toivottavasti sukulaiset ei saa sydäriä mut jossain viaheessahan meidän kaikkien pitää tulla kaapista parempi nyt kuin vast vanhainhotellissa
Tulin kaapista tänään
12
183
Vastaukset
- Anonyymi
Minä menin tänään kaappiin. Täällä on pimeää ja kylmää,
mutta paljon syömistä.- Anonyymi
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Itse taidan mennä myös kaappiin.
- Anonyymi
Ookko nyt sitten homo vaiko natsi ?
- Anonyymi
Toissa yönä ite Jeesus ilmestyi mulle . Sanoi olleensa selibaatis kun ne opetuslapset oli niin rumii . Ainaki se sano olevansa oikee .
- Anonyymi
Kaapista ulos elämään vihdoinkin, elää tynnyrissä ikänsä ei sekään mieltä ylennä.
- Anonyymi
Jos olet tätä ikäluokkaa mihin kirjoitit,Niin oisit pitänyt vaan mölyt
mahassasi hautaan asti.Mutta kun viiraa niin viiraa - Anonyymi
Piilokommunistit kaapissa lymyää.
Kansanedustaja Anna Kontula tuli kaapiata ulos. - Anonyymi
Kukaan ei huomannut kun tulit. Piti ihan kertoa se S24_llä! Hah.
Painu takaisin. Tuo ei ole mikään uutinen. - Anonyymi
Kävin komerossa tänään. Olin ängennyt sinne yhden talvirenkaan. Olihan se edes latillaan siellä kaapin pohjalla mut täynnä kaikenlaista romua.
Sain sen viimein esiin. On nastoitettu.
Pääasia, että on talvirengas kuiten. Lähimmälle rengasliikkeelle soittaessa sain tietää, että jono on pitkä talvirenkaiden vaihtamiseen.
Ite tähän aste vaihtan, mutta kunto on niin kurja, että nyt yritän taka-akselille tänään viä vaihtaa. Ehkä huomen etee.
Talvi antoi viä Etelä-Suomeen armoo kun pelottelivat 10 cm lumipeitteellä.
Ei ne täsä vaihu. On lähettävä pikku tunkilla Nissanii nostelemaan.- Anonyymi
Älä laita polviasi lokasuojan alle. Pikkutunkki on aika epäluotettava ja pettää helposti jolloin auto putoaa koko painollaan polviasi vastaan jos ne ovat pellin sisäpuolella.
Ja lumet kyllä sulaa muutamassa päivässä pois jolloin rengasliikkeissä paljon luppoaikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä laita polviasi lokasuojan alle. Pikkutunkki on aika epäluotettava ja pettää helposti jolloin auto putoaa koko painollaan polviasi vastaan jos ne ovat pellin sisäpuolella.
Ja lumet kyllä sulaa muutamassa päivässä pois jolloin rengasliikkeissä paljon luppoaikaa.Joo mieluummin vaan turvallisesti kaapissa kuin auton alle jumittuneena, Kaapissa on lämpösempääkin.
- Anonyymi
"Ole hyvä ystävälles, vaikka itsens kaappiin tälles, ystävääsi aina auta.
Muista tämä, jumankauta!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255