Näkyy tuo some olevan tällä hetkellä pullollaan imetys kuvia ja videoita, tarkoitan lapsen sitä.
Ne ovat minulle vähän sellainen punainen vaate, sillä toimenpide aiheuttaa minulle nautintoa enemmän, tai vähemmän, joskus kiihotun sietämättömästi aina orgasmiin asti, asiaa pahentaa vielä fantasiani, kun ajattelen nänniäni miehen peniksenä ja miten sperma liikkuu imun vaikutuksesta, hivellen niitä hermojen päitä, joissa nautinto syntyy - toki siitä on kokemuksia oikesti miehenkin kanssa.
Olen myös muutaman kerran imettäessä sortunut samanaikaiseen masturbointiin
(kuten tänäänkin) ja nyt on morkkis, haluaisin vajota maan alle, mutta tiedän, että olen heikko . . .
Imetysvideot.
9
2417
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi ihanaa imeä maitoa rinnoistasi,lypsää nännejäs
Siitä on pitkä aika kun sain maitotissiä imuttaa..
Kostuisitko siitä:)?
Ootko PK seudulta? Ehkä voisin lypsää sua autossa.
Milkman567 - Anonyymi
Oletko tänään runkannut maitotissi?
- Anonyymi
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- Anonyymi
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- Anonyymi
Toteuta fantasiasi ja anna minun imeä maitoa nänneistäsi.
Voit samalla runkata kulliani ja pilluasi .
Älä turhaan ujostele
Milkman555hki- Anonyymi
Kuinkas monta Milkmania täällä pyörii? Tässäkin lyhyessä ketjussa jo kaksi.
- Anonyymi
Rinnat ja varsinkin maitorinnat kiihottavat minua. Olen noita vauvojen imetysvideoita nähnyt mutta eivät ne sen enempää kiihota. Rintoja niissä videoissa kyllä tykkään katsella.
Vaan jospa saisin maitorintoja puristella ja imeä niin se olisi tosi herkkua. Eipä taida täältä Turun suunnalta löytyä naista joka antaisi rinnoistaan nauttia.
M58 - Anonyymi
Vieläkö tulee maitoa?
Voisin lypsää rintojasi ?
Espoon mies57 - Anonyymi
Vieläkö imetät?
Jotkut imettävät kuulemma vuosikausia..
Ehkä sen takia että rinnat pysyvät isoina ja kiihottavina,ehkä sinäkin..
Vielä kun kerran sais maistella maitoisia rintoja, lypsää niitä kyrpä pystyssä
Nainen lypsäis samalla kyrpääni kun lutkutan tissiä
Kurt56 esbo
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk762635Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911626Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721401Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641375- 1291295
- 1451183
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1571174Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901069Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761068- 721067