On ollut pieni pettymys huomata kun olen käynyt hesassa että sielläkin on homovastaisuutta. Siis olen kuullut huutelua kadulla. Minua on solvattu homovastaisella nimellä. Asun nyt tampereella ja sitä kuulee siellä myös. En tiedä onko suomessa paikkaa mikä ei olisi niin homovastainen? Muita vaihtoehtoja enää olisi uudellamaalla jokin paikka, kouvola jostakin syystä, olen sieltä tavannut kivoja ihmisiä tai sitten ehkä jokin ruotsinkielinen paikka vaikka en pidä niistä. Olen asunut paikassa jossa on ruotsinkielisiä, mustasaaressa ja he ovat olleet todella homovastaisia. Ahvenanmaalleko saisi olla rauhassa.
Joku on sanonut että kanadassa voisi olla homomyönteisiä paikkoja. Ehkä myös jossakin päin yhdysvaltoja, ei välttämättä san fransisco ja new york joita pidetään suvaitsevaisina paikkoina. Euroopassa ehkä tanska, tsekin tasavalta tai ranska. Jos ei näissäkään niin sitten suuntaisin itä aasiaan tai kaakkois aasiaan. Kiinaan, japaniin tai vietnamiin. Halauisin vain elää rauhassa enkä jatkuvassa homovastaisessa solvaamisessa ja huutelussa.
Missä homo saisi olla rauhassa?
15
254
Vastaukset
- Anonyymi
Huutelua on siis Helsingissä, isoissa kaupungeissa ja maalla. Tarkempi sisältö näkyy tilanteessa. Jos pysähtyy odottamaan, voi saada jotain selitettä. Yleensä se ei ole pahantahtoista: "Tiukka peppu", "Ihan hyvä perse sulla", "Joko sulla on se poikaystävä?" Voit lohduttautua, että yli 45-v. ei enää huudella, kun he ovat lihavia ja rumia. Naisillekin saatetaan huudella, mitä en tiedä, koska huutelu tapahtuu vaivihkaa. Sitä ei kannata pelätä.
- Anonyymi
Minun kohdalla homovastainen sana sanotaan tai huudetaan. Ei mitään tuollaista takamuksesta kohteliaisuuksia. En pidä siitä. Se häiritsee minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kohdalla homovastainen sana sanotaan tai huudetaan. Ei mitään tuollaista takamuksesta kohteliaisuuksia. En pidä siitä. Se häiritsee minua.
Varmasti häiritsee, eihän sellainen mukavalta tunnu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti häiritsee, eihän sellainen mukavalta tunnu.
Niin, en tiedä miksi hän jolle kommentoin tekee asiasta jonkinlaisen vitsin.
- Anonyymi
Seksuaalivalistus on pakollista ysiluokille. Nimenomaan koulussa kerrotaan eri näkökulmat. Vitsi on liian vähän lippalakkijannuille.
- Anonyymi
Miksi mietit asioita jonkun toisen ihmisen mielipiteistä ole ihan vaan sellaisen. Kun olet äläkä välitä niistä jotka ovat homovastaisia , he vaan eivät edes ylety ymmärtämään sitä että joku syntyy erilaisena. Elä omaa elämääsi ihan vaan sellaisena kun olet äläkä uhraa turhaan aikaa ihmisiin joilla ei ole tietoa asioista . Koska kukaan on voinut hakata tietoa tyhmän päähän , siksi on paras kun lopetat ajattelemasta sellaisten ihmisten käyttäytymistä ja keskityt omaan elämääsi . Homoja on joka puolella eikä normaali ihminen heistä mitenkään pahaa tykkää. Ainoastaan jotkut sairaat heistä mielikuvittelevat asioita mitä ei edes ole olemassa
- Anonyymi
En tiedä se vain häiritsee. Ehkä muut pystyy suhtautumaan siihen rennommin. Se on tosi epäkunnioittavaa. Se häiritsee minun mielenrauhaa ja pilaa päiväni. Siinä voi mennä noin tunti asunnossa toipua sellaisesta sanallisesta hyökkäyksestä.
- Anonyymi
Mietin vain, että jos kuljet kadulla Helsingissä ja sinulle huudellaan homovastaisia huutoja, niin miten se homous muka näkyy ulospäin?
- Anonyymi
Niin, en tiedä. Ehkä näytän jotenkin masentuneelta aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, en tiedä. Ehkä näytän jotenkin masentuneelta aina.
Jatkoa.
Jotkut voi tulkita masentuneet kasvot homoudeksi vaikka sitä se ei tietenkään ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkoa.
Jotkut voi tulkita masentuneet kasvot homoudeksi vaikka sitä se ei tietenkään ole.No just... kuka idiootti tulkitsisi masentuneisuutta homoudeksi? Millä ihmeen perusteella? Siis täytyy olla täydellisen kiero mieli jos tuollainen tulee edes mieleen. Ei ihme ettei homoista pidetä.
Se siitä vielä puuttuisi jos olisi oikeasti masentunut, ja VIELÄ KAIKEN LISÄKSI joku homo tulisi "lohduttamaan".... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No just... kuka idiootti tulkitsisi masentuneisuutta homoudeksi? Millä ihmeen perusteella? Siis täytyy olla täydellisen kiero mieli jos tuollainen tulee edes mieleen. Ei ihme ettei homoista pidetä.
Se siitä vielä puuttuisi jos olisi oikeasti masentunut, ja VIELÄ KAIKEN LISÄKSI joku homo tulisi "lohduttamaan"....Joku ilmeisesti on tulkinnut. En minä niin ajattele.
- Anonyymi
Ehkä kävelen kuin "homo"? Tai puhun kuin "homo"? Mitä se sitten onkaan. En pukeudu naisten vaatteisiin tai kanna naisten laukkua. Vaikka eihän transvestiitit ole välttämättä homoja. Se on vain sellainen stereotyyppi että kaikki miehet jotka pukeutuu kuin naiset on homoja. En meikkaa.
- Anonyymi
Missä sinulle ei huudella, onko sellaista paikkaa olemassa?
Olet tehnyt niin monta aloitusta tästä aiheesta, että sinulla on mielenterveysongelma.- Anonyymi
Ei ole. On vain sanottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984