Kysyin sitten että saanko kokeilla kädella kuitenkin vaikka ei muuta tapahtuisikaan,sain luvan niinpä vein käden alas ja pikkuhousujen sisää heti siitä se stten innostus lähti oli pieni sänki alapäässä,hivelin kädellä sitä tuntui kivalle vaikka kokoaika tajusin että tämä on siskoni mutta kun ei muita siellä ollut niin en antanut sen alkaa vaivaamaan mieltäni,jatkoin hivelyä ja jonkinajan päästä huomasin että alkaa kostua siinä vaiheessa kysyin annelta että tuntuuko hyvälle vai pahalle että lopetanko vaikkakin tajusi nettä tuskin kovin pahalle tuntuu jos ksotuu mutta piti se kysyä kuitenkin, anne siihen vaan totesi että ota pois housut ei ole puhtaita muita mukana että ei todellakaan tunnu pahalle. Niinpä riisuin ne pois ja nakkasin lattialle,tulimme pois peitonalta kun oli aika lämmin,,jatkoin sitten samaa hommaa siinä kun sain ne pois jalasta,siinä vaiheessa omissa housuissa oli ahdasta, huomasin siinä että annea alkoi jo huokailla siihen malliin että paluuuta ei ollut,,mietin siinä samalla että teen tätä niin kauan kuin antaa luvan jopa orgasmiin saakka jos tulee. Ei siinä sitten mennyt kovin kauaakaan kun annen käsi alkoi hakemaan mun housuihin ja sitten pyysi että poista nämä kans. Niinpä välittömästi lähti omatkin,siiinöäpä sitten kumpikin toisiaan tyydytteli aikansa käsin. Anne sitten että tule päälle alkaa olla varmaan aika kostea,siirryin pimeässä mökissä päälle samalla anne avasi jalat auki asetin huulille ja painoin sisään samalla vielä kysyin että mille tuntuu kun olin pohjassa,siihen vaan että hyvälle jatka hommia loppuun, niinpä aloin työnteleen edes takaisin sänky naristen joka narisi joka kyljen käännöllä jo muutenkin.aikani töitä tehneenä kysyin että onhan ehkäisy kunnossa,anne vaan että on en muuten sisään sua päästänyt olisikaan, niinpä jatkoin hommaa siinä anne sai siinä hetkeä ennen mua orgasmin mutta ei mennyt itselläkään kauaa siitä kun laukesin myös. Nytkytin viimeiseen pisaraan sitten, anne sitten sanoi että huh huiii mikä mökkireissu tästä tuli naureskeli että ei pahakaan ollut,,minä siihen että ei todellakaan että jos saunassa meinasi alkaa kohoilleen siinä kun tissiäs koskin,anne siihen vaan että kyllä huomasin kun nousin pesulle ei jäänyt epäselväksi se kyllä lulin että jo siellä menet käsin alakertaan kun varmaan sitä siellä vahtasit myös että suoraa sanottuna vähä jo odotinkin että menet ;) mä että siksikö sun nännit jo siellä kovoi,sanoi että osasyy oli sekin varmaan mutta en mitää viitsinyt siellä vielä puhua mutta vähän odotin että olisit siellä mut tyydyttänyt kun tissiä koitit jo, no siihen että siellä aika ahdasta ja kuumaa mutta hyvä näin ,nousin pois päältä sitten menimme pesulle veskiin.anne meni pöntölle itse lavuaariin,siiinä hymyiltii sitten anne katsoi mun puolivelttioa kalua ja totesi että ihan komea on , kiittelin vaan ja kehuin että hyvää oli tuiokin vaikkka aika läheisii olemme mutta ei mua haitannut se,anne kans että ei muakaa kyllä yhtään mukavaa teki, ssiirryimme takaisin makuuhuoneeseen sänkyyn ja päätimme siinä että joko olisi aika nyt nukkua onnellisena niinpä menimme peitonalle ja anne käänsi selän minuun päin itse menin annen taakse käsi yli sen päälle ja laitettiin nukkumaan-aaamulla anne heräsi siinä puoli kasinmaissa vessaan pissalle oli vielä hämärää ulkona mutta ei niin säkkipimeää kuin yöllä tuli takaisin sitten edelleen alastomana petiin toivotteli huomenet niin kuin myös,kysyin annelta että onko kohmelo kertoi että vähän päätä särkee mutta muuten hyvä, nousin itsekkin vessaasaa käymään,siinä vähä ajatukset pyöri yöllisessä jutussa . Menin takaisin makuuhuoneeseen myös ja anne oli laittanut valon taas pöytälamppuun näki mut kun tulin pieni hymy kasvoilla katseli. Menin peitonalle viereen anne siinä sitten sanoi että eipä olisi ikimaailmassa uskonut tällaista tapahtuvan mitä viime yönä tuli, minä siihen kans että no ei kyllä ollut mielessä aiemmin mutta saunareissu sai jotenkin veret virtaan minulla ainakin ja varmaan osasyy alkoholikin,anne sanoi samaa että näin on tosi kyllä mutta ei tartte sitä miettiä että kaduttaisi ei yhtään kaduta mitä tehtiin, sanoin samaa myös,siellä ei sitten mitään muuta tapahtunut tuolla rintamalla,, nousimem aamupalalle aloimme laittamaan loput mökistä talvikuntoon ja lähdimme suunnistaan sitten kotiakohti hyvillä mielin,veimme samalal heti mökinavaimet vanhemmille.
Tästä sitten nyt huhtikuussa törmäsimme ravintolassa siskonkans yhtaikaa samaan paikkaan siellä kysyin että missä se poikakaveris on, kertoi että se suhde päättyi tässä helmikuussa sitten loppujen lopuksi enkä uutta ole heti huolimassa.
Asumme noin sadanmetrin päässä toisitamme lähdimme samalla taksilla sitten pois sisko pyysi sitten että tuu käy yömyssyllä. No menin tietty ja sieltä vasta sunnuntai aamuna kotiin meni vähä pitkäksi se yömyssy, uusimme syksyisen mökkijutun pariin kertaan silloin siellä annen asunnolla kun pyysi jäämään yöksi,,melkeen arvasin jo kun pyysi ;)
Mökki talviunille kolmas
10
2553
Vastaukset
- Anonyymi
Et tainnut olla peruskoulussa paikalla, kun välimerkkejä opetettiin?
- Anonyymi
näin ne tekee sit valittavat ku eivät naista saa koskaa nii vituttaaha se
- Anonyymi
No nyt iski oikeen pötkyläkirjoituksen mestari
- Anonyymi
iski halut
- Anonyymi
Ajoin tuon kertomuksen oikofix com läpi, aika paljon sanoissa virheitä ja pieniä kirjaimia nimissä ja yms.
Opetelkaa käyttämään oikolukua kirjoituksisanne, jää huutelut vähempään.- Anonyymi
Spede se taas on lukenut isojen poikien lehtiä uutterasti buaahaa
- Anonyymi
aivan niii
olet oikees
- Anonyymi
Vähän samatilanne oli myös itselläni muutamavuosi sitten mökillä, Kivaa mökkireissu oli se silloin ja muistelen sitä ilolla vieläkin. Sisko osaa yllättääkin joskus.
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas eunukki
teinipojilla tylsää kai koulussa kun pitää yrittää kommentoida joka tekstiin,, eikä lähde seisokko käyntiin eunukin mainitsijalla
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792029- 1741743
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691608Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241403Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1031396- 1001047
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1541038Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731027Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228856Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56810