Aloitin sähkö-alan elokuussa mutta alkoi vähän mietityttämään että onko se oikea ala ja metsäala alkoi polttelemaan aika paljon. En hakenut metsäalalle yhteishaussa koska se ei tuntunut kannattavalle mutta nyt mieli on alkanut muuttumaan. Tällä hetkellä alan vaihto olisi hankalaa koska lähimmäisessä koulussa ei ole jatkuvaa hakua käynnissä. Onkohan millään mahdollista päästä ajamaan ilman koulutusta vai pitäisköhän yrittää vasta ensivuonna aloittaa vuotta nuorempien kanssa koulut. Kokemusta on jonkin verran metsäkoneista ja niiden kuljettamisesta
Metsäkoneen kuljettajaksi ilman koulutusta
3
779
Vastaukset
- Anonyymi
Lisään oman kysymyksen, vaikkei edellinenkään ole saanut vastauksia. Tarkeneeko kabiinissa jos joku -30oC, onko lämppäriä tyyliin Webasto tms.?
- Anonyymi
Ei tarkene. Sen takia työpaikkoja on niin usein auki, kun lähes joka päivä joku kuolee sinne ohjaamoon.
Tosiasiassahan nuo konehommat( metsäkone, kaivinkone) tehdään paremmissa olosuhteissa, kuin toimistotyöt. Hyvä tuoli, oma rauha, säädettävä sisälämpötila…
- Anonyymi
Kuskiksi hankala päästä ilman koulutusta/ kokemusta, vaikka palkkaahan nämä kusipäät eivät maksa harjoittelijalle. Yrittäjäksi pääsee helpommin, ei tarvitse ymmärtää yrityksen johtamisesta mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203