Työttömien kurittamista tehostetaan toimeentulotukea pitää leikata ja pakollinen työvelvoite käyttöön tämä olisi hyvä parannuskeino tällä hetkellä ovat toimeentulotuella ulkopuolella ilman aktivointitoimenpiteitä
Työttömien kurittaminen tehostuu eli toimeentulotuki työttömiä
6
185
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ja jaikki matut sinne velvoittavaan työtoimintaan,maanneet kymmeniä vuosia Kelan tuilla tekemättä mitään,elintaso vaa paranee autot persuksien alla,ja sama ukrainalaisille,tuilla eletään eikä aikomustakaan elättää ittiänsä ja perhettään. Takasi Ukrainaan!!!
- Anonyymi
Sama kantasuomalaisille.
- Anonyymi
Kannatetaan.
- Anonyymi
utopia, jos kekkonen olisi elossa
- Anonyymi
Työ tekee Vapaaksi (vapaa-ajasta)
t. Albrecht Pyller- Anonyymi
Se on ollutkin erinomainen ohje. Kun oli 40 v. töissä niin on suorastaan
erinomaista olla vapaana eläkkeellä. Riittävä määrä tulee rahoitusta joka kuukausi.
Mutta miten on asiat niillä jotka ovat sinnilläästi työttömiä lähes koko ikänsä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138