Mökki talviunille jatkoa

anne makoili rentona siinä välilllä otti hörpyn olutta, nakkelin vähän vettä välillä aina kiukaalle ,anne pyysi siinä että kaada vettä vähän päälleni niinpä otin ison kauhallisen ja kaadoin rinnoille ja vähän alemmaskin ;)
anne naurahti kun alakertaankin panin viileää vettä kauhalla kysyin et riittikö vai tartteeko lisää ,kertoi että riitti kiitos ;) siinä aina välillä vilkuilin annen suloja viimein se huomasi sitten kun jäi tuijotus liian pitkäksi. Kysäsi siinä että mitäs tsiikailet noin pitkään mua ;) kerroin sit suoraa että olet aika kaunis seksikäs pakkaus vaikka siskoni oletkin.meinasi vaan että aijaa olen vai no kivahan se kuulla sinunkin suusta ;) minä että näin sinkkumiehelle kaikki alaston on kaunista seksikästä oli se sisko tai ei mut himot ne on hiirelläkin :)
sitten otin kauhaan vettä ja kaadoin uudestaan annen päällle sitä samalla vein käteni myös sen mahalle ja pesin muka sitä siinä vaikka ihan muu mielessä oli heti. Siitä pikkuhiljaa hivutin käden annen kiinteelle rinnalle,anne sanoi että mitä sä nyt sanoin vaan että pitää se rinnatkin pestä kun saunassa ollaan kerta ,samalla alkoi kyllä itselläkin alapäässä tuntua kasvunalkua kun pitkästä aikaasai koskea naisen paljasta rintaa vaikka siskon olikin,
hetken siinä pitelin hieman hieroen rintaa huomasin siinä että kummasti nänni alkoi kasvaa ja kovoa annellaki,anne siinä sitten vaan sanoi että pitäisiköhän jo alkaa peseytyyn ja päästä sit grillaamaankin, otin käteni pois tissiltä ja sanoin että kai se pitää sit hieman naurahtaen.
Anne nousi siitä ylös vilkaisi minuun ja sanoi että just ja hymyili ja laskeutui alas lauteelta perässä kohta menin myös itse.
peseydyimme ja lähdimme siitä sit mökkiin kuivaileen ja pukemaan vaatetta grillille menoavarten.
Menimme grillaan ja syömään iltapalaa samalla sinne ja olutta juotiin tietty myös sielläkin.
Istuimme grillikodalla varmaan toistatuntia jutellen kaikenmaailman asioita sekistä alkaen.
Sitten lähdimme mökkiin takaisin,siellä jatkoimme vielä juttelua ja juomista jonkinaikaa.
Päätimme että aamulla sitten pitää loput hommat tehdä pois ,vedet katkaista ja puhaltaa putket tyhjiksi ja pumppu pois kaivosta,siivota vähän mökkiä sisältä myös.
Siinä sit joimme vielä yhdet oluet ja päätimme että varman alkaa olla aika mennä petiin,minä siinä sitten kysyin että millainen nukkuma järjestys laitetaan nukummeko samassa vai eri huoneessa,
anne siihen vaan suoraa sanoi että taitaapi olla sama nukkua samassa sängyssä olimmehan saunassakin yhdessä ;)
minäpä siihen että niinpä se ja kivaa oli olla yhdessä pieni virne naamalla sanoin.
Anne meni veskiin ekana peseen hampaat ja pisulle,sitten menin mä tekeen samaa.
Sammuttelin mennessä makkariin valoja mökistä,anne oli laittanut valon yöpäydällä olevaan lamppuun että näin suunnistaa sänkyyn, kaivauduin peitonalle annen viereen,anne sitten sammutti lampun kun olin päässyt peitonalle myös oli aivan pimeää jo kun ei mökillä katuvalot loistele niin kuin kaupungissa. Oli hetken hiljaista siinä kumpikin kai mietti maailman menoa hetken ja kumpikin olimme vähän humalatilassa anne enempikin.
Siinä anne sitten että eipä vielä kauheesti nukutakkaan mut ei haluta enää alkoholiakaan juoda alkaa olla jo ihan tarpeeksi humalassa,käännyin kyljelleen makaamaan annea päin sanoin myös että ei enää nyt haluta todellakaan olutta.
Siinäpä sitten pikku humalassa rohkaisin nmielen ja kysyin että mitä ajattelit saunassa kun kaadoin vettä päällesi ja sitten laitoin käden ensin mahalles ja sitten rinnoillesi, siihen anne että aluksi vähä hämmästyin ja luulin että se menee kohta muuallekkin ;) mutta en mä siinä sit mitää iha jännällehän se tuntui tässä tilassa ainakin. Vastasin että mielessä oli kyll muukin tosipuheessa mutta en tohtinut että saan korville , sitten jatkoin että mitä nyt tekisit jos saman tekisin mutta tietty ilman vettä ku ei viitsi koko sänkyy kastella, siitäpä sitten aloin pikkuhiljaa kättä viemään tisuille, pääsin sinne niin anne vaan naurahti ja tuumas että jaa tuli takaisin sinne se käsi. Päätin testata tuleeko korville mutta ei ainakaa vielä, siinä hetkenaikaa räpläsin nänniä jotka heräsi aika pian pystyyn siinä sit tuumasin että nämä heräsi eloon taas. Anne siihen vaan että meinaako itselläs herätä kans joku elonpäiville. Minäpä siihen vaan takaisin että valehtelisin jos väittäisin muuta.
Siirryin likemmäs annea siinä sitten kun alkoi himo saaada humalassa vallan,pääsin siihen liki niin kysäsin annelta että mitä mietit tilanteesta nyt tässä. Se vaan että ei kai tässä kännissä mitään kummempia miettimään, tapahtuu mitä tapahtuu. Minä sitten vaan suoraa kysyin että olisitko valmis johonkin muuhunkin juttuun tässä että itse olen jos sinulle sopii. Anne siihen totesi että ei se tietenkään ihan laillista olisi niin olla meidän, minä että no ei ole joo ja jos et halua niin en myöskään pakota siihen todellakaan, anne että no en uskokkaan että sillälailla ottaisitkaan. ei sopinut kaikki tähänkää viel jatkan

0

1108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
        Maailman menoa
        257
        5209
      2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
        Maailman menoa
        120
        4231
      3. Kohdataanko me

Enää?
        Ikävä
        60
        4051
      4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
        Ikävä
        36
        3637
      5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
        Ikävä
        51
        3600
      6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
        Ikävä
        41
        3355
      7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
        Maailman menoa
        16
        2752
      8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
        Ikävä
        20
        2606
      9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
        Ikävä
        23
        2536
      10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
        Maailman menoa
        65
        2417
      Aihe