Siinäpä kysymys, neuvotteluja ainakin käydään, nyt ehdin ennen tuota persujen haukkuja?
Lomauttaako Metsä Boerd
8
200
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen hallitus ja Satonen kiittää pian on 100 000 uutta työtöntä saavutettu.
- Anonyymi
Nehän ovat vasta neuvottelut
- Anonyymi
Venäjän hyökkäyksen vaikutukset näkyy maailmankaupassa sekä israelin toiminta.
- Anonyymi
Perussuomalaisten politiikka alkaa tosiaan näkymään.
- Anonyymi
Itse tykkään aina lomautuksista. Ne ovat parasta mitä työläiselle voi eteen tulla. Vähän kuin olisi vuorotteluvapaalla, mutta korvaus siitä on paljon parempi. Korona-aikana tuli oltua vuosia lomautettuna. Ihan parasta aikaa, jota muistelen haikeana.
- Anonyymi
miksi et sitten mennyt vaneritehtaalle töihin, siellä alkaa pitkät lomat, kun loppuu toiminta ja ainahan voit heittäytyä oloneuvokseksi, jos pidät lomautuksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi et sitten mennyt vaneritehtaalle töihin, siellä alkaa pitkät lomat, kun loppuu toiminta ja ainahan voit heittäytyä oloneuvokseksi, jos pidät lomautuksista.
Eihän sinne enää ehdi, vuosi pitää olla vähintään.
Kateeksi käy, kun pääsevät perus suomalaisten 5v ansio sidonnaiselle sieltä naatiskelemaan.
- Anonyymi
Suomi ei elä enää metsistä, vaan Pyhällä hengellä.😎
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877