoa kun hirveän metelin takaa ei saa selvää mitä puhutaan. Vai sekö on tarkoituskin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisille ihmisille näitä ohjelmia tehdään kun ajatellaan kovaäänisen musiikin olevan tärkeintä. On kotimaisia elokuvia, joita ei voi katsoa kun hirveän metelin takaa ei saa selvää mitä puhutaan. Vai sekö on tarkoituskin?
En katso mitään suomalaisia elokuvia kun puheesta ei saa mitään selvää. Ja aina kiroillaan, riidellään, lausutaan itsestäänselvyyksiä ja huudetaan. Keitä katsojia tuollainen "naurattaa"? Ja turhapurot ja muut spedet joutaisivat jo suoraan roskiin.
Ulkomaiset elokuvat ja sarjat ovat laadukkaampia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä TV:stä pitää tulla semmosta katsotavaa että vanhuksi voi ja jaksaa sitä kattoa.Tv:sta tulee sitä, mitä tulee. Sinä valitset itse, mitä katsot vai panetko toosan kiinni.
- Anonyymi
Siitä saa äänen pois, kun Katriheluna alkaa hoilata.
- Anonyymi
Luulenpa, että se on tuo päälle päälle kääriytyvä syksy. Vaikka se tekee sen loppuvuodesta joka syksy, kerta kerran jälkeen, pimeyden napakka eteneminen sen tekee.
Enää vajaa kaksi kuukautta valon vähenemistä mut vain puoleksi vuodeksi.
Jopa radiosta tuleva musiikki närii.
niin käkriäistäkin.- Anonyymi
Sekin on muuten melko metkaa, että ikäihmiseksi asti elänyt ei ole tottunut syksyihin. Niitä mahtuu iäkkään elämään monen monituista; 70 - 80 - 90 ...
- Anonyymi
Minä rakastan syksyä. On pimeää ja rauhoittavaa.
Kaikki aktiivisuus ja turha touhu stressaa.
Olen aloittanut alustavan joulusiivouksen, eli laitan nyt kotiani joulu- ja talvikuntoon. Hissukseen ja suunnitellen, niin en väsy. Kaiken teen yksin.
- Anonyymi
Minä en totu tatuointeihin. Varsinkin kaulaan tatuoidut kuviota aiheuttavat minussa pahoinvointia. Monilla tv:n esiintyjillä ja keskusteluohjelmien osallistujilla on laajat tatuoinnit. Miten ruusut ihossa mahtavat kukoistaa, kun henkilö on 80+!
Mkr.- Anonyymi
Samoin tatuoinnit kaulassa, naamassa käsivarsissa on kammottavan kammottavaa, aina puistattaa jopa pelottaa niin hirveen näkösiä ovat, hyiiii, kuinka ihminen saattaa sotkea ihonsa tatuoinneilla,
niin ja NENÄ-RENKAAT voiko rumempaa olla, niitä on naisilla ja miehillä mitä ihmette ne henkilöt kuvittelee itsestään kun pistelee nenäreinkain ja huuliin nanni nipukoihin kerran TVssä nätetti joku oli laittanu peeniksee renkaita, huh, tai jotain lävisteitä,
hullujako ihmiset on , vai muuten ihan idiootteja.
- Anonyymi
Mua ärsyttää kun TV:ssä ei enään ole tekstiviestiä,
enne oli sai valita vaikka minkälaista luettavaa tekstiviesteistä,
ja kun joku naama tympii TV:ssä voisi kääntä kattomaan tekstiviestejä siellä oli paljon mielenkiintoista luettavaa,
oli jopa eri ikästen seuranhaku viestejä,
miksi teksti TV poistettiin ????? - Anonyymi
Teenäiset hinoa näyttelevät toimittajatki totisesti jo
ärsyttää ja kyllästyttää,
eikö ne osaa olla luonoolisia,
miksi niiten pitää näytellä niiiiiin hieno että yöööök,
pitäisi olla se teksi-TV jonne kääntäs äkkiä kanavan kun joku tympii, - Anonyymi
Itseäni ärsyttää nk. asiaohjelmissa ihmisten monotoninen, tauoton puheenpölinä.
Jos kyseessä ei ole ohjelma, jota nimenomaan haluaisin kuunnella, niin taustaäänenä se, etenkin naisten ääni, on ärsyttävä, esim. aamu-tv:ssä.
Pölöpölöpölö... eikä mitään todella älyllistä asiaa. Vaihdan kanavaa, laitan tallennukset päälle ja tauolle. Jos hetkeksi istahdan. voin sitten joksikin aikaa sen käynnistää, mutta melko hiljaisella. Ulkomaisissa ohjelmissa näen tekstin ilman kovaäänistä pälätystä.
Rakastan hiljaisuutta. (Lapsuudenkotini oli äänekäs, vanhemmat koko ajan huutelivat toisilleen huoneisiin. "Missä sä olet?" Koko ajan niillä oli jotain asiaa toisilleen ja joka piti huutamalla ilmaista. Sitten nopeita askeleita huoneista toisiin...)- Anonyymi
Amerikkalaisista sarjoista saa viitteet siihen, kuinka kovaäänisiä amerikkalaiset ovat. Seurasin TLC:n ohjelmaa 1+5, joka kertoo perheestä, jossa on viisikkotyttäret ja isosisko. 6 lasta, jotka kiljuivat koko ajan.
Huoh. - Anonyymi
jotkut vanhat missi äryttää miksi ne ei ole opiskellu toimittajasi ilmeisesti ovat pääsee ohjelman esittelijöiksi suoraan missi tittelin avulla,
koulutettu toimitta EI teeskentele hienoa vaan esittää asiat asiana,
ja se on todella hyvä eikä ikinä ärsytä kuin noi jotka teeksentelee hienoa että oikein ääni väriseen niiiiiiiin hienksti, heh, kyllä noi vanhat missit saisi pistää äkkiä jo eläkkeelle kun eivät ole edes vaivautuneet opiskelemaan oikeesti toimitajan ammattia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jotkut vanhat missi äryttää miksi ne ei ole opiskellu toimittajasi ilmeisesti ovat pääsee ohjelman esittelijöiksi suoraan missi tittelin avulla,
koulutettu toimitta EI teeskentele hienoa vaan esittää asiat asiana,
ja se on todella hyvä eikä ikinä ärsytä kuin noi jotka teeksentelee hienoa että oikein ääni väriseen niiiiiiiin hienksti, heh, kyllä noi vanhat missit saisi pistää äkkiä jo eläkkeelle kun eivät ole edes vaivautuneet opiskelemaan oikeesti toimitajan ammattia.Se yks entinen missitoimittaja (Maija-Liisa Tilus, vai mikä?) on ärsyttänyt, jolla ollut tapana vihjailla esim. dekkarisarjan ratkaisu! Siis, jos on erehtynyt kuulemaan hänen vinohymyistä puhettaan, on voinut helposti päätellä juonen ratkaisun. Ei mitään katsomisen iloa ja omien älynystyröiden käytön tarvetta. Inhottava ämmä.
- Anonyymi
Samat naamat joka kanavalla, illasta toiseen. Eiköhän jo löytyisi muitakin esiintyjiä!!!!!! Ärsyttää....
- Anonyymi
mua ärsyttää se tilus, ja toiset muuti saman tyyliset esiintyjät
joku entinen missi kai se on ollu,
siinä on jotain niin teenäistä vastenmielistä ettei kertakaikiaan enään jaksisi sen höpinöitä kuunnella,
enkä kuuntelekkaa, käännän aina kanaban muualle jos ehdin,
oikeat koulutetut toimuttajat esittää asiat reippaasti asioina
puhuvat normaalilla äänellä, normaali ääni ei ärsytä, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mua ärsyttää se tilus, ja toiset muuti saman tyyliset esiintyjät
joku entinen missi kai se on ollu,
siinä on jotain niin teenäistä vastenmielistä ettei kertakaikiaan enään jaksisi sen höpinöitä kuunnella,
enkä kuuntelekkaa, käännän aina kanaban muualle jos ehdin,
oikeat koulutetut toimuttajat esittää asiat reippaasti asioina
puhuvat normaalilla äänellä, normaali ääni ei ärsytä,Se yrittää olla "viehättävä".
- Anonyymi
Joka ehtoo samat katsojatkin!
- Anonyymi
Haastatteluissa "niikuttajat" ja vastaavat! Ei lyhyttäkään lausetta ilman niikututta tai muuta turhaa toistoa.
Virke oman niikutusta olisikin saavutus!- Anonyymi
jooo ja mua AAA jatkuva joka sanan välissä AAA enekuin saa sanottua asiaa,
kuinka tommosia on olemassakaan, se kyllä jo ihmetyttää, mikä niissä se AAAA niin miellyttää että joka sanan väliin pitää tukkia,
- Anonyymi
Heippa
Minun mielipiteeni näyttäisi poistetulta tältä palstalta, kun kirjoitin että samat naamat on kohta joka TV-ohjelmassa. Useat tuttavani sanovat aivan samaa. Luulisi että esiintyjiä löytyisi muitakin.- Anonyymi
Jotkut samat naamat alkaa ärsyttämään, todellaki
esiintyjissä pitäisi olla vaihtelua,
mutta esiintyjältä kyllä katsoja vaatisi ammattimaista esiintymistä kuten esm. ammattinäyttelijät esiintyy täysin ilman teemäisiä naaman eleitä
ammmatimainen osaa olla aito ihminen, siis totuudenmukainen ihminen. - Anonyymi
Ihmiset jotka katsovat paljon TV tä tulevat lopulta niin vaativiksi että aletaan jo haukkumaan esiintyjiäkin , kuka mistäkin ärsyyntyy. Sinä päivänä kun minua alkaa toiset ihmiset ärsyttää telkkarissa niin laitan pois koko toosan. En ala valittamaan ja aitten taas katsomaan ohjelmia joista ei pidetä
- Anonyymi
Minua ei ole koskaan ihmisten naamat ärsyttäneet , kukin on omanlaisensa näköinen. Mutta ne tausta musiikit usein tekee sen ettei kuule mitä sanotaan, olisko äänitekniikoilla jokin vihje miten se korjaantuisi .
Mikään muu ei oikeastaan ärsytä .- Anonyymi
jooo mutta mua ä r s y t t ä ä RUMAT PAKSUT POTYLIINILLÄ TÄYTETYT HUULE,
aivan kaheeta, aivan hirveetä kuinka nuoretki ihmiset saattaa PILATA naamansa PAKSUILLA luonnottoman näköisillä huulilla, APUUUUWWWWAAAAAA ! HYIIIIII kaueeta.
- Anonyymi
Minä noin 30 vuotta sitten heivasin TV:n mäelle eli pihan perälle ja sieltä myöhemmin lailliseen roskienkeruupaikkaan ja siten pitkälti ratkaisin koko ärsyttävyysongelman...
- Anonyymi
- Selkeästi ensiksi: Mainokset, joka ikinen.
- Paljon tatuoidut henkilöt kuvottavat, heidän mielipiteitään on vaikea ottaa tosissaan, kun pidän heitä outoina luonteina.
- Räpeissä on usein koskettavat ja merkittävää sanomaa täynnä olevat sanoitukset, ei vain saa selvää, pitäisi olla tekstitys. Samoin kotimaisissa elokuvissa, helkkarin mutisijat ja ne liikkumattomat huulet, ei edes pysty huulilta lukemaan.
- Urheiluselostuksen ääni, siksi en juuri katsokaan, ei kestä hermo.
- Musiikeista rock-yhtyeet, sekavaa räminää, en katso.
- TT-ohjelmasta en enää yhtään jaksa kuunnella tuomareiden arviointia, kelaan ohi. Katson vain tanssit ja Ernestin haastattelun.
- Elämäni biisistä katson vain osallistujien esittelyn, musiikkiesitykset ja joiltakin valittuun kappaleeseen liittyvän tarinan. Joutavat jorinat kelaan ohi.
Enimmäkseen 1,5 tai kahden tunnin ohjelmat ovat minulle tunnin ja 1.15 minuutin pituisia ja olen täysin jyvällä.- Anonyymi
Eli voit katsella televisiota vain sammutettuna ?
- Anonyymi
Aivan kuin minä olisin tuon kirjoittanu,
ihan samat asiat totisesti ärsyttää,
tatuoinnit ja
suomalaisten filmien TUPINAT
on aivan älytöntä miksi pitää puhua niin hiljaa
ettei saa mitään selvää mitä ne keskustelee, sitä ei kyllä ymmärrä " ERKKIKÄÄ " - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli voit katsella televisiota vain sammutettuna ?
Taitaa olla parempi konsti kun heivaa koko toosan kartanolle pöheikköön.
- Anonyymi
Aki Lindeniä oli taas suuri ilo kuunnella pitkästä aikaa.
Hän oli A-Studiossa. Hänellä on järkiajatuksia
ja hän puhuu kuuluvalla äänellä täsmällisesti asiaa ja
selkeästi artikuloiden eikä puhu muitten puheiden päälle. - Anonyymi
Tässä on yksi tosi seko, epäilyttää onko se koskaan selvinpäin
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010790504.html - Anonyymi
Telkkarissa jatkuva jauhaaminen Ukraina Gaza tai Trump , tulis vaa maailmanloppu !
- Anonyymi
Mua ärsyttää kun koko suomi on menny sekasi, kaikilla paha olla,
kaikkein hulluinta on kun työmarkkinoilla SYRJITÄÄN OMIA SUOMALAISIA
jo on menny hulluksi koko yhteiskunta,
kyllä TERVEJÄRKINEN yhteiskunta takuulla työllistäisi OMAT sumalaiset,
on suurta IDIOTISMIÄ haalia ulkomaalaisia tänne töivin ja omat kansalaiset omat suomalaiset ovat pelkästään työttömiä.
vittu kun suomi on tehny mielisairasta politiikkaa,
nyt koko suomi ihan sekasi
kaikilla paha olla.- Anonyymi
Niitä ulkomaalaisia saa halvalla töihin mutta sossu maksaa niiden asumisen ja kulut.
- Anonyymi
Nythän Perussuomalisiin LOIKKASI PAPPI keskustan puolueesta,
HYVÄ NIIN,
toivottavasti Perussuomalaisiin LOIKKAA kaikki muutki
kokovasemmiston voisi hävittää suomesta,
ottaa ameriikan malli VAIN 2 puoluetta valtakunnassa
PERUSUOMALAISET ja KOKOOMUS
muita EI pieni suomi tarvikkaa,
tämmönen seko monipuolue valtio on IDIOTISMIÄ
koska siitä syntyy vain VASTAKKAIN- ASETTELUA
eikä mistää asioitten hoitamisesta tule yhtikäs mitään, - Anonyymi
Vappu Pimiä on joka paikassa suuna ja päänä. Suomen kaunein koti ohjelmaa en pysty katsomaan Sumarin takia.
Kuustosen tytärtä käytetään liikaa ohjelmissa, häneen kyllästyy, aina sama ilme.
Lisäksi karmea musiikki joka pauhaa kovalla volyymilla, kun alkavat puhua niin kuuluukin pientä mutinaa tai ininää.- Anonyymi
Vappu Pimiä ja Ernest
niitten sitä mainos tanssia ei kertakaikkiaan voi sietää,
he MUKA tanssivat ja ovi äkkiä aukastaan HAH HA H
ihan kauheeta EIKÖ ne voisi sen mainosksen jo heittää ROSKIKSEEN,
Ernest on kyllä toimittajana hyvä
eikä Pimiäkää niin kauheen huono ole toimittajana,
mutta
noitten ihmellinen MUKA keskenäinen tanssi j hah hah haaa
ja älytön HEILUMINEN näyttää tosi OMITUISELTA,
- Anonyymi
Tänä vuonna aloitettu sunnuntai-iltapäivän "Kysymys vai vastaus"-ohjelma pitäisi jättää ilman välimusiikkia. Edes se.
.kilkun kalkun raudan lujaa. - Anonyymi
Mua on alkanu ärsyttämään kun joku puhuu tai selostaa jotain mielenkiintoista asiaa, ja puhuu niin nopeesti ettei sanoista saa mitään selvää, suu auki kysyy kavereilta MITÄ SE SANOI,
miksi ei opiskella puhetaitoa jos kerran esiinytään TV:ssä asiantuntioina tai jonkun mielenkiintoisen asian selittäjänä,
kaikenlainen liian hiljaa tupisijat totisesti harmittaa
vaikka esiintyjät saataa olla ammatti näyttelijöitä, - Anonyymi
Mitäs mieltä olet tatuoinneista,käsivarsissa ja kaulassa? Lävistyksistä ympäri naamataulun?
- Anonyymi
Aivan kauheen rumia ja vastenmielisen näkösiä ovat
koko ihminen alkaa vaikuttaa vastenmielisltä lävistysten ja tatuoinnien vaikutuksesta, hyiii,
ja aivan kauhheta aivan hirveetä
kun naisetki myös miehet pistää NENÄRENKAAN kuten joskus näkee sonni-lehmällä semmosen, hyiiiiii,
ja aivan hirveetä kun naiset pistää vielä hulliinsa renkaita ja lävistyksiä
kuinka tommonen ihminen voi syödä ja eikös se neärengaski kutita kauheesti,
entä kun se tarttuu johonki kiini lähtee koko nokka irti, huh,
entä kun joillaki on kielessä lävitetty nappi, hyiiiiiii, puistataa ajatuski ,
- Anonyymi
Minua ärsyttää ne iänikuist niinkuttelut ja enään puhuminen, niin että vähänkin huonokuuloinen ei tajua, mistä on kysymys.
- Anonyymi
TV: on menny monella eritavoin ihan pilalle,
se ennen uutisa tulevat kuvat on kauheen ärsyttäviä,
parempi oli se entinen sateenkaarta muistuttava pimputus vain,
seki saisi olla vain lyhyt pimputus,
- Anonyymi
Älkää katsoko telkkaria, koska JärviRadiosta tulee hyvää musaa, sitä vanhanaikaista.
Minun "unipillerini" on illalla juuri tuo ohjelma ja kun tule yleensä tuttu kappale, niin toistelen mielessäni niitä sanoja ja unohdan päivän touhut.
Siis radiot esiin ja sieltä kanavia, niin kenenkään pärstä ei näy ärsyttämään.- Anonyymi
Vähän minua säälittää ne pulskat tyttäret, joilla on 2 nroa liian pienet t- paidat ja sortsit. Eikö kukaan voi stailata niitä, kuten on muotia sanoa?
- Anonyymi
Mä kuntelenki paljon enemmän radiosta ohjelmia kuin TV:stä
T:stä ei enään taho tulla mieleistä katsottavaa,
kai TV: on tullu köyhäksi
niiltä on loppunu mielikuvitus kokonaan tuottaa suomalaisille mielenkkintoista katsiottavaa,
tai sitten tv ohjelma suunitteliat ei haluakkaa että katsojat viihtyis TV:n ääressä.
- Anonyymi
Nykyää TV:ssä ärsyttää tuo
Tanssii Tähtienkanssa
järkyttävää riehumista, aivan kauheeyta, hyiii kauheeta
kaikkea muuta kuin nautinnolsta tansia,
hirveetä riehumista katsoja ihan hengästyy niin kauheeta ja r u m a n näköstä aivan kauheeta , kaikkea ne keksiiki katsojien kiusaksi, sitten noi tuomaristo jo ihan naurattaa, kun ne keksii näkemstään kaikenlaista arvosteltavaa ja hienoutta ja upeaa MUKA tanssia, hah hah,
onneksi se kohta loppuu ,
tulisi joskus todella jotain oikeesti mielekästä hauskaa katsottava
onhan siellä onneksi jotain kivaa huumoriaki kuten Luottomies , siitä hyä ohjelma kun elokuva ei ole liian pitkä, just tommosia lyhyitä hauskaa huumoria saiasi olla ennemän
myös kilpailu ohjelmat kuten Haluatko miljonääriksi, tietenki raha ohjelmissa raha loppuu ja sitten loppuu ohjelmaki, höh, kun ei ole rahaa mitä jaksa voittajille.
jokatapauksessa tuossa muodossa tanssii tähtien kanssa ON syytä lopettaa, tuo esitys EI liity TANSSIIN oolenkaan,
se on kiusallinen ruma reihumiskilpailu, aivan kauheita hevosen hampita kilpailikoilla niitä irvistyksiä ei kukaan saata kattoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278