Lapsiperheköyhyys

Anonyymi-ap

Olen iloinen siitä, että lapsuuden kotini oli köyhä. En olisi nyt miljonääri, jos olisin lapsena saanut kaiken haluamani. Lapsuuden köyhyys saa haluamaan pois köyhyydestä.
"Köyhänä en olisi tohtinut"

10

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Senkö takia täällä lapset on opetettu huutamaan ; "morjens sano rikkaat toisilleen" ja tekemään vaalityötä harrastustensa parissa muille lapsille että itse tulisivat valituiksi. Kyllä röyhkeyden huippu on saavutettu. Mieluummin köyhä rehellinen kuin rikas kusipää kokkari.

• Anonyymi

Miksi mm. urheilukentiltä löytyy jatkuvasti erilaista tavaraa, kuten eräänäkin aamuna koiraa ulkoiluttaessani näkyi olevan toppatakki, collegepusero, lippalakki sen muun syöminkikääreiden ja tyhjien energiajuomatölkkien lisäksi.
      Ne ovat köyhien lasten jäljiltä. He eivät välitä pitää huolta tavaroistaan, koska uutta saa, kun fattalta hakee lapun, joka oikeuttaa uusien tavaroiden hankintaan...verorahoillammepa tietenkin.
      Omalla työllä hankitulla rahalla ostetut tavarat kannustavat myös säästämiseen, ja terveeseen huolenpitoon hankituista tavaroista.

• Anonyymi

Onko se omalla rahalla hankittua, kun miljonäärivanhemmat ostavat lapsilleen merkkivaatteita, tietokoneita, puhelimia jne tavaraa?
        Jos se ostettu tavara on väärän värinen tai malliltaan vanhanaikainen, niin varakkaan perheen perillinen vaatii uudempaa tilalle ja on valmis heittämään vanhan tavaran roskiin tai jos on eri värinen pusakka kuin koulukavereilla on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se omalla rahalla hankittua, kun miljonäärivanhemmat ostavat lapsilleen merkkivaatteita, tietokoneita, puhelimia jne tavaraa?
        Jos se ostettu tavara on väärän värinen tai malliltaan vanhanaikainen, niin varakkaan perheen perillinen vaatii uudempaa tilalle ja on valmis heittämään vanhan tavaran roskiin tai jos on eri värinen pusakka kuin koulukavereilla on?

No totta kait vanhemmat hankkivat lapsilleen tavarat ja elannon, mutta kasvatus tällaisessa itse hankitulla, omilla rahoilla, elävillä ihmisillä on terveemmällä pohjalla kuin toisten avustuksella joka asioita haluavalla henkilölllä.
        Jos se toisten rahalla hankittu köyhän perheen perillinen vaatii uudempaa tilalle ja heittää vanhan tavaran roskiin tai jos väri tai malli on väärä, sumeilematta tavara "menee rikki tai katoaa". Siispä uusi on saatava tilalle kunnan laskuun, "ettei erotu joukosta".

• Anonyymi

Noh itse synnyin rikkaaseen perheeseen ja eipä tässä ole ensimmäiseen 40v mitään töitä tarvinnut tehdä.
      Eikä tarvitse seuraavanakaan 40v tehdä.
      Eletään makeasti maalla ja kaikkea voi ostella ja hommata huviin ja vapaa-aikaan.

• Anonyymi

Niin minäkin köyhään perheeseen syntynyt, nykyisin miljonääri teen. Varojen sijoittaminen on vaurauden tae.
        Tuskin sinäkään niin tyhmä olet, että kulutat pääomaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin köyhään perheeseen syntynyt, nykyisin miljonääri teen. Varojen sijoittaminen on vaurauden tae.
        Tuskin sinäkään niin tyhmä olet, että kulutat pääomaa.

Ainahan sitä voi retostella täällä, kun on moralistimiehellä mies kainalossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan sitä voi retostella täällä, kun on moralistimiehellä mies kainalossa.

Kerropa tarkemmin.
        Kyllä minulla on mies kainalossa. Olen nimittäin nainen.

• Anonyymi

Minä lapsuudesta saakka köyhä ollut huijaan teitä rikkaita. Mitä järkeä on ponnistella ja touhuilla kaikenlaista, koska te elätätte minua. Äänestän aina vasemmistoa, koska ne takaavat minulle helpon elämän porvareiden siivellä.

• Anonyymi

Lapsiperheköyhyys on vasemmiston keppihevonen, joka otetaan tallista aina kun Suomessa on oikeistohallitus.
      Valtamedia on valjastettu rummuttamaan köyhyyttä aina neljä vuotta kerrallaan. Kun valta vaihtuu heppa viedään pilttuuseen ja kaikki on hyvin, vaikka asiat eivät ole muuttuneet mitenkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      410
      2296
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2140
    3. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      98
      1842
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      447
      1786
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      7
      1454
    6. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      114
      1453
    7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      227
      1056
    8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      946
    9. Jos totta puhutaan niin haluan mies että

N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭
      Ikävä
      77
      928
    10. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
      Ikävä
      41
      852
    Aihe