Metästäjä surmasi puolisonsa

Anonyymi-ap

Lehtitietojen mukaan huvimetsästäjä viihdytti itseään ja koiraansa tappamalla lintuja loisteliaan metsästysmajansa tiluksilla. Lopulta hän päätyi ampumaan homoseksuaalisen puolisonsa metsästykseen tarkoitetulla haulikolla.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010774445.html

että semmoista kulttuuria...

13

2378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis tämä oli norjalainen.

    • Anonyymi

      Riman alitus metsästyksen vastaiselta trollilta. Valjastaa nyt tälläinen traaginen tapaus oman päähänpinttymän tukemiseen!

      • Anonyymi

        Mitäs sinä täällä hihhuloit?
        Mene metsästys palstalle.


    • Anonyymi

      Metsästäjä on vaarallinen, mutta vielä vaarallisempi on gay Metsästäjä.

      • Anonyymi

        Mustasukkaisuus ja jätetyksi tuleminen on vaarallista, jos kaapissa lojottaa ampuma-ase. Vieläpä metsästystä harrastava henkilö kyseessä. Aseet pois noilta pallinaamoilta ja terapiaan kun niin tyhmiä ovat, jotta esim. roikottavat kuvassa ampumiaan lintuja jossain somessa. Nythän lääkkeitäkin toki löytyy tähän hulluuteen. Lukekaa tämän sivuston historiaa niin ymmärrätte, mistä on kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustasukkaisuus ja jätetyksi tuleminen on vaarallista, jos kaapissa lojottaa ampuma-ase. Vieläpä metsästystä harrastava henkilö kyseessä. Aseet pois noilta pallinaamoilta ja terapiaan kun niin tyhmiä ovat, jotta esim. roikottavat kuvassa ampumiaan lintuja jossain somessa. Nythän lääkkeitäkin toki löytyy tähän hulluuteen. Lukekaa tämän sivuston historiaa niin ymmärrätte, mistä on kysymys.

        Otsakkeen aloitus ja näitä on monta ylittää jo syytekynnyksen ja kertoo metsästyksen vastustajista kaiken. Todellakin, kun lukee tämän palstan metsästyksen vastustajien kommentteja sekä metsästys palstan trollaamisia, niin ymmärtää mainiosti miksi vastustajat ei koskaan ole henkisesti kypsiä edes aseen omistukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustasukkaisuus ja jätetyksi tuleminen on vaarallista, jos kaapissa lojottaa ampuma-ase. Vieläpä metsästystä harrastava henkilö kyseessä. Aseet pois noilta pallinaamoilta ja terapiaan kun niin tyhmiä ovat, jotta esim. roikottavat kuvassa ampumiaan lintuja jossain somessa. Nythän lääkkeitäkin toki löytyy tähän hulluuteen. Lukekaa tämän sivuston historiaa niin ymmärrätte, mistä on kysymys.

        Juu. Kysymys on siitä, että joku luonnevikainen metsästyksenvastustaja kaivamalla kaivaa kaikki mahdolliset metsästäjiä lokaavat artikkelit.
        Mitä raflaavampi, esim. sukukuolisen suuntautumisen takia, niin sitä parempi.
        Jos uusia ei löydy, niin sitten kaivetaan vanhoja vuosien takaa.

        Kyllä nyt löysi mielestään oikein herkun!


    • Anonyymi

      Sateenkaarimetsästäjä metsästi puolisonsa metsästyshaulikolla.

      Eläimiä kohtaan harrastettu julmuus kääntyi väkivallaksi ihmistä vastaan. Peijaisia ei vietetä metsästysmajalla vaan oikeusistuimessa.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko, että homot eivät saisi harrastaa metsästystä ????


    • Anonyymi

      Kerro, oi susianalyytiko, viihdyttikö tuo itseään vielä lämpimään kalmoon?

    • Anonyymi00019

      Nuoria tulisi varoittaa perversseistä harrastuksista.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe