Syksy oli taas tullut ja oli aikaa muistaa mökkitalkkariamme Erkkiä Mäntyharjulla. Mieheni Mika oli sopinut Erkin kanssa, että tulisimme seuraavana lauantaina käymään. En tiedä oliko Mikalla jokin taka-ajatus, kun hän oli valinnut ajankohdaksi juuri tuon viikonlopun tietäen, että kiertoni oli silloin puolivälissä ja olin erityisen halukas seksiin tuona aikana. Tätä ajatusta mielessäni vahvisti se, että matkalla Mika kysyi minulta, että voisinko ajatella jonkinlaista kehollista palkkiota Erkille. Jäin hetkeksi miettimään, sillä ajatus kyllä kiihotti minua. Jos sinä otat sopivassa tilanteessa asian puheeksi ja kerrot sitten mitä tehdään, niin voidaanhan sitä ajatelle, vastasin.
Perille saavuttuamme Erkki tuli ovelle vastaan ja toivotteli tervetulleeksi. Mika oli varannut juomia mukaan ja niitä miehet sitten maistelivat siinä jutustelun ohessa. Itse en voinut paljonkaan ottaa, koska minun piti ajaa vielä kotiin. Pari kolme tuntia siinä turistiin ja juomat alkoivat selvästi vaikuttaa varsinkin Mikaan, joka alkoi päästä vauhtiin. Hän tokaisi Erkille, että eikös se ole Erkki niin, että nainen on kauneimmillaan ilman vaatteita. Tottahan se on, vastasi Erkki.
Siinä vaiheessa jo aavistin, että tästä se keskustelemamme kehollinen palkitseminen alkaa. Itse asiassa ajatus ei tuntunut ollenkaan hankalalta vaan päinvastoin jopa odotin sitä. Kuule Minna, eikö olisi ihan reilua, että tarjoaisit Erkille vähän silmänruokaa ja riisuisit vaatteesi, Mika ehdotti. Olisiko se sinulle Erkki OK, hän jatkoi. Ilman muuta, kyllä tuossa Minnassa silmä todella lepää, Erkki vastasi. Näytellen hieman vastahakoista nousin ylös ja aloin hitaasti riisuutua. Miehet seurasivat tarkasti ja se tuntui kiihottavalta. Mika istui minua vastapäätä kapean pöydän toisella puolella ja Erkki pöydän päässä. Saatuani kaikki vaatteet pois Mika sanoi Erkille, että menepä sinä katsomaan tuota Minnaa vähän lähempää ja tarkemmin ja vaikka vähän tunnustelemaankin. Anna minulle puhelimesi, niin ikuistan videolle, kun tutustut Minnan muotoihin.
Erkki tuli taakseni, laittoi kädet hartioilleni ja siirsi ne hitaasti rinnoilleni. Hänen karheat kätensä tuntuivat hyviltä, kun hän puristeli rintojani. Puristele vaan kunnolle, siitä Minna pitää, Mika kannusti Erkkiä. Tunsin, miten hän puristeli myös jäykistyneitä nännejäni ja se kiihotti minua. Halusin vaan lisää. Mika katseli ja kuvasi tilannetta ja sekin lisäsi kiihottumistani. Kokeilepa Erkki Minnan jalkoväliä, kehotti Mika ja vaihtoi samalla kuvakulmaa kohti haarojani. Ikään kuin tiedostamatta otin leveämmän haara-asennon, jotta Erkki voisi paremmin tunnustella pilluani. Nopeasti Erkin käsi siirtyi pakaroitani pitkin haaroihini. Tuntui hyvältä, kun sormet etsivät nyt jo kiimaista rakoani. Hän pyöritteli sormea pillullani ja löysi kuin löysikin kostean rakoni ja painoi sormea sisälleni. Miltä siellä tuntuu, kysyi Mika kuvatessaan. Kuumalta, kostealta ja liukkaalta, vastasi Erkki. Taitaa rouvalla olla niin sanottu kiima-aika, hän jatkoi. Erkki pyöritteli sormeaan pillussani ja se teki niin hyvää. Hän oli aivan oikeassa, sillä olin todella kiihottunut ja halukas ja toivoin mielessäni, että Erkki panisi minua jo.
Sitten Mika sanoi: Kumarru Minna siihen pöydän päälle ja pidä jalat levällään. Tein kuten hän pyysi ja makasin ylävartalollani pöydällä. Pakarani ja pilluni olivat suoraan Erkin edessä. Sitten Mika pyysi minua tarttumaan pakaroistani ja levittämään niitä siten, että Erkki näkisi pilluni kunnolla. Tartuin pakaroihini ja levittäessäni niitä tunsin, miten häpyhuulet erkanivat toisistaan. Tuntui todella kiihottavalta avata pillunsa vieraalle miehelle, joka katsoo limasta kiiltelevää aukkoani aivan läheltä. Mika tuli myös katsomaan ja pyysi Erkkiä työntämään sormia sisälleni. Samalla hän kuvasi läheltä, kun Erkki tunnusteli märkää kiimarakoani. Erkki työnteli sormiaan pilluuni ja saatoin itsekin kuulla litinän, joka pillustani tuli, kun sitä sormeiltiin. Voi että se tuntui ihanalta. Kaipasin vaan lisää ja lisää.
Oletko nyt valmis antamaan Erkille pilluasi, kysyi Mika. Olen, olen ja haluan, että Erkki ottaa minut oikein kunnolla ja panee rajusti. Erkki veti eritteistäni limaiset sormensa ulos ja pyyhki limat selkääni. Tiesin, että pillustani valui limaa, sillä niin kiimainen olin. Kotona useasti lakanakin kastuu, kun olen oikein kiihottunut.
Varsin nopeasti Erkki oli valmis ja hieroi terskallaan rakoani. Hän hieroi rakoani jonkin aikaa ikään kuin kiusoitellen ja minun piti jo pyytää, että työnnä se jo sisälle ja oikein syvälle. Sitten tunsin, miten Erkin varsin paksu penis alkoi hitaasti painua liukkaaseen pilluuni. Voi että se tuntui hyvältä. Erkki työnteli hitaasti edestakaisin ja veti sitten kalunsa ulos. Jatka, jatka, älä lopeta, sain voihkittua. Halusin niin voimakkaasti vaan saada orgasmin, että minun oli pakko itse hieroa klitoristani. Samalla Erkki tuli taas sisälleni ja alkoi panna minua vähän nopeampaan tahtiin.
JATKUU . . .
Mökkitalkkarin muistaminen
1
1979
Vastaukset
- Anonyymi
. . . JATKOA
Erkki pumppasi pilluani varmasti useita minuutteja ja sitten en enää pystynyt pidättelemään vaan laukesin värisevään orgasmiin. Erkki varmasti tunsi pilluni sykkeet mutta ei vielä tullut ja hän veti peniksensä ulos.
Vedä nyt vähän henkeä ja käänny selällesi, Mika sanoi minulle. Nousin ylös ja samalla vilkaisin Erkin vielä juhlakunnossa ollutta ja eritteistäni kiiltelevää penistä. Halusin sitä lisää. Kävin selälleni pöydälle ja nostin jalat koukkuun, sillä halusin miesten näkevän märän ja kiimaisen pilluni. Tunsin, miten limaani valui vieläkin pakaravakooni. Koska Erkki ei vielä tullut, pyysin Mikaa ottamaan laukustani kondomin Erkille. Kuulehan vaimoni, nyt annat Erkin panna ihan luomuna ja laskea kaiken sisällesi, Mika sanoi. Erkki on viljelijänä tottunut siemeniä levittämään ja nyt hän saa siementää sinut. Juuri sitähän minä toivoin mutta en sanonut sitä ääneen.
Sitten Mika jatkoi: Jatketaan nyt niin, että sinä annat pillua Erkille ja minä voin samalla hieroa rintojasi ja klittaasi. Mutta Minna, saat tulla vasta sitten, kun annan luvan. Sitten kun sinulta tulee, niin katsot Erkkiä ja hän saa nähdä miltä kasvosi näyttävät orgasmin tullessa ja sen aikana. Tuo ajatus kiihotti minua taas suuresti ja olin ihan valmis jatkamaan. Aluksi Mika vielä halusi, että näytän Erkille, miten tyydytän itseäni klittaani hieromalla. Sain siitä hyvän alun ja sitten Mika jatkoi ja Erkki aloitti hieromalla taas terskallaan edelleen niin kiimaista rakoani. Halusin kovasti saada Erkin peniksen sisälleni ja pyysin, että laita se jo sisälle ja pane oikein kunnolla. Erkki kuitenkin vielä kiusoitteli hetken ja alkoi sitten hitaasti työntyä pilluuni. Minulta pääsi huokaus, sillä se tuntui niin hyvältä ja täytti koko pilluni. Rauhallisin vedoin hän pumppasi pilluani ja veti välillä peniksensä kokonaan ulos. Pilluni eritti niin runsaasti limaa, että tunsin sitä valuvan pitkin pakaravakoani todennäköisesti aina lattialle asti.
Mika ei antanut minulle lupaa tulla vaan sanoi: Nyt Erkki saa panna sinua oikein kunnolla ja niin pitkään, että tunnet vielä huomennakin sen pillussasi. Erkki jaksoi yllättävän hyvin. Välillä hän pani vain terskalla ja välillä työntyi syvälle pilluuni ihan pohjaan asti. Olin jo niin kiimassa, että anelin Mikalta lupaa saada orgasmi. Mika vilkaisi Erkkiä ja tämä nyökkäsi. Samalla hän alkoi kiihdyttää vauhtia ja minusta tuntui välillä, että pilluni repeää. Tätä kesti muutaman minuutin ja sitten sain luvan tulla. Orgasmi tuli kuin hyökyaalto. Koko kehoni tärisi ja pilluni supisteli ja sykki. Samassa Erkkikin voihkaisi ja tunsin miten sperma pumppusi pilluni pohjaan. Tuntui niin mahtavalta.
Kun Erkki veti peniksensä ulos, Mika halusi, että nostan lantiotani siten, ettei sperma valu ulos. Lisätään pilluusi vielä minunkin spermat, hän sanoi. Samalla kun minä panen sinua, niin sinä Minna otat Erkin peniksen suuhusi ja imet sen puhtaaksi. Pääni ylettyi juuri sopivasti pöydän reunalle siten, että Erkki saattoi antaa peniksensä suuhuni. Sain imeä sen puhtaaksi omista eritteistäni. Samalla Mika pani minua tosi rajusti eikä kestänyt montakaan minuuttia, kun hän laukesi pilluuni ja samalla minäkin sain vielä pienen jälkiorgasmin. Mika vetäytyi pillustani ja nosti taas lantioni ylös. Saat nyt pitää oikein kunnon siemenet sisälläsi. Jos vaikka tehoaisivat, Mika jatkoi.
muutaman minuutin siinä olin spermat pillussani. Mika vielä varmisteli laukussani olleella dildolla pumppaamalla, että spermat valuivat pohjaan asti. Sitten nousin seisomaan ja omiin eritteisiini sekoittunutta spermaa valui pitkin reisiäni lattialle. Olin täysin tyydytetty ja taisivat olla miehetkin.
Eilen tein raskaustestin ja se oli positiivinen. Nyt sitten jännitetään, saammeko Mikan kanssa oman vai Erkin lapsen. Sitä en kuitenkaan halua koskaan selvittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696