apua mulla on ollut napakoru joulukuusta lähtien, olen vaihtanut pari kertaa, olen huolella liikkeestä saamilla ohjeilla hoitanut tätä, mutta nyt alapallon kohdalta on tullut ulospäin nahan näköistä punaista kirvelevää osaa... sattuu aivan v****ti ja kirvelee. pelkään että koru on alkamassa kasvaa ulos, onkohan näin? kuitenkin nahkaa on runsaasti pallojen välissä.. ja yläpallon ympärillä oleva nahka on todella hyvässä kunnossa, ainoastaan alapallon nahka siis tulossa alaspäin.. auttaisiko joku ja kertoisi että mistä tässä on kyse, vähän pelottaa
Napakoru uloskasvu
2
211
Vastaukset
- Anonyymi
Heivaa tuollainen sairas hulluus kuin jokin napakoru huitsin kuuseen, niin nahkakin tykkää ja sinuakin aletaan arvostaa tervejärkisen ihmisen tavoin.
- Anonyymi
Me rikkaat emme tykkää napakoruista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402