Näkyy tuo some olevan tällä hetkellä pullollaan imetys kuvia ja videoita, tarkoitan lapsen sitä.
Ne ovat minulle vähän sellainen punainen vaate, sillä toimenpide aiheuttaa minulle nautintoa enemmän, tai vähemmän, joskus kiihotun sietämättömästi aina orgasmiin asti, asiaa pahentaa vielä fantasiani, kun ajattelen nänniäni miehen peniksenä ja miten sperma liikkuu imun vaikutuksesta, hivellen niitä hermojen päitä, joissa nautinto syntyy - toki siitä on kokemuksia oikesti miehenkin kanssa.
Olen myös muutaman kerran imettäessä sortunut samanaikaiseen masturbointiin
(kuten tänäänkin) ja nyt on morkkis, haluaisin vajota maan alle, mutta tiedän, että olen heikko . . .
Imetysvideot.
9
1030
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi ihanaa imeä maitoa rinnoistasi,lypsää nännejäs
Siitä on pitkä aika kun sain maitotissiä imuttaa..
Kostuisitko siitä:)?
Ootko PK seudulta? Ehkä voisin lypsää sua autossa.
Milkman567 - Anonyymi
Oletko tänään runkannut maitotissi?
- Anonyymi
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tuokin itsestäsi tiedät. Mitäs olet navetta utare vajakki. Eipä olla ennen moista tiedettykään. Nyt kun ilmottauduit on niitä yksi ainakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tuokin itsestäsi tiedät. Mitäs olet navetta utare vajakki. Eipä olla ennen moista tiedettykään. Nyt kun ilmottauduit on niitä yksi ainakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs olet navetta utare vajakki. Pystytkö edes muuta miettimäänkään.
- Anonyymi
Toteuta fantasiasi ja anna minun imeä maitoa nänneistäsi.
Voit samalla runkata kulliani ja pilluasi .
Älä turhaan ujostele
Milkman555hki- Anonyymi
Kuinkas monta Milkmania täällä pyörii? Tässäkin lyhyessä ketjussa jo kaksi.
- Anonyymi
Rinnat ja varsinkin maitorinnat kiihottavat minua. Olen noita vauvojen imetysvideoita nähnyt mutta eivät ne sen enempää kiihota. Rintoja niissä videoissa kyllä tykkään katsella.
Vaan jospa saisin maitorintoja puristella ja imeä niin se olisi tosi herkkua. Eipä taida täältä Turun suunnalta löytyä naista joka antaisi rinnoistaan nauttia.
M58
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059