Toyota on paras merkki jolla voi tavallinen ihminen ajaa

Anonyymi-ap

Tavallinen ihminen ei huippurikas vaan normi suomalainen. Toyota pysyy paremmin kunnossa kuin preemium merkit. No onhan toyotallakin kalliimpia mitä ei edes suomessa nähdä.

36

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samalla rahalla ja jopa halvemmalla saa parempia ja luotettavampia autoja kuin mitä Toyota nykyään on ja muut ei ruostu niin nopeasti.

      • Anonyymi

        Toyota on ylivoimaisesti paras automerkki tavikselle. Toyota on tekniikaltaan lähes ikuinen, siinä ei koskaan ole vikoja ja se ei ruostu lainkaan. vielä kaksikymppinen Toyota on lähes uuden veroinen. Ominaisuuksissa paljon edellä muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on ylivoimaisesti paras automerkki tavikselle. Toyota on tekniikaltaan lähes ikuinen, siinä ei koskaan ole vikoja ja se ei ruostu lainkaan. vielä kaksikymppinen Toyota on lähes uuden veroinen. Ominaisuuksissa paljon edellä muita.

        Miksi Toyota on tutkimusten mukaan eniten avustettu automerkki Saksassa?
        Harmittavan surkeaksi Toyota on halpuuttanut autonsa.


      • Anonyymi

        Käly ajoi toyotallaan 20 vuotta ei koskaan jäänyt teille sen kanssa .
        Joten hyvä merkki se on, ja rahamiehetkin ostanut jotka haluaa auton eikä merkkiä .
        Merkillä vaan näytetään jotain mitä ihmiseltä puuttuu ajoneuvo valitaan viisaasti katsoen kulutukseen
        Joten rahaa säästää siinäkin kun ostaa auton ainostaan siksi että pääsee yhdessä paikasta toiseen. Eikä siksi että se tekisi jostain ihmisestä jotain muuta mitä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on ylivoimaisesti paras automerkki tavikselle. Toyota on tekniikaltaan lähes ikuinen, siinä ei koskaan ole vikoja ja se ei ruostu lainkaan. vielä kaksikymppinen Toyota on lähes uuden veroinen. Ominaisuuksissa paljon edellä muita.

        Taviksille?
        Ihan vaan on muutamilla miljonäärilläkin Toyota koska heillä ei Ole tarvetta saada merkkiautoa siksi että joku muka luulisi että ovat jotain erikoista sanovat itse että ovat vaan ihan taviksia . Siis hyvä itseluottamus jota ei tarvitse kohottaa millään tavaroilla kun itse tietää mikä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taviksille?
        Ihan vaan on muutamilla miljonäärilläkin Toyota koska heillä ei Ole tarvetta saada merkkiautoa siksi että joku muka luulisi että ovat jotain erikoista sanovat itse että ovat vaan ihan taviksia . Siis hyvä itseluottamus jota ei tarvitse kohottaa millään tavaroilla kun itse tietää mikä on

        Minullakin on Toyota varmuuden ja luotettavuuden maksimoimiseksi ja kulujen minimoimiseksi vihreässä siirtymisessäni paikasta toiseen ja kolmanteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taviksille?
        Ihan vaan on muutamilla miljonäärilläkin Toyota koska heillä ei Ole tarvetta saada merkkiautoa siksi että joku muka luulisi että ovat jotain erikoista sanovat itse että ovat vaan ihan taviksia . Siis hyvä itseluottamus jota ei tarvitse kohottaa millään tavaroilla kun itse tietää mikä on

        Hihii, saattaa olla jollain, mutta vain siksi, että pääsee autolla keskustaan ja saa pysäköidä sinne. Taitavat olla kovin pieni vähemmistö joka tapauksessa ja yrittävät sillä myös kosiskella tiettyjä piirejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käly ajoi toyotallaan 20 vuotta ei koskaan jäänyt teille sen kanssa .
        Joten hyvä merkki se on, ja rahamiehetkin ostanut jotka haluaa auton eikä merkkiä .
        Merkillä vaan näytetään jotain mitä ihmiseltä puuttuu ajoneuvo valitaan viisaasti katsoen kulutukseen
        Joten rahaa säästää siinäkin kun ostaa auton ainostaan siksi että pääsee yhdessä paikasta toiseen. Eikä siksi että se tekisi jostain ihmisestä jotain muuta mitä on

        Hauskoja juttuja poju keksii ja satuilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, saattaa olla jollain, mutta vain siksi, että pääsee autolla keskustaan ja saa pysäköidä sinne. Taitavat olla kovin pieni vähemmistö joka tapauksessa ja yrittävät sillä myös kosiskella tiettyjä piirejä.

        Toyotalla ajaa suuri enemmistö, etkö tiennyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotalla ajaa suuri enemmistö, etkö tiennyt?

        Kovin on omituinen näkemyksesi enemmistöstä! Jos enemmistö ajaisi Toyotalla, yli puolet autoista pitäisi olla niitä, mutta ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin on omituinen näkemyksesi enemmistöstä! Jos enemmistö ajaisi Toyotalla, yli puolet autoista pitäisi olla niitä, mutta ei ole.

        Toyota vs. kaikki muut?


    • Anonyymi

      Miksi ne pitää vaihtaa niin usein. Toyotaliikkeissä iso määrä vuoden pari vanhoja vähän ajettuja Corolloja

      • Anonyymi

        Toyota pitää vaihtaa 2-3 vuoden välein, että saa hyväkseen panttimaksun. Se kusetus on höynäyttänyt vaareja jo vuosikymmenien ajan ja jatkuu. RAVin 10000 euron ale tosin murentaa tuota harhaa, mutta ei kovin moni vaari osta kuin Yariksen tai korkeintaan Corollan karvalakkimallin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota pitää vaihtaa 2-3 vuoden välein, että saa hyväkseen panttimaksun. Se kusetus on höynäyttänyt vaareja jo vuosikymmenien ajan ja jatkuu. RAVin 10000 euron ale tosin murentaa tuota harhaa, mutta ei kovin moni vaari osta kuin Yariksen tai korkeintaan Corollan karvalakkimallin.

        Konsernissa parhaiten tiedetään , kuinka moneksi vuodeksi pääsee lusimaan kun oikein riittävän törkeästi kusettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konsernissa parhaiten tiedetään , kuinka moneksi vuodeksi pääsee lusimaan kun oikein riittävän törkeästi kusettaa.

        Menikö ihon alle, hihii!🤡😝


    • Anonyymi

      Toyota on keksinyt kopioinnin.

      The A1 was the first prototype passenger car built by the company that became Toyota. It was redesigned and put into production as Toyota's first production cars, the AA sedan and the AB cabriolet. These were succeeded by the similar AE, AC and BA sedans.

      The A1 used the 3,389 cc (206.8 cu in) Type A Overhead valve 6-cylinder engine producing 62 horsepower (46 kW) with a 3-speed column-shift manual gearbox.

      The Type A engine was copied from a purchased and reverse engineered 1933 Chevrolet Master, and the chassis and electrics were copied from Ford.

      The A1 was a fully enclosed, 4-door sedan, with conventional front-hinged front doors and rear-hinged suicide-style rear doors. It was heavily based on the Chrysler built DeSoto Airflow, which was a reflection of Art Deco and streamlined appearances.[2] Toyoda bought an Airflow and disassembled it the year before producing the A1.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_AA

    • Anonyymi

      Menneellä viikolla katsastutin oman tojotani, ajettu yli kolmesataatuhatta. Katsastusremontti: yhden parkkivalon vaihdoin....hyväksytty leima tuli...pompannut ei ole kertaakaan. Tähän saakka ajettu ilman mainittavia remontteja ja vikavalot ei ole palaneet kertaakaan! Rohkenen epäillä, että samaan ei moni muu merkki pysty.

      • Anonyymi

        Rohkenen epäillä sinun kertovan muunneltua totuutta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rohkenen epäillä sinun kertovan muunneltua totuutta .

        Monta Toyotaa ja monta muutakin merkkiä omistaneena ei tuo ole Toyotalle mitenkään harvinaista. Aina yleensä leima tuli ensiyrittämällä kehujen kera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rohkenen epäillä sinun kertovan muunneltua totuutta .

        Niin, ei se ole mikään uskonkappale..ei tarvi uskoa.. Mutta, näin se on, ei mitään mainittavia murheita vielä!


      • Anonyymi

        " Menneellä viikolla katsastutin oman tojotani, ajettu yli kolmesataatuhatta. Katsastusremontti: yhden parkkivalon vaihdoin....hyväksytty leima tuli...pompannut ei ole kertaakaan. Tähän saakka ajettu ilman mainittavia remontteja ja vikavalot ei ole palaneet kertaakaan! Rohkenen epäillä, että samaan ei moni muu merkki pysty. "


        Sinulla on ihan normaali varmatoiminen Toyota. Minun edellisellä 91-mallisella Tojotallani ajettiin jokapäiväistä pyöritysajoa peräti 28 vuotta, ja aina auto oli laakin peli. Täysin toimivana ja katsastettuna annoin sen vaihdossa Toyota-kauppaan vuonna 2019. Nyt ajelen 2017-mallisella itselataavalla hybridi-Toyotalla. Sekin on toiminut täysin moitteettomasti.


      • Anonyymi

        Onko vikavalo rikki ?


    • Anonyymi

      Tesla taisi Saksan ADAC:in mukaan jättää tielle 20 kertaa harvemmin kuin Toyota.

    • Anonyymi

      Totta joka sana. Ite ajelen ylähyllyn Toyotalla. Mukava on.

    • Anonyymi

      Rav4 ja Camry tarjoavat tilaa ja mukavuutta ja ovat erinomaisen taloudellisia. Yaris on omassa luokassaan myös todella vahva tekijä. Corollat jääneet jotenkin pois laskuista. Mielestäni Honda on parempi Rolla-luokassa.

      • Anonyymi

        Yaris on rumin nykyauto.


      • Anonyymi

        Corollon hybridi farkku on kyllä mainio auto. Monia kävin koeajamassa ennen kuin autoon päädyin. Paljon ranskan romuja ollut ennen tätä, notta kyllähän tämä on ihan eri auto niihin verrattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Corollon hybridi farkku on kyllä mainio auto. Monia kävin koeajamassa ennen kuin autoon päädyin. Paljon ranskan romuja ollut ennen tätä, notta kyllähän tämä on ihan eri auto niihin verrattuna.

        Saksan adacin mukaan saksalset ei jätä tielle. Suomalaisen puolueettoman vakuutusyhtiön mukaan saksalaiset ovat useimmin hinausauton kyydissä? Saksalaisen kansanautovalmistajan mukaan päästöjen piti olla 40 kertaa pienemmät kuin todellisuudessa mitattuna olivat. Oikeus antoi tuomion törkeästä huijauksesta johtajalle seitsemän vuotta vankeutta ja konsernille kymmenien miljardien sanktiot. Onko silloin uskottava valmistaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksan adacin mukaan saksalset ei jätä tielle. Suomalaisen puolueettoman vakuutusyhtiön mukaan saksalaiset ovat useimmin hinausauton kyydissä? Saksalaisen kansanautovalmistajan mukaan päästöjen piti olla 40 kertaa pienemmät kuin todellisuudessa mitattuna olivat. Oikeus antoi tuomion törkeästä huijauksesta johtajalle seitsemän vuotta vankeutta ja konsernille kymmenien miljardien sanktiot. Onko silloin uskottava valmistaja?

        Entä Toyotan 30 vuotta jatkunut törmäystesti huijaus jossa testeihin toimitetaan vahvistettuja ja paremmilla osilla varustettuja autoja. Tai sitten 20 vuotta jatkunut päästöhuijaus raskaan kaluston puolella? Onhan näitä henkilöautopuolellakin useita päästöhuijauksia sattunut Toyotan osalle.
        Tuo "suomalainen vakuutusyhtiö" kertoi myös samassa artikkelissaan, että se aito jolla ajetaan eniten joutuu todennäköisemmin hinattavaksi.
        ADAC on puolueeton autoilijoiden oma järjestö joka kerää tietoa tiellä jätöistä ja avustustehtävistä ja se kertoo puolueettomasti mitkä merkit ja mallit jättää eniten tielle.
        https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/
        Kannattaa lukea tuo artikkeli tarkasti ja huomaat, että siellä on myös saksalaisia autoja jotka ovat "punaisella", mutta Toyota on siellä edustettuna huolestuttavan paljon.


    • Anonyymi

      aja saatana vaikka kylpyankalla

    • Anonyymi

      Ajankin, kunhan merkki on Toyota.

      • Anonyymi

        Minä ajan omaa emäntää.hìiiii


      • Anonyymi

        Eihän niiden ajo-ominaisuuksissa olekaan mitään eroa.


    • Anonyymi

      Mahtaako kestää miljoonaa kilometriä??🌋

    • Anonyymi

      Miten tylsää ja köyhää on ihmisen elämä, jos katsastuksesta läpi menevä vanha ja vähän ajettu Toyota on jo ainoa elämän valopilkku.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kiitos nainen

      Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5093
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

      Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      111
      2616
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

      Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2064
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

      Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      580
      1920
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

      Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      118
      1670
    6. Olet hyvin erilainen

      Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      69
      1279
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

      on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1269
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

      Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1038
    9. Hyvää Joulua mies!

      Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1027
    10. Hyödyt Suomelle???

      Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1019
    Aihe