KRP:n rikosylikonstaapeli Anne Anttila Kirkkonummelta, tekee todistetusti vakuutuspetoksia toisten maksettaviksi aina tilaisuuden tullen.
KRP poliisien tekemiä rikoksia sekä muita omaksi edukseen kyseenalaisia asioita
16
258
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki poliisit tekee aina mitä tahansa kyseenalaisia asioista, oli rikos sitten pieni tai suuri.
- Anonyymi
Punikki ei ymmärrä lakipykälistä mitään. Vakuutuspetos tehdään tulella, eli tekijä sytyttää tuleen palovakuutetun omaisuuden. Ei mediassa ole ollut lööppejä, että Kirkkonummella palaisi toistuvasti palovakuutettua omaisuutta.
4 § (24.8.1990/769)
Vakuutuspetos
Joka hankkiakseen itselleen tai toiselle oikeudettoman vakuutuskorvauksen sytyttää tuleen palovakuutetun omaisuuden.- Anonyymi
Melkein voisi oikeesti luulla että oot poliisi, kun noin tyhmä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein voisi oikeesti luulla että oot poliisi, kun noin tyhmä olet.
Siltä tuntuu.
- Anonyymi
Kirkkonummen poliisi on valitettavan osaamatonta. Ikävä että tilanne jatkuu.
- Anonyymi
Ei se asuinpaikkakunta tarkoita että samassa kaupungissa tekee töitä?
- Anonyymi
Aloittaja syytteeseen kunnanloukkauksesta. Henkilön nimi mainittu aloituksessa.
- Anonyymi
Ilman muuta.
- Anonyymi
Ei ole pitkään aikaan esitetty hyvää uutista tvssä kuten eilen kun kerrottiin että SUPO esti terroristiveljeksiä saamasta suomen kansalaisuutta.
Eikö nuo hirviöt voisi jo muuttaa muuhun maahan??
Toinen niistä tietää kumpi oli sadisti mutta ei voi paljastaa syyllistä koska terroristi tappaisi hänetkin.
Eilen tuli taas briteistä kuvausta suomenkin tulevaisuudesta. Heillä on jo monen vuoden kokemus rikollisten mamujan ammattivalehtelusta. Mutta ihmettelin äkisti että miksi ne aina antaa VELJENSÄ nimen poliisille kun joutuvat kiinni?
Niin halveksivat veljiäänkin että syyllistävät mieluummin heidät omiin rikoksiinsa.- Anonyymi
Eniten kuitenkin ihmettelen niitä oksrttavia henkilöitä jotka kykenee puolustamaan rikollisia jotka ovat korkeimman lain mukaan ansainneet kuoleman.
Suomen saastan mukaan tuokin ansaitsee ihmisoikeuksien mukaan puolustuksen.
Mutta arvatkaas mitä!
Viimeisellä tuomiolla Jumalan edessä tuomio tuleekin sen mukaan ONKO sielulla puolustaja vai EI OLE.
Siis syyllisillä EI OLE puolustajaa koska hän ei ansaitse puolustajaa.
Ne jotka ovat pyytäneet Jeesusta pelastajaksi , heillä ON puolustaja.
Joten OIKEA tuomioistuin on tällainen asetelma.
- Anonyymi
Suomen poliisissa ei paljon muuta löydy kun epärehellisiä ihmisiä. Aikamoisella otannalla todistettua, ellei sitten media ja uutiset keksi ja valehtelee?
- Anonyymi
Aika laimeeta ja säälittävää uskaltaa tehä petoksia. Poliisijohtajat sentään uskaltaa osallistua isompiin rikoksiin.
- Anonyymi
Jaha, osallistuminen on tietysti tutkimista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaha, osallistuminen on tietysti tutkimista.
Ainakin Jari Aarnio ja Jukka Riikonen osallistu ahkerasti tutkimalla kuinka paljon fyrkkaa tulee tekemällä huumebisneksiä. Harmi et toiselle vaan jäljet johti edes epäilyihin.
- Anonyymi
Poliisi on lähtökohdalta aina joko rikoksiin taipuvainen, psykopaatti tai muuten vaan rikollinen. Sen kai jokainen maassa asuva on viimestään tänä päivänä todennu?
- Anonyymi
Anne Anttilan teot vakuutuspetoksien suorittamisessa eivät ole kovin perusteellisesti todistettu. Ei ole muuta kuin aloittajan väite että sellaista rikoksia Anne Anttila on tehnyt.
Väitteeltä puuttuu uskottavuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569