Näkyy tuo some olevan tällä hetkellä pullollaan imetys kuvia ja videoita, tarkoitan lapsen sitä.
Ne ovat minulle vähän sellainen punainen vaate, sillä toimenpide aiheuttaa minulle nautintoa enemmän, tai vähemmän, joskus kiihotun sietämättömästi aina orgasmiin asti, asiaa pahentaa vielä fantasiani, kun ajattelen nänniäni miehen peniksenä ja miten sperma liikkuu imun vaikutuksesta, hivellen niitä hermojen päitä, joissa nautinto syntyy - toki siitä on kokemuksia oikesti miehenkin kanssa.
Olen myös muutaman kerran imettäessä sortunut samanaikaiseen masturbointiin
(kuten tänäänkin) ja nyt on morkkis, haluaisin vajota maan alle, mutta tiedän, että olen heikko . . .
Imetysvideot.
9
3058
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi ihanaa imeä maitoa rinnoistasi,lypsää nännejäs
Siitä on pitkä aika kun sain maitotissiä imuttaa..
Kostuisitko siitä:)?
Ootko PK seudulta? Ehkä voisin lypsää sua autossa.
Milkman567 - Anonyymi
Oletko tänään runkannut maitotissi?
- Anonyymi
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- Anonyymi
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- Anonyymi
Toteuta fantasiasi ja anna minun imeä maitoa nänneistäsi.
Voit samalla runkata kulliani ja pilluasi .
Älä turhaan ujostele
Milkman555hki- Anonyymi
Kuinkas monta Milkmania täällä pyörii? Tässäkin lyhyessä ketjussa jo kaksi.
- Anonyymi
Rinnat ja varsinkin maitorinnat kiihottavat minua. Olen noita vauvojen imetysvideoita nähnyt mutta eivät ne sen enempää kiihota. Rintoja niissä videoissa kyllä tykkään katsella.
Vaan jospa saisin maitorintoja puristella ja imeä niin se olisi tosi herkkua. Eipä taida täältä Turun suunnalta löytyä naista joka antaisi rinnoistaan nauttia.
M58 - Anonyymi
Vieläkö tulee maitoa?
Voisin lypsää rintojasi ?
Espoon mies57 - Anonyymi
Vieläkö imetät?
Jotkut imettävät kuulemma vuosikausia..
Ehkä sen takia että rinnat pysyvät isoina ja kiihottavina,ehkä sinäkin..
Vielä kun kerran sais maistella maitoisia rintoja, lypsää niitä kyrpä pystyssä
Nainen lypsäis samalla kyrpääni kun lutkutan tissiä
Kurt56 esbo
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943669Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512562- 1221261
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101139Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741120- 46914
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019910- 40825
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202741