Olen iloinen siitä, että lapsuuden kotini oli köyhä. En olisi nyt miljonääri, jos olisin lapsena saanut kaiken haluamani. Lapsuuden köyhyys saa haluamaan pois köyhyydestä.
"Köyhänä en olisi tohtinut"
Lapsiperheköyhyys
10
147
Vastaukset
- Anonyymi
Senkö takia täällä lapset on opetettu huutamaan ; "morjens sano rikkaat toisilleen" ja tekemään vaalityötä harrastustensa parissa muille lapsille että itse tulisivat valituiksi. Kyllä röyhkeyden huippu on saavutettu. Mieluummin köyhä rehellinen kuin rikas kusipää kokkari.
- Anonyymi
Miksi mm. urheilukentiltä löytyy jatkuvasti erilaista tavaraa, kuten eräänäkin aamuna koiraa ulkoiluttaessani näkyi olevan toppatakki, collegepusero, lippalakki sen muun syöminkikääreiden ja tyhjien energiajuomatölkkien lisäksi.
Ne ovat köyhien lasten jäljiltä. He eivät välitä pitää huolta tavaroistaan, koska uutta saa, kun fattalta hakee lapun, joka oikeuttaa uusien tavaroiden hankintaan...verorahoillammepa tietenkin.
Omalla työllä hankitulla rahalla ostetut tavarat kannustavat myös säästämiseen, ja terveeseen huolenpitoon hankituista tavaroista.- Anonyymi
Onko se omalla rahalla hankittua, kun miljonäärivanhemmat ostavat lapsilleen merkkivaatteita, tietokoneita, puhelimia jne tavaraa?
Jos se ostettu tavara on väärän värinen tai malliltaan vanhanaikainen, niin varakkaan perheen perillinen vaatii uudempaa tilalle ja on valmis heittämään vanhan tavaran roskiin tai jos on eri värinen pusakka kuin koulukavereilla on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se omalla rahalla hankittua, kun miljonäärivanhemmat ostavat lapsilleen merkkivaatteita, tietokoneita, puhelimia jne tavaraa?
Jos se ostettu tavara on väärän värinen tai malliltaan vanhanaikainen, niin varakkaan perheen perillinen vaatii uudempaa tilalle ja on valmis heittämään vanhan tavaran roskiin tai jos on eri värinen pusakka kuin koulukavereilla on?No totta kait vanhemmat hankkivat lapsilleen tavarat ja elannon, mutta kasvatus tällaisessa itse hankitulla, omilla rahoilla, elävillä ihmisillä on terveemmällä pohjalla kuin toisten avustuksella joka asioita haluavalla henkilölllä.
Jos se toisten rahalla hankittu köyhän perheen perillinen vaatii uudempaa tilalle ja heittää vanhan tavaran roskiin tai jos väri tai malli on väärä, sumeilematta tavara "menee rikki tai katoaa". Siispä uusi on saatava tilalle kunnan laskuun, "ettei erotu joukosta".
- Anonyymi
Noh itse synnyin rikkaaseen perheeseen ja eipä tässä ole ensimmäiseen 40v mitään töitä tarvinnut tehdä.
Eikä tarvitse seuraavanakaan 40v tehdä.
Eletään makeasti maalla ja kaikkea voi ostella ja hommata huviin ja vapaa-aikaan.- Anonyymi
Niin minäkin köyhään perheeseen syntynyt, nykyisin miljonääri teen. Varojen sijoittaminen on vaurauden tae.
Tuskin sinäkään niin tyhmä olet, että kulutat pääomaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin köyhään perheeseen syntynyt, nykyisin miljonääri teen. Varojen sijoittaminen on vaurauden tae.
Tuskin sinäkään niin tyhmä olet, että kulutat pääomaa.Ainahan sitä voi retostella täällä, kun on moralistimiehellä mies kainalossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan sitä voi retostella täällä, kun on moralistimiehellä mies kainalossa.
Kerropa tarkemmin.
Kyllä minulla on mies kainalossa. Olen nimittäin nainen.
- Anonyymi
Minä lapsuudesta saakka köyhä ollut huijaan teitä rikkaita. Mitä järkeä on ponnistella ja touhuilla kaikenlaista, koska te elätätte minua. Äänestän aina vasemmistoa, koska ne takaavat minulle helpon elämän porvareiden siivellä.
- Anonyymi
Lapsiperheköyhyys on vasemmiston keppihevonen, joka otetaan tallista aina kun Suomessa on oikeistohallitus.
Valtamedia on valjastettu rummuttamaan köyhyyttä aina neljä vuotta kerrallaan. Kun valta vaihtuu heppa viedään pilttuuseen ja kaikki on hyvin, vaikka asiat eivät ole muuttuneet mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138