Lehtitietojen mukaan huvimetsästäjä viihdytti itseään ja koiraansa tappamalla lintuja loisteliaan metsästysmajansa tiluksilla. Lopulta hän päätyi ampumaan homoseksuaalisen puolisonsa metsästykseen tarkoitetulla haulikolla.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010774445.html
että semmoista kulttuuria...
Metästäjä surmasi puolisonsa
13
2378
Vastaukset
- Anonyymi
Siis tämä oli norjalainen.
- Anonyymi
Riman alitus metsästyksen vastaiselta trollilta. Valjastaa nyt tälläinen traaginen tapaus oman päähänpinttymän tukemiseen!
- Anonyymi
Mitäs sinä täällä hihhuloit?
Mene metsästys palstalle.
- Anonyymi
Metsästäjä on vaarallinen, mutta vielä vaarallisempi on gay Metsästäjä.
- Anonyymi
Mustasukkaisuus ja jätetyksi tuleminen on vaarallista, jos kaapissa lojottaa ampuma-ase. Vieläpä metsästystä harrastava henkilö kyseessä. Aseet pois noilta pallinaamoilta ja terapiaan kun niin tyhmiä ovat, jotta esim. roikottavat kuvassa ampumiaan lintuja jossain somessa. Nythän lääkkeitäkin toki löytyy tähän hulluuteen. Lukekaa tämän sivuston historiaa niin ymmärrätte, mistä on kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustasukkaisuus ja jätetyksi tuleminen on vaarallista, jos kaapissa lojottaa ampuma-ase. Vieläpä metsästystä harrastava henkilö kyseessä. Aseet pois noilta pallinaamoilta ja terapiaan kun niin tyhmiä ovat, jotta esim. roikottavat kuvassa ampumiaan lintuja jossain somessa. Nythän lääkkeitäkin toki löytyy tähän hulluuteen. Lukekaa tämän sivuston historiaa niin ymmärrätte, mistä on kysymys.
Otsakkeen aloitus ja näitä on monta ylittää jo syytekynnyksen ja kertoo metsästyksen vastustajista kaiken. Todellakin, kun lukee tämän palstan metsästyksen vastustajien kommentteja sekä metsästys palstan trollaamisia, niin ymmärtää mainiosti miksi vastustajat ei koskaan ole henkisesti kypsiä edes aseen omistukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustasukkaisuus ja jätetyksi tuleminen on vaarallista, jos kaapissa lojottaa ampuma-ase. Vieläpä metsästystä harrastava henkilö kyseessä. Aseet pois noilta pallinaamoilta ja terapiaan kun niin tyhmiä ovat, jotta esim. roikottavat kuvassa ampumiaan lintuja jossain somessa. Nythän lääkkeitäkin toki löytyy tähän hulluuteen. Lukekaa tämän sivuston historiaa niin ymmärrätte, mistä on kysymys.
Juu. Kysymys on siitä, että joku luonnevikainen metsästyksenvastustaja kaivamalla kaivaa kaikki mahdolliset metsästäjiä lokaavat artikkelit.
Mitä raflaavampi, esim. sukukuolisen suuntautumisen takia, niin sitä parempi.
Jos uusia ei löydy, niin sitten kaivetaan vanhoja vuosien takaa.
Kyllä nyt löysi mielestään oikein herkun!
- Anonyymi
Sateenkaarimetsästäjä metsästi puolisonsa metsästyshaulikolla.
Eläimiä kohtaan harrastettu julmuus kääntyi väkivallaksi ihmistä vastaan. Peijaisia ei vietetä metsästysmajalla vaan oikeusistuimessa.- Anonyymi
Tarkoitatko, että homot eivät saisi harrastaa metsästystä ????
- Anonyymi
Kerro, oi susianalyytiko, viihdyttikö tuo itseään vielä lämpimään kalmoon?
- Anonyymi00019
Nuoria tulisi varoittaa perversseistä harrastuksista.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560