Lestadiolaiset pitäisi oikeesti polttaa elävältä. On nämä niin kieroa väkeä pahempia kuin mustalaiset ja maahanmuuttajat. Edes mielipiteillä kunhan tää roskaporukka saa päättää asioista. Niin ja tämä koskettaa koko Suomenmaata ei pelkästään pohjanmaan aluetta. Ja niistä muita tiettyjä paikkoja. Jossa tää roskasakki vaikuttaa!!!!
Ihan yleinen mielipide
Anonyymi-ap
2
552
Vastaukset
- Anonyymi
Lestamafia on kyllä raakaa todellisuutta kaikilla tasoilla ja tahoilla. Mikä sitten olisi oikea ratkaisu tämän rikollisjärjestön suhteen, sitä en tiedä.
On niissä kyllä niitä rehellisiäkin, mutta vähemmistö. Ja se rikollisryhmä armotta kuppaa näitä rehellisiä, hyväuskoisia hölmöjä. - Anonyymi
Eikös ne värikkäät ole suhteellisen rauhassa täälläpäin verrattuna etelän meininkiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2611927- 421771
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1001679Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631409Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?791284- 781264
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031233Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2171112- 551097
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?162965