Näkyy tuo some olevan tällä hetkellä pullollaan imetys kuvia ja videoita, tarkoitan lapsen sitä.
Ne ovat minulle vähän sellainen punainen vaate, sillä toimenpide aiheuttaa minulle nautintoa enemmän, tai vähemmän, joskus kiihotun sietämättömästi aina orgasmiin asti, asiaa pahentaa vielä fantasiani, kun ajattelen nänniäni miehen peniksenä ja miten sperma liikkuu imun vaikutuksesta, hivellen niitä hermojen päitä, joissa nautinto syntyy - toki siitä on kokemuksia oikesti miehenkin kanssa.
Olen myös muutaman kerran imettäessä sortunut samanaikaiseen masturbointiin
(kuten tänäänkin) ja nyt on morkkis, haluaisin vajota maan alle, mutta tiedän, että olen heikko . . .
Imetysvideot.
8
1817
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi ihanaa imeä maitoa rinnoistasi,lypsää nännejäs
Siitä on pitkä aika kun sain maitotissiä imuttaa..
Kostuisitko siitä:)?
Ootko PK seudulta? Ehkä voisin lypsää sua autossa.
Milkman567 - Anonyymi
Oletko tänään runkannut maitotissi?
- Anonyymi
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- Anonyymi
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- Anonyymi
Toteuta fantasiasi ja anna minun imeä maitoa nänneistäsi.
Voit samalla runkata kulliani ja pilluasi .
Älä turhaan ujostele
Milkman555hki- Anonyymi
Kuinkas monta Milkmania täällä pyörii? Tässäkin lyhyessä ketjussa jo kaksi.
- Anonyymi
Rinnat ja varsinkin maitorinnat kiihottavat minua. Olen noita vauvojen imetysvideoita nähnyt mutta eivät ne sen enempää kiihota. Rintoja niissä videoissa kyllä tykkään katsella.
Vaan jospa saisin maitorintoja puristella ja imeä niin se olisi tosi herkkua. Eipä taida täältä Turun suunnalta löytyä naista joka antaisi rinnoistaan nauttia.
M58 - Anonyymi
Vieläkö tulee maitoa?
Voisin lypsää rintojasi ?
Espoon mies57
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424343
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222455Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk972019Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3931661Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1831506- 371495
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263341486Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä321357- 2501325
- 861267